Graspop Metal Meeting 2024

Endzeit

Playlistbediener
13 jun 2022
12
38
447974589_1008252994265989_5918803873110317066_n.jpg
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.004
9.007
Er is een groot verschil tussen iets voorspellen met een goede onderbouwing en een zekere statistische zekerheid, en iets voorspellen gebaseerd op gebakken lucht.
Dat laatste valt eerder in de categorie waarzeggen, theeblaadjes lezen, tarotkaarten leggen, horoscopen, Nostradamus, etc. ;)
Beetje zoals hoe jij zo zeker wist dat er voor het EK een fanzone op Boneyard zou komen? 😜
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Beetje zoals hoe jij zo zeker wist dat er voor het EK een fanzone op Boneyard zou komen? 😜
Haha, touché! 😜👍

Dat leek me wel het meest logische, ja.
Dat was in 2018 nl. een ideale plek, waar niemand er last van had, en toch dichtbij het festivalterrein.
Een forse verbetering in ieder geval t.o.v. 2016, toen het nog binnen het terrein viel en de entree versperde.

Wat in ieder geval wel zeker was, was dát er ergens een scherm zou zijn om het voetbal te zien, en dat daar geen optredens op een van de vijf reguliere podia voor zouden moeten wijken.
Het CRC had ik eerlijk gezegd niet eens aan gedacht, maar in principe is dat ook een uitstekende oplossing, die zowel voetballiefhebbers als -haters tevreden zou moeten stemmen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.798
8.775
Wat in ieder geval wel zeker was, was dát er ergens een scherm zou zijn om het voetbal te zien, en dat daar geen optredens op een van de vijf reguliere podia voor zouden moeten wijken.
Het CRC had ik eerlijk gezegd niet eens aan gedacht, maar in principe is dat ook een uitstekende oplossing, die zowel voetballiefhebbers als -haters tevreden zou moeten stemmen.
Zou er geen enkele sound bleed zijn van het classic rock cafe richting de metal dome of jupiler stage?
kan me toch voorstellen als er een doelpunt is en mensen zijn luid aan het juigen, dat dat bij de wat stillere optredens in de tent ernaast enigszins kan storen? of is dat te vergezocht
 

Nightrage

Randprogramma
13 nov 2022
119
239
Ik weet niet of dit al eerder gespeculeerd is, maar als ik kijk hoe erg Ratatata van Baby Metal / Electric Callboy op dit moment gepromote wordt, zal het mij niks verbazen als Nico en Kevin van EC een dagje eerder komen op met ze mee te doen, ze wonen immers niet heel ver weg...
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.139
5.527
Zou er geen enkele sound bleed zijn van het classic rock cafe richting de metal dome of jupiler stage?
kan me toch voorstellen als er een doelpunt is en mensen zijn luid aan het juigen, dat dat bij de wat stillere optredens in de tent ernaast enigszins kan storen? of is dat te vergezocht
Ik vermoed dat er geen 90minuten gejuich zal zijn, of dat worden heel leuke wedstrijden met veel goals
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Zou er geen enkele sound bleed zijn van het classic rock cafe richting de metal dome of jupiler stage?
kan me toch voorstellen als er een doelpunt is en mensen zijn luid aan het juigen, dat dat bij de wat stillere optredens in de tent ernaast enigszins kan storen? of is dat te vergezocht
Zouden er zoveel Fransen aanwezig zijn op vrijdag, denk je..? 😅😜

Tijdens NED-FRA:
1717773938262.png

Tijdens BEL-ROE:
1717773986909.png

Jupiler Stage lijkt me ver en druk genoeg om geen hinder te ondervinden.
Metal Dome misschien als je helemaal achterin of net buiten de tent staat, maar ook daar zal er wel voldoende tegenvolume zijn, lijkt me?

Maar ach, ik denk dat het allemaal wel zal meevallen. Muziek staat immers ook altijd hard in de CRC, toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
349
515
Ik ben misschien wat chaotischer dan de meeste hier, maar ik begin pas te kijken naar het weer vanaf de maandag o_O
Woensdag pas m'n zak maken en dan beslis ik wat er in gaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en HerveBe

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.701
3.551
Zou er geen enkele sound bleed zijn van het classic rock cafe richting de metal dome of jupiler stage?
kan me toch voorstellen als er een doelpunt is en mensen zijn luid aan het juigen, dat dat bij de wat stillere optredens in de tent ernaast enigszins kan storen? of is dat te vergezocht
Er zijn zoveel zaken waar je je druk om kan maken.....en jij bedenkt het gejuich bij een voetbalwedstrijd? Bij NL gaat er toch al niet gejuicht worden🤣
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.395
1.478
Ik weet niet of dit al eerder gespeculeerd is, maar als ik kijk hoe erg Ratatata van Baby Metal / Electric Callboy op dit moment gepromote wordt, zal het mij niks verbazen als Nico en Kevin van EC een dagje eerder komen op met ze mee te doen, ze wonen immers niet heel ver weg...
Ze hebben het hele weekend geen andere shows gepland staan dus wie weet is de band of een deel van de band wel aanwezig als bezoeker. De zanger van Eisbrecher was er vorige keer ook op de andere dagen als bezoeker (op de boneyard met tent) vertelde hij tijdens het optreden.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.701
3.551
Ik weet niet of dit al eerder gespeculeerd is, maar als ik kijk hoe erg Ratatata van Baby Metal / Electric Callboy op dit moment gepromote wordt, zal het mij niks verbazen als Nico en Kevin van EC een dagje eerder komen op met ze mee te doen, ze wonen immers niet heel ver weg...
Dan Hero maar. Kunnen ze mooi Papaya doen. Vind ik toch een stuk fijner klinken als Ratata. Maar ieder zijn eigen🤣
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.395
1.478
Ik zie juist een filmpje passeren op YouTube van Baby Metal en Electric Callboy samen vandaag op Rock Im Park. Stonden op dezelfde dag geprogrammeerd en daar hebben ze het samen gebracht
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken