Graspop Metal Meeting 2023

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Zo ff terug up-to-date.

Ben wel best tevreden met de verschenen namen:
Als het mogelijk is zou ik dit willen zien.

Donderdag: Butcher Babies,Orbit Culture,Motionless in White,Spiritbox,Ghost,

mogelijk:Epica,SOIA,Unearth,The Raven Age,Papa Roach,Evergrey,Cradle Of Filth (maar die zullen wel tijdens Ghost spelen in Marquee)

Vrijdag:
Amon Amarth,Asking Alexandria,Gojira,Disturbed,Seether

mogelijk: The Amity Affliction,Behemoth,Delain,Hatebreed,Hollywood Undead,Fever333,Any Given Day

Zaterdag: Pantera,Parkway Drive,In Flames,Slipknot,Cane Hill,Architects,I Prevail,The Ghost Inside,Life Of Agony,testament

mogelijk:Korpiklaani,Draconian,Exodus,Halestorm,

Beste dag imo.

Zondag:
Avatar,Billy Talent,Motley Crue,Def Leppard,Katatonia,Insomnium,Monster Magnet,Three Days Grace,Kreatror

mogelijk:Lorna Shore,Deathstars,Eluveitie,Polaris


Wat ik persoonlijk mis (en wel verwacht had)
Lacuna Coil,Lamb Of God,Airbourne,Wage War
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Electric Callboy: die moeten nog veel tickets verkopen voor hun optreden in de Lotto Arena, dus ik denk dat die pas na dat optreden aangekondigd gaan mogen worden. Ik zou ze alleszins nog niet afschrijven.
 
  • Geweldig
Waarderingen: PreFXDesigns

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Electric callboy: moeten did


Gij hebt nog nooit Amon Amarth gezien? Kan ik amper geloven :p
'Tis waar... 😢
Nog nooit ervan gekomen helaas.
GMM 2016 clash met Apocalyptica (AA kende ik toen ook nog niet goed genoeg).
GMM 2019 niet geweest.
Wordt dus eens de hoogste tijd!

 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Electric Callboy: die moeten nog veel tickets verkopen voor hun optreden in de Lotto Arena, dus ik denk dat die pas na dat optreden aangekondigd gaan mogen worden. Ik zou ze alleszins nog niet afschrijven.
vind het vreemd, dat middenplein stond een eindje als uitverkocht maar nu zijn er toch weer middenplein kaarten beschikbaar, heel vreemd. maar goed, ik vermoed dus dat de verkoop best wel degelijk loopt. in nederland hebben ze een tweede 013 nog niet uitverkocht maar dat hield hen ook niet tegen om al pinkpop aan te kondigen
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Jammer dat er geen poster is, zodat je kan gokken wie sub is, want dat is niet duidelijk nu.
Dat duidt er ook op dat er in elk geval één (en misschien wel beiden) headliner snel gaat komen en dat er dan een poster komt. Als dat nog weken op zich laat wachten, hadden ze denk ik nu al wel een eerste poster gedropt.
 
  • Leuk
Waarderingen: JamesBourbon en saurus

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Dat duidt er ook op dat er in elk geval één (en misschien wel beiden) headliner snel gaat komen en dat er dan een poster komt. Als dat nog weken op zich laat wachten, hadden ze denk ik nu al wel een eerste poster gedropt.
vorig jaar was het toch ook zo? ik denk dat er gewoon meer en meer bands lastig doen over positie op poster
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Ik kan dan weer niet geloven dat je Epica nog nooit hebt gezien @MetalLimbo
Hoe is dat gebeurt? Zeker als liefhebber van het genre.
Sorry, wellicht niet erg handig vermeld, maar alleen de namen met sterretjes heb ik nog niet gezien. 😅
Epica wel al meerdere keren (dit jaar nog op Hellfest, en vorig jaar op Alcatraz, en ook ooit al eens lang geleden in de Nieuwe Nor in Heerlen), heerlijke band! 🤘
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Sorry, wellicht niet erg handig vermeld, maar alleen de namen met sterretjes heb ik nog niet gezien. 😅
Epica wel al meerdere keren (dit jaar nog op Hellfest, en vorig jaar op Alcatraz, en ook ooit al eens lang geleden in de Nieuwe Nor in Heerlen), heerlijke band! 🤘
Ahh ja dat klinkt logischer
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Dat duidt er ook op dat er in elk geval één (en misschien wel beiden) headliner snel gaat komen en dat er dan een poster komt. Als dat nog weken op zich laat wachten, hadden ze denk ik nu al wel een eerste poster gedropt.
Volgens mij duurde het vorige keer ook erg lang voor de poster kwam. In 2021 is er zelfs nooit een poster geweest geloof ik
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.450
7.022
Dat duidt er ook op dat er in elk geval één (en misschien wel beiden) headliner snel gaat komen en dat er dan een poster komt. Als dat nog weken op zich laat wachten, hadden ze denk ik nu al wel een eerste poster gedropt.

Ik zeg het nu vast: dinsdag 6 december is de dag. (Want in België is het geen 5 december?)

En verder hadden we die 28 november nog
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
waarschijnlijk kan ik weer niet zoeken of lees ik er over heen, maar ik kan nergens info vinden over parkeren bij metal park en devil's lake?
kan je daar parkeren bij je huisje of niet? en moet je een parkeerticket kopen? en als je bijvoorbeeld een 6/8/10 persoons huisje neemt kun je met meerdere auto's komen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken