Graspop Metal Meeting 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Zou Nine Inch Nails volgend jaar touren?
Je bent de eerste die ik erover hoor, geen indicatie voor verder. Laatste keer gingen ze naar Werchter (2018 dacht ik? Goed jaar voor zowel RW als GMM dan) dus ik zou bang zijn dat ze daar weer zouden belanden. Maar dat neemt niet weg dat ze zeer welkom zouden zijn. Dikke vette Marquee afsluiter op zondag, als contrast tegen de glam metal opas op Main?
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: nikita en Rockbeer

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Je bent de eerste die ik erover hoor, geen indicatie voor verder. Laatste keer gingen ze naar Werchter (2018 dacht ik? Goed jaar voor zowel RW als GMM dan) dus ik zou bang zijn dat ze daar weer zouden belanden. Maar dat neemt niet weg dat ze zeer welkom zouden zijn. Dikke vette Marquee afsluiter op zondag, als contrast tegen de glam metal opas op Main?
I think they would headline, without a doubt.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Hm Rock Werchter announcement today...we agreed that this does not necessarily rule out a GMM announcement, right?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Ik verwacht toch dat dit rock werchter week is. Die hebben nog wel wat groepjes namen aan te kondigen lijkt me. Wij zijn hier al verwend geweest met meer dan 100 namen. Die headliners kunnen nog wel even op zich laten wachten...
Tenzij gnr een tour bekend maakt, verwacht ik niets.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
Holly Hell, die werchter-affiche is voor mij persoonlijk de minst aantrekkelijke RW ooit (althans op basis van de headliners). Ik zou zelfs durven zeggen dat zelfs Metallica dit niet meer kan redden.
#waarblijftMetallica?
Kan wel voor de eerste keer zijn dat Graspoo veel vroeger zal uitverkopen dan dat festivalleke in werchter... De reacties op sociale media zijn niet mild. Geen enkele goede reactie over rhcp gelezen.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
Kan wel voor de eerste keer zijn dat Graspoo veel vroeger zal uitverkopen dan dat festivalleke in werchter... De reacties op sociale media zijn niet mild. Geen enkele goede reactie over rhcp gelezen.
Blijkbaar zouden ze op werchter Editors erbij krijgen. Ik hoop voor hen dat dit geen headliner is...
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Graspoep, dat was toen ik vorig jaar toekwam aan mijn hutje. Recht over mij was het geluid van een piepend bedje en wat gekreun…

EDIT : Juist, bij ons in belgië is poepen iets anders dan bij de Nederlandse forumleden 🤭
Nu ja, het kon natuurlijk nog altijd Amber Heard zijn. Dan klopt het nog steeds. :poop: :poop: :poop:
 
  • Haha
Waarderingen: MetalLimbo en Simoni

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Aan het aantal pagina's van dit topic te zien ben ik lang niet de enige... 🤪
Ha Ha Smile GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken