Graspop Metal Meeting 2024

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.551
3.103
Van racisme is me niks opgevallen,maar de moshpits waren tijdens Pantera weel heel brutaal,heb dat vlak na of zelfs tijdens het festival ook al aangekaart in het topic van vorig jaar.
De zaterdag was natuurlijk ook het "agressiefst " qua line-up met het afsluitend trio Pantera - Parkway Drive & Slipknot
Nou, ik heb wel van alles en nog wat gezien. Tot seksueel grensoverschrijdend gedrag aan toe maar gelukkig werd de persoon in kwestie onmiddellijk terecht gewezen door omstanders en op een normale manier enkele meters opzij geduwd.

Ik had ook het gevoel dat het een reünie was van extreem-rechtse groeperingen om me heen. Pantera gaf een van de beste shows van het weekend voor mij, maar ze trekken ongeleide projectielen aan, die ik het liefst zover mogelijk van Graspop afhoud.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.433
650
trouwens, als beide bring me the horizon en babymetal komen kan de live versie van kingslayer wel meteen een serieuze upgrade krijgen
Nou ja. Babymetal heeft met Sabaton getoured. En die hebben ook een nummer samen. Niet live gehoord, dus verwacht niet dat dat nummer live gaat komen 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.551
3.103
Niet vergeten dat een groot deel van de redactie vrijwilligers zijn (en studenten). Soms is geduld een mooie deugd.
Ik heb ook een tijdje in het nieuwsteam gezeten, maar toen ik een fijne job omarmde (welke ik nu nog steeds doe) was de tijd heel snel minder geworden. Zeker op de momenten dat de aankondigingen elkaar opvolgen is er geen tijd meer om je ook nog met geruchten bezig te houden. Op sommige momenten stonden er meer dan vijf te tikken artikelen open, terwijl alle vrijwillige studenten gewoon aan het studeren waren.

Ik kan bevestigen dat Festileaks een heel fijn team is, met mensen die allemaal het hart op de juiste (festival)plaats hebben. Maar doordat het vrijwilligers zijn die in veruit de meeste gevallen studeren, is het soms gewoon heel lastig om alles bij te houden. En dan moeten er keuzes worden gemaakt.

Ik vind de verzamelartikelen van grootste kanshebbers op festival X altijd juist heel fijn om te lezen. Wij als forumgebruikers weten alles al wel, maar de mensen die via Insta en/of Facebook en/of media waarvoor ik te oud ben zo’n post voorbij zien komen raken toch getriggerd. Dit zijn veelal de mensen die Iron Maiden nog niet 27x hebben gezien. En die helemaal niet weten dat ze nog veel vaker op Graspop hebben gestaan.

Een heel groot compliment aan alle vrijwilligers van Festileaks dus!

Dat gezegd hebbende: vandaag is de dag!
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Na de zoveelste mislukte poging voor Hellfest kaartjes hoop ik dan maar dat vandaag de dag is en er wat leuk nieuws van Graspop komt!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.222
7.485
Nou ja. Babymetal heeft met Sabaton getoured. En die hebben ook een nummer samen. Niet live gehoord, dus verwacht niet dat dat nummer live gaat komen 😅
ja, het is jammer dat gast optredens zo weinig voor komen.

dit jaar ook, While She Sleeps en Bury Tomorrow kondigen samen een tour aan en rond hetzelfde moment brengt Bury Tomorrow een nummer uit met de zanger van WSS. Dan denk ik, dat kan niet missen toch?

Maar nee hoor, vervolgens tijdens de tour spelen ze niet eens even dat nummer samen.

Dat maakt het wel extra vet als het wel gebeurt, zoals Winston die bij Architects een nummertje mee kwam doen op Graspop, wat ze nog nooit eerder gedaan hadden samen.

BMTH doet wel vaak gastoptredens dus ik zie het nog wel gebeuren met babymetal als ze op dezelfde dag staan, maar blijft een kleine kans helaas.
 

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
122
194
Als er vandaag nieuws komt dan verwacht ik rond 16.00 - 18.00 een nieuwe lay out en misschien al 1 naam
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.716
7.514
Als er vandaag nieuws komt dan verwacht ik rond 16.00 - 18.00 een nieuwe lay out en misschien al 1 naam

Die layout komt normaal gesproken wel wat ruimer vooraf, zou geen naam meer verwachten vandaag.

Zal vooral afhangen van hoe lang Hellfest Foo Fighters exclusief wil hebben. Maar aangezien het al uitverkocht is, verwacht ik eerder deze week nog RW voordat wij aan de beurt zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken