Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Mag ik even een badum-tsss voor dit mooie antwoord op mijn nog niet gestelde vraag "Wat krijg je met teveel Metal up Your Ass?"
Rimshot GIF
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Damn, PT en Live op 1 dag op bospop... Dus op een dik uur rijden. Dat is inderdaad wel een heel mooie.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Samen met frans bauer en helmut lotti, we zitten al aan 3 namen voor het shlager metalfest 2023 🤣

PKP had dit jaar Kate Ryan als suprise guest in de boiler bij de pre-party. Niks houdt Graspop tegen om Helmut Lotti Run To The Hills te laten zingen in de Metal Dome in de nacht. Het volk is daar op dat moment zo dronken dat ze de dag erna toch niet zeker weten of dat echt gebeurd was.
 

HerveBe

Randprogramma
3 nov 2022
108
235
Niks houdt Graspop tegen om Helmut Lotti Run To The Hills te laten zingen in de Metal Dome in de nacht. Het volk is daar op dat moment zo dronken dat ze de dag erna toch niet zeker weten of dat echt gebeurd was.
Was ook gewoon goed gezongen en gebracht natuurlijk
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Wauw, dus toch Porcupine Tree op een "regulier" festival in plaats van die concertreeks zomerfestivals die ze eerder hadden staan. Ik ben heel benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Steven Wilson solo stond op RW inderdaad, maar hij wilde toen met To The Bone ook wel echt dat publiek aanspreken. Wellicht hebben ze toch het inzicht dat het PT publiek meer op Graspop loopt? Zie hier al veel enthousiaste reacties sinds de eerste zomer 2023 datum er stond, in het Werchter topic lijkt niemand er warm voor te lopen vooralsnog. En dat zijn dan nog de "muzieknerds" die op een forum zitten, niet eens je doorsnee mainstream Werchter bezoeker.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Wauw, dus toch Porcupine Tree op een "regulier" festival in plaats van die concertreeks zomerfestivals die ze eerder hadden staan. Ik ben heel benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Steven Wilson solo stond op RW inderdaad, maar hij wilde toen met To The Bone ook wel echt dat publiek aanspreken. Wellicht hebben ze toch het inzicht dat het PT publiek meer op Graspop loopt? Zie hier al veel enthousiaste reacties sinds de eerste zomer 2023 datum er stond, in het Werchter topic lijkt niemand er warm voor te lopen vooralsnog. En dat zijn dan nog de "muzieknerds" die op een forum zitten, niet eens je doorsnee mainstream Werchter bezoeker.
Ja zeker met de huidige line-up van RW is PT daar een vlag op een modderschuit. Doodzonde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ben benieuwd wanneer GNR zijn tour zal aankondigen. Lijkt er op dat hyde park een soort exclusief recht had om die aan te kondigen, net als download met metallica?

Ook benieuwd wanneer Hellfest komt met hun "very soon" aankondiging. Ik neem aan dat dat in ieder geval dit jaar nog zal zijn, en dat we dan ook duidelijkheid hebben over a7x en soad.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.450
7.022
Ben benieuwd wanneer GNR zijn tour zal aankondigen. Lijkt er op dat hyde park een soort exclusief recht had om die aan te kondigen, net als download met metallica?

Ook benieuwd wanneer Hellfest komt met hun "very soon" aankondiging. Ik neem aan dat dat in ieder geval dit jaar nog zal zijn, en dat we dan ook duidelijkheid hebben over a7x en soad.

Ik hoop nog steeds op iets vandaag, maar zal wel niet meer. Deze week volledig voor Werchter?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ik hoop nog steeds op iets vandaag, maar zal wel niet meer. Deze week volledig voor Werchter?
Het wachten is op de headliner denk ik en niet op de organisatie. Dus komt niet door Werchter lijkt me. Hopelijk komt Hellfest snel dan zal er veel duidelijk worden. Je zou denken als vorige week 'very soon' zeggen dat er deze week wel iets komt

Wanneer begint de kerstvakantie in België? 17 of 24 december?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken