Helaas kan ik hier de bubbel van doorprikken. Ze volgen dat hier niet.
Ik heb 'de bron' nochtans wel eens gezegd dat ze dat beter wel zouden doen en ons inhuren als 'extra oogjes op het veld'. Ik heb vorig jaar zo wel wat nuttige info door kunnen geven waar gevolg aan gegeven werd (louche bonnenverkoop op de camping, geen controle woensdagtickets, etc).
Ondertussen heb ik misschien liever dat ze effectief niet meelezen, want ik weet niet of ze mijn verraden visjes zo zouden appreciëren, ik wil mezelf en 'de bron' niet in de problemen brengen - of erger nog, geen visjes meer te horen krijgen
Die 'afdeling' is er niet in die zin. Graspop heeft meer eigenheid dan een afdeling te zijn bij LiveNation. De organisatie van Graspop werkt gewoon ergens in de omgeving van Dessel/Vosselaar en is doorheen het jaar ook nog bezig met de biebob-shows. LiveNation heeft uiteraard wel wat zeggingschap in bepaalde namen en zal ook wel gebruikt worden voor contacten met bepaalde bands, maar Graspop als organisatie bepaalt ook nog veel zelf. Vanaf midden mei verhuizen de kantoren trouwens naar het graspop-terrein en zien die de opbouw voor hun neus gebeuren, volgens mij creëert dat extra motivatie en voelen ze zo ook meteen hoe dichtbij het komt wanneer de stress en werkdruk opgetrokken wordt hahaha.