Graspop Metal Meeting 2024

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.681
7.449
Als je dan ne schoen van een crowdsurfer in u bakkes krijgt staat ie nog steeds krom :LOL:
Sinds enkel jaren doe ik het met daglenzen en dat is echt perfect.
Is wel wat kloten met ze in te doen maar daarna geen zorgen meer.

Kheb al meerdere brillen die gesneuveld zijn op graspop gehad :geek:

Ja, een schoen is misschien een ander verhaal, afgelopen editie twee keer een hand/arm gehad, maar enorm geluk gehad. Een keer bril naar de grond maar op tijd erbij en de tweede keer uit reflex in de lucht gevangen
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Alma

Campingartiest
16 nov 2023
59
96
Ik was ook op Into The Grave. Was bij bijna alle acts op zaterdag (helaas). Leuk festival dat meer publiek verdient
Tja. Het is een uithoekfestival van LoudNoise. De meeste festivals zijn in zuid-Nederland of midden-Nederland. Noord Nederland heeft voldoende ruimte, maar een relatief kleine regionale doelgroep die naar het festival trekt.
Ik denk dat er voor Friesland is gekozen omdat het wellicht toegankelijker is voor Amsterdam/Groningen?
Er wordt wel eens gezegd dat Nederland zo vol is, maar is dan niet voornamelijk de randstad? In Friesland+Groningen+Drenthe+ Flevoland wonen bijna net zoveel mensen als een gemiddelde provincie zoals Brabant/Gelderland.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.649
5.113
I still believe the lineup needs a little boost in some genres, I would love to see two good progressive names (Tesseract and Caligula's Horse would be my wish here), two newer heavy metal bands (my choice would be summerlands and tanith) two thrash bands (would go for the haunted and sylosis) two fresh extreme bands (my choice here would be zeal and ardor, shores of null) and one big name, my choice here would be the offspring. I hope these names are not unrealistic and they would fill a lot of genre gaps in the current lineup!
Shores Of Null zou een geweldige toevoeging zijn, heerlijke black/doom om ogen bij te sluiten en te genieten! 🖤
Groot fan sinds ik ze in april in Brugge zag als voorprogramma van Draconian en Cult Of Luna.

 

won666

Support act
17 mei 2019
1.176
1.237
Tja. Het is een uithoekfestival van LoudNoise. De meeste festivals zijn in zuid-Nederland of midden-Nederland. Noord Nederland heeft voldoende ruimte, maar een relatief kleine regionale doelgroep die naar het festival trekt.
Ik denk dat er voor Friesland is gekozen omdat het wellicht toegankelijker is voor Amsterdam/Groningen?
Er wordt wel eens gezegd dat Nederland zo vol is, maar is dan niet voornamelijk de randstad? In Friesland+Groningen+Drenthe+ Flevoland wonen bijna net zoveel mensen als een gemiddelde provincie zoals Brabant/Gelderland.
Ik vergelijk het Noorden van Nederland altijd met het zuiden van België. Wallonië telt 4 miljoen van de 11 miljoen Belgen. Het Noorden van Nederland zal denk ik 5 miljoen Nederlanders van de 16 miljoen zijn ofzo?
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

gmm033

Campingartiest
20 nov 2018
90
167
Ik vergelijk het Noorden van Nederland altijd met het zuiden van België. Wallonië telt 4 miljoen van de 11 miljoen Belgen. Het Noorden van Nederland zal denk ik 5 miljoen Nederlanders van de 16 miljoen zijn ofzo?
Veel minder. Groningen, Friesland en Drenthe komen bij elkaar opgeteld nog niet aan de 2 miljoen. Neem je Overijssel nog mee, dan mag je er nog een kleine 1,2 miljoen bij tellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias en won666

PitfestRules

Campingartiest
15 okt 2023
51
112
Tja. Het is een uithoekfestival van LoudNoise. De meeste festivals zijn in zuid-Nederland of midden-Nederland. Noord Nederland heeft voldoende ruimte, maar een relatief kleine regionale doelgroep die naar het festival trekt.
Ik denk dat er voor Friesland is gekozen omdat het wellicht toegankelijker is voor Amsterdam/Groningen?
Er wordt wel eens gezegd dat Nederland zo vol is, maar is dan niet voornamelijk de randstad? In Friesland+Groningen+Drenthe+ Flevoland wonen bijna net zoveel mensen als een gemiddelde provincie zoals Brabant/Gelderland.
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1702297106251.jpg
    FB_IMG_1702297106251.jpg
    111,1 KB · Weergaven: 90

Alma

Campingartiest
16 nov 2023
59
96
Daarom is het ook zo geweldig wonen hier in het noorden. Zitten niet op elkaars lip.
Hmmm. Dat heb je in Brabant of Gelderland qua inwoneraantal ook, alleen moet je dan in de dorpen gaan wonen.
Rustig en gemoedelijk, maar toch zat keuze aan "grote" steden.
Eindhoven als designstad. Historische steden 's-Hertogenbosch, Bergen op Zoom, Breda.
Middelgrote stadjes als Helmond, Oss, waalwijk, Oosterhout.
En tilburg met................... eigenlijk alleen de 013 als pluspunt.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken