Nu wachten op de grote batch en de ticket/accomodatie info, voor mij toch de 2 belangrijkste aspecten van deze week.
Dit was toevallig dit jaar voor alle bands zo, maar dat was gewoon toevalIk dacht dat The South Stage de dagafsluiter was ?
Dit jaar toch na Gojira (North Stage afsluiter) gespeeld.
Scorpions in ieder geval in '22 wel de afsluiter van de dag (middernacht tot 01:30).Dit was toevallig dit jaar voor alle bands zo, maar dat was gewoon toeval
is volgens mij nog nooit eerder een editie geweest waar de south stage iedere dag afsloot
gebeurt ook regelmatig met oudere bands die niet tot 1 uur 's nachts willen spelen maar wel de grootste naam van de dag willen zijn. zoals dus Scorpions en Iron Maiden bijvoorbeeld.
Goh ja, zo werkt het niet he. Met al die andere bands is er een specifieke timing afgesproken.The reception to this announcement seems to be lukewarm at best. If I were Graspop, I'd announce the undercard tomorrow rather than Wednesday or Thursday, just to get the sour taste out of people's mouths.
Misschien hadden ze dan het gewoon net als alle andere festivals bij 3 dagen moeten houden als er zo weinig headliners mogelijk waren? In ieder geval kan je met een herhaling van dit jaar en een valse kraai als headliner niet verwachten dat mensen nu mega enthousiast zijn.Goh ja, zo werkt het niet he. Met al die andere bands is er een specifieke timing afgesproken.
Die zure smaak is louter persoonlijk en afhankelijk van je eigen perceptie.
Ik vraag me soms af wat een Graspopper verwacht. Zoveel headlinewaardige bands zijn er niet.
Een probleem wat ze overigens helemaal zelf in de hand werkenIk vraag me soms af wat een Graspopper verwacht. Zoveel headlinewaardige bands zijn er niet.
ik denk dat vooral metallica is wat de graspopper verwacht .Ik vraag me soms af wat een Graspopper verwacht. Zoveel headlinewaardige bands zijn er niet.
Misschien hadden ze dan het gewoon net als alle andere festivals bij 3 dagen moeten houden als er zo weinig headliners mogelijk waren?
En dan toch Scorpions krijgen? No thx! Vier dagen is dikke prima, dus als je MH en Scorpions niks vind kun je mooi een dagje eerder naar huis.Misschien hadden ze dan het gewoon net als alle andere festivals bij 3 dagen moeten houden als er zo weinig headliners mogelijk waren? In ieder geval kan je met een herhaling van dit jaar en een valse kraai als headliner niet verwachten dat mensen nu mega enthousiast zijn.
Puur persoonlijk. Ik zie de issue niet. 10j geen Machine Head, nu 2x jaar achter elkaar.Misschien hadden ze dan het gewoon net als alle andere festivals bij 3 dagen moeten houden als er zo weinig headliners mogelijk waren? In ieder geval kan je met een herhaling van dit jaar en een valse kraai als headliner niet verwachten dat mensen nu mega enthousiast zijn.
Voor de modale Graspopper zal dit wellicht een meer dan prima affiche zijn aan de bovenkant. Alleen heb je hier te maken met de Festi-graspopper, die toch wel wat dieper in de zaken ingaat.Goh ja, zo werkt het niet he. Met al die andere bands is er een specifieke timing afgesproken.
Die zure smaak is louter persoonlijk en afhankelijk van je eigen perceptie.
Ik vraag me soms af wat een Graspopper verwacht. Zoveel headlinewaardige bands zijn er niet.
Het is nooit en en en en he...Voor de modale Graspopper zal dit wellicht een meer dan prima affiche zijn aan de bovenkant. Alleen heb je hier te maken met de Festi-graspopper, die toch wel wat dieper in de zaken ingaat.
Het is maar hoe de kaarten zijn gevallen, maar alle info die dan binnen sijpelt over hoe de affiche er mogelijks had kunnen uitzien is dit natuurlijk wel een jammerlijke evolutie.
Als alles wat meezat, konden we een affiche hebben met Tool, SOAD, A7x en Metallica of Aerosmith. Akkoord dat een "tool" bijvoorbeeld niet initieel het plan was, maar dan nog. En daarnaast was het volgens mij hoe dan ook al lastig om de edities van afgelopen 2 jaar te overtreffen denk ik.
Voor de modale Graspopper zal dit wellicht een meer dan prima affiche zijn aan de bovenkant. Alleen heb je hier te maken met de Festi-graspopper, die toch wel wat dieper in de zaken ingaat.
Het is maar hoe de kaarten zijn gevallen, maar alle info die dan binnen sijpelt over hoe de affiche er mogelijks had kunnen uitzien is dit natuurlijk wel een jammerlijke evolutie.
Als alles wat meezat, konden we een affiche hebben met Tool, SOAD, A7x en Metallica of Aerosmith. Akkoord dat een "tool" bijvoorbeeld niet initieel het plan was, maar dan nog. En daarnaast was het volgens mij hoe dan ook al lastig om de edities van afgelopen 2 jaar te overtreffen denk ik.
Van donderdag tot zaterdag kan. Dat beviel mij met Wacken wel. Meestal blijf ik toch tot de maandagochtend maar het vreet wel aan je vrije dagen.Dan dan Tool laten vallen, want heb het idee dat die alleen op donderdag konden. Of een festival van donderdag tot zaterdag?