Graspop Metal Meeting 2024

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.685
5.186
Ik blijf hopen op Avantasia 🤞

ZZ Top lijkt me een naam die dan eerder als (co-)headliner gestaan zou hebben, maar kan nog altijd ergens hoog in de affiche terecht komen? Tijd zal het uitwijzen
Ik denk niet dat ZZ Top (zeker na de dood van Dusty Hill) als (co-)headliner op GMM zou hebben gestaan.
Lijkt me eerder een typische subheadliner à la Hollywood Vampires, Lynyrd Skynyrd, Whitesnake, Saxon, Deep Purple de laatste jaren.
 

banzai

Campingartiest
24 jun 2019
83
82
? Hertog Jan komt oorspronkelijk uit Nederlands Limburg, Arcen. Daar wordt tegenwoordig alleen de speciale bieren gebrouwen. Hertog Jan wordt sindsdien in de oudste brouwerij van Nederland gebrouwen. Deze staat in het Brabantse Dommelen, bekend van Dommelsch.
Dommelsch is voornamelijk in Brabant nog een geliefd bier, maar heeft veelal plaatsgemaakt voor Hertog Jan.
Onlangs heb ik de Stella brouwerij bezocht en daar konden ze mij ook vertellen dat Hertog Jan gewoon in Leuven gebrouwen wordt. Net zoals Becks, Budweiser, etc.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.685
5.186
Ik heb me er langzaam maar bij neer gelegd dat het verplaatsen van inhoudelijke discussies naar een 'no clutter' topic niet zal gaan gebeuren, en dat die hier in dit topic zullen blijven tussen alle 'vandaag is de dag' en overige berichten. Ook een apart topic voor praktische zaken als campings, tickets, parkeren, eten en drinken zal wel nooit van de grond komen.

Maar mogen dan op z'n minst de nu al pagina's lange discussies over beste en slechtste pilseners van de Benelux, toeristische trekpleisters van Noord-Brabant, etc. naar een ander topic (bv. H&M chat) verplaatst worden?
 
Laatst bewerkt:

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.437
2.995
Ik heb me er langzaam maar bij neer gelegd dat het verplaatsen van inhoudelijke discussies naar een 'no clutter' topic niet zal gaan gebeuren, en dat die hier in dit topic zullen blijven tussen alle 'vandaag is de dag' en overige berichten. Ook een apart topic voor praktische zaken als campings, tickets, parkeren, eten en drinken zal wel nooit van de grond komen.

Maar mogen dan op z'n minst de nu al pagina's lange discussies over beste en slechtste pilseners van de Benelux, toeristische trekpleisters van Noord-Brabant, etc. naar een ander topic (bv. H&M chat) verplaatst worden?
Ik doe er zelf een beetje aan mee, maar ik ben het wel met je eens. Sommige dingen zijn echt of topic of horen in het hr & m topic. Maar het blijft lastig om dat te reguleren denk ik.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
1643350243713-png.1015


Zijn jullie weer klaar voor de Festileaks Tijdloze Top 100, de belangrijkste muzieklijst van het jaar? Het is onze VIJFDE editie van deze lijst en daar wil je dus absoluut aan bijdragen. Omdat onder de forumleden een boel muziek liefhebbers zijn krijgen we elk jaar een fantastisch mooie lijst bij elkaar. Zie het als een muzieklijst om je doorheen de winter te helpen. Het gaat om een muzieklijst allertijden dus niet enkel nieuwe muziek.

Stuur je lijst in via dit topic!
 
  • Leuk
Waarderingen: banzai

PitfestRules

Campingartiest
15 okt 2023
56
120
Aangezien Toto naar Europa komt en met Journey op tour was.....en de Def Leppard/Journey Tour pas in Juli start.....zou Journey nog een kans maken voor GMM ?!....daar zou mijn vrouwtje heeeeel blij mee zijn. Wat denken jullie?!
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.793
7.645
Aangezien Toto naar Europa komt en met Journey op tour was.....en de Def Leppard/Journey Tour pas in Juli start.....zou Journey nog een kans maken voor GMM ?!....daar zou mijn vrouwtje heeeeel blij mee zijn. Wat denken jullie?!

Krijg eigenlijk meer en meer het gevoel dat Journey niet naar Europa zal komen
 
  • Verdrietig
Waarderingen: festivalryo

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
762
1.275
Ik heb me er langzaam maar bij neer gelegd dat het verplaatsen van inhoudelijke discussies naar een 'no clutter' topic niet zal gaan gebeuren, en dat die hier in dit topic zullen blijven tussen alle 'vandaag is de dag' en overige berichten. Ook een apart topic voor praktische zaken als campings, tickets, parkeren, eten en drinken zal wel nooit van de grond komen.

Maar mogen dan op z'n minst de nu al pagina's lange discussies over beste en slechtste pilseners van de Benelux, toeristische trekpleisters van Noord-Brabant, etc. naar een ander topic (bv. H&M chat) verplaatst worden?
Het is inderdaad moeilijk om dit te regulereren, ook voor het sfeerbeheerteam. Alle pagina's lezen is soms gewoon niet te doen. Zou idd mooi zijn als we er samen voor kunnen zorgen dat het topic voornamelijk op GMM gericht blijft. Ik ga het iig proberen meer bij te houden nu ik zelf wss ook ga. Dus bij deze toch de vriendelijke oproep om discussies die niet of weinig met GMM te maken hebben in de overige topics te voeren en mis je er een, maak hem gerust aan! 🤘
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken