Graspop Metal Meeting 2023

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Maandag voor de zekerheid rond 9.57 even twee dagtickets donderdag “reserveren”, zodat ik nog wat minuten heb om af te ronden mocht de announcement komen 😅
Hoe bedoelt u reserveren? Ik dacht daar straks ook even slim te zijn en voor overschrijving te kiezen maar die optie hebben ze niet meer 😢
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Hoe bedoelt u reserveren? Ik dacht daar straks ook even slim te zijn en voor overschrijving te kiezen maar die optie hebben ze niet meer 😢
Tickets blijven tien of twintig minuten in je winkelmandje. Als je kort voor tienen een ticket in je winkelwagen gooit kun je dus zonder stress wachten op een aankondiging.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

SneakyDevill

Playlistbediener
6 okt 2017
35
65
En wat is zo''n beetje jou genre? Handig om eerst te weten of een paar referentie bands
Ik wil sowieso alles proberen te luisteren en dan aankruisen wat ik verder wil gaan ontdekken.
Bands die ik tot nu toe vet vindt zijn bijvoorbeeld Pantera, Slipknot, Amon amarth, Gojira, in flames, behemoth, septicflesh, seethed en vast nog wel meer maar ik maak later nog een lijstje van wat ik echt wil zien!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ik wil sowieso alles proberen te luisteren en dan aankruisen wat ik verder wil gaan ontdekken.
Bands die ik tot nu toe vet vindt zijn bijvoorbeeld Pantera, Slipknot, Amon amarth, Gojira, in flames, behemoth, septicflesh, seethed en vast nog wel meer maar ik maak later nog een lijstje van wat ik echt wil zien!
anderen zullen vast een stuk meer aanraders voor je hebben maar denk dat je The Halo Effect wel vet zal vinden. hele band bestaat uit ex leden van In Flames

Orbit Culture en Lorna shore wellicht ook
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en SneakyDevill

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Klikte toevallig de juiste pagina aan. Pagina 375 ging t er even over, maar kan ook zijn gewoon het kleine aantal namen ipv specifiek grote namen. Of het ging om donderdag tov de zaterdag en zondag. Want dat is wel iets dat mij opvalt in de clashfinders, dat veel namen zo laat mogelijk zijn gezet met de nog lege plekken allemaal al vroeg in de middag, dat hoeft natuurlijk niet. Er wordt soms gek geplaatst door Graspop.



Disturbed en Gojira natuurlijk wel andersom dan, met Gojira als stage headliner
Het kan toch dat de acts voor de mainstages nog niet bekend zijn?
Arch Enemy, As i Lay Dying, At the Gates, Cradle of Filth, Epica kunnen op de Main, maar ook als afsluiter tent.
Ik verwacht sowieso Papa Roach op de Main, wellicht aangevuld met Escape the Fate?
Op donderdag kunnen Hatebreed, Disturbed, Hollywood Undead,Delain, AMon Amarth, Seether makkelijk op de main.
Dus ik zie het probleem niet helemaal.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
596
Dank voor de aanvulling en goede bron. Ik vraag mij nu wel af hoe accuraat het is, omdat 52.000 dagbezoekers x4 niet uitkomt op 220.000 totaal voor het festival zoals dit jaar het geval was. Dan zouden er toch nog wat meer combitickets en/of losse tickets verkocht moeten zijn dit jaar?
Volgens mij zijn er 55.000 tickets per dag.
42500 of 45000 combi
12500 of 10000 dagtickets
Dan kom je wel aan 220.000 tickets in totaal.
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Evanescene, Nightwish, NOFX, Angus Macsix, Gwar, Napalm Death liggen waarschijnlijk nog op de planken.
Ook Ville Valo zag ik al voorbij komen, maar of die snel op GMM zal staan?
Bring me the Horizon staat op Download als headliner..maar dat hoeft niet te betekenen dat ze een festivaltour doen..
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Bring me the Horizon staat op Download als headliner..maar dat hoeft niet te betekenen dat ze een festivaltour doen..
They were initially part of the first Rock Am Ring & Rock Im Park announcement. The post was removed though. A festival tour is likely.
 

1880

Randprogramma
2 jul 2022
106
108
Het kan toch dat de acts voor de mainstages nog niet bekend zijn?
Arch Enemy, As i Lay Dying, At the Gates, Cradle of Filth, Epica kunnen op de Main, maar ook als afsluiter tent.
Ik verwacht sowieso Papa Roach op de Main, wellicht aangevuld met Escape the Fate?
Op donderdag kunnen Hatebreed, Disturbed, Hollywood Undead,Delain, AMon Amarth, Seether makkelijk op de main.
Dus ik zie het probleem niet helemaal.
Cradle of filth is zo een band dat beter tot zijn recht komt in de marquee. Dus ik denk dat je die mag schrappen van het mainstage lijstje. De rest grote kanshebbers.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.220
Maandag voor de zekerheid rond 9.57 even twee dagtickets donderdag “reserveren”, zodat ik nog wat minuten heb om af te ronden mocht de announcement komen 😅

“If you like to gamble
I tell you, I'm your man
You win some, lose some
It's all the same to me”

Dagkaart voor de donderdag in mijn pocket. Benieuwd welke headliner er nog bij komt. Metallica durf ik eigenlijk niet op te hopen. Staan gelukkig al genoeg namen waar ik blij van word:
Agnostic Front
Arch enemy
Butcher babies
cradle of filth
Epica
Ghost

Molybaron
Sick of it all
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ja eens. Zal de Marque headliner zijn die dag gok ik
Over marquee headliners gesproken, iemand enig idee wie dat gaat zijn op de zondag? Deze moet nog aangekondigd worden zeker?
iets leuks in de marquee tijdens de headliners op die dag zou wel ideaal zijn.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
Over marquee headliners gesproken, iemand enig idee wie dat gaat zijn op de zondag? Deze moet nog aangekondigd worden zeker?
iets leuks in de marquee tijdens de headliners op die dag zou wel ideaal zijn.
Misschien dat ze Kreator daar neerzetten? Lijkt me wel heel vet, al is het wss teveel een mainstage naam.

Edit: maar ik weet niet waar ze ze op mainstage kwijt zouden moeten, Hollywood Vampires speelde vorige keer direct voor de headliner geloof ik, Dirkschneider zal daar ook wel ergens staan? Beetje ouwe mannen rock dag op mainstage, om daar dan opeens in het zonnetje Kreator tussen te zetten...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken