Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Maar als morgen Guns N Roses beslist hun hele tour aan te kondigen, zal Graspop dat ook wel doen.
Graspop en Werchter hebben trouwens ook al eens een aankondiging op eenzelfde dag gedaan, als ik me niet vergis.
Dat dacht ik ook, ja.
Ik heb ook moeite om te geloven dat er verregaande afspraken tussen verschillende organisatoren zijn over momenten van aankondiging, of dat er een soort van algemene 'aankondigingskalender' rondgaat of wat dan ook. Lijkt me ook zo goed als onmogelijk om te voorkomen dat zoiets zou uitlekken..
Maar misschien heb ik het helemaal mis, en is die er wel degelijk. 😉
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Just got back from the  Wormrot show in Hamburg. What a great evening, absolutely stellar performance, face-melting grindcore.
I would love to see them at Graspop 2024 but I doubt they'll return for another European tour anytime soon.
 
  • Leuk
Waarderingen: BlackRamIndian

Rellikagem

Playlistbediener
8 mei 2022
17
27
Vandaag dus niet de dag?

Ik hoop eerlijk gezegd eerst op een reeks namen en dan een dan de laatste headliner.

Denk dat we Mayhem, Onslaught, Steel Panther en dan nog iets in het genre van The Hu/Heilung/Wardruna kunnen verwachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xRoossie

Playlistbediener
7 feb 2023
43
84
Wat verwachten jullie dat de kans is dat Dragonforce op graspop komt? Ze staan dit jaar wel op into the grave. Ik hoop stiekem dat ze ook naar graspop gaan komen en anders wordt het nog een dagje into the grave erbij kopen :p
 

Metalhead Liam

Randprogramma
25 nov 2022
243
380

Wachten op Ozzy zijn herstel, want hij wil nog....
Als Ozzy nog een keer terig naar europa komt ga ik 100% mijn best doen om kaarten te kopen. En misschien een beetje vergezogd maar zou Ozzy misschien 1 van de healdiners kunnen zijn en dat hij niet komt waardoor graspop een nieuwe headliner moet zoeken?
 
  • Leuk
Waarderingen: Wardibal en Timmetje

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
441
233
heeft gewoon meer te maken met de media aandacht, als pukkelpop aankondigd heeft stubru meer oog voor pukkelpop en heeft een graspop aankondiging dus ook minder aandacht
Dat dus inderdaad. Pkp en GMM hebben inderdaad weinig gemeenschappelijk, maar meestal proberen de grote festivals niet op dezelfde dag namen te lossen om zelf de meeste media aandacht te krijgen.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
441
233
Just got back from the  Wormrot show in Hamburg. What a great evening, absolutely stellar performance, face-melting grindcore.
I would love to see them at Graspop 2024 but I doubt they'll return for another European tour anytime soon.
How was the new guy on vocals doing now? During their show in antwerp last week he had to read most vocals from a piece of paper. (it was the first show of the tour and he was just hired a few days before)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Vandaag dus niet de dag?

Ik hoop eerlijk gezegd eerst op een reeks namen en dan een dan de laatste headliner.

Denk dat we Mayhem, Onslaught, Steel Panther en dan nog iets in het genre van The Hu/Heilung/Wardruna kunnen verwachten.
Steel panther en Heilung zullen niet komen, stonden er vorig jaar
The Hu ook en Wardruna ook niet want staan op Werchter

Wat verwachten jullie dat de kans is dat Dragonforce op graspop komt? Ze staan dit jaar wel op into the grave. Ik hoop stiekem dat ze ook naar graspop gaan komen en anders wordt het nog een dagje into the grave erbij kopen :p
vroeg ik me ook al af, ze waren wel geboekt voor 1 van de gecancelde edities dacht ik.
volgens hun website hebben ze nu 1 europese show staan in juni en 1 in augustus? heel bijzonder.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
heeft gewoon meer te maken met de media aandacht, als pukkelpop aankondigd heeft stubru meer oog voor pukkelpop en heeft een graspop aankondiging dus ook minder aandacht
Het wordt misschien tijd dat Graspop een ander radiostation zoekt als sponsor. StuBru heeft nog weinig met metal te maken. Willy zou een betere match zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken