Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Een video van dragonforce. 2 om in potlood op te schrijven?
Het gaat over moonspell (Portugese band) die de verre Amerikaanse tour cancelen. Mss is dessel niet te ver voor moonspell. En dragonforce heeft blijkbaar ook weer nieuwe muziek uit.
edit:
ik had goede hoop na covid voor een knal editie maar denk dat al die stijgende kosten wel eens ferm roet in het eten kunnen gooien voor de kwaliteit van volgende editie
 

DenZwo

Playlistbediener
8 jun 2022
27
69
:unsure: anthrax cancelled de hele komende europese tour dit najaar i.v.m. te hoge kosten en logistieke issues.
Ik lees normaal alleen maar mee hier, maar hier baal ik echt enorm van. Anthrax heb ik al tig keer gezien maar dat municipal waste nu ook niet doorgaat schijt ik echt balen van.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Pfff vandaag is alweer niet de dag.
Weer zo'n nutteloze post op facebook.

Nick Offerman Smile GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Mooi artikel, de enige die al stiekem bevestigd is, staat er niet eens tussen :D tenzij podiumafsluiters niet tellen als headliners, maar dan horen er nog enkelen niet in thuis...

Heb ik iets gemist hier op het forum?

KAN DE METALLICA-MANIA OPGEPOOKT WORDEN??
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Heb ik iets gemist hier op het forum?

KAN DE METALLICA-MANIA OPGEPOOKT WORDEN??

Don't get tooooo excited - ik zei 'tenzij podiumafsluiters niet tellen als headliners'

En ik moet bekennen dat zelfs de plaats een beetje voorbarig is, want die zal toch nog steeds afhangen van de andere geboekte namen, maar ik acht de kans wel groot
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Metallica? Lijkt wel een buitenkans te zijn nu ze bijna zeker zijn voor Download en vorig jaar al op Werchter stonden. Ze stonden vorig jaar ook al op festivals die kleiner zijn dan Graspop qua capaciteit.

Dus ja, Metallica mania gaat door
kans op metallica is in ieder geval groter dat RATM/ACDC ja.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Wacht over wie hebben we het?
Jij was nochtans degene die het hier gemeld heeft hoor :D Helaas dus geen verrassing, denk dat ze op ongeveer elk forum wel als grote kanshebber genoemd werden/worden.
Ik had persoonlijk gehoopt interessantere namen te kunnen ontdekken, maar dit was de enige die ik tijdens graspop bevestigd kreeg.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
Als ze metallica zouden kunnen boeken zijn alle combi's uitverkocht, no matter wat de rest van de affiche brengt. 🤭
Persoonlijk hoeft het niet voor mij, al zou het iet of wat een bekroning zijn voor gmm, dan hebben ze toch wel alle grote metalbands gehad, niet?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Jij was nochtans degene die het hier gemeld heeft hoor :D Helaas dus geen verrassing, denk dat ze op ongeveer elk forum wel als grote kanshebber genoemd werden/worden.
Ik had persoonlijk gehoopt interessantere namen te kunnen ontdekken, maar dit was de enige die ik tijdens graspop bevestigd kreeg.
Hee, welke act bedoel je nou precies? 😅
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
P22, al ontdek ik nu, met deftig terug te lezen, dat Loek die bevestiging meldde voor download. Oeps 🙃
Anyway, benieuwd of ze er volgende week al iets over onthullen.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Jamel en Loek123

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Kheb het niet gelezen, maar enkel de namen. Stond pantera daar nu tussen? Ik dacht dat daar nog maar 1 of 2 bandleden van overbleven onder een andere naam. RATM gaat niet door door gezondheidsredenen. Allé de zaalshow in België las ik. Schiet me niet neer als ik me vergis. Dus graspop zal later wel kunnen. Slaapwel.
Edit: Deze pagina wordt gesloten na het laatste verslag van graspopo 2023.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Kheb het niet gelezen, maar enkel de namen. Stond pantera daar nu tussen? Ik dacht dat daar nog maar 1 of 2 bandleden van overbleven onder een andere naam. RATM gaat niet door door gezondheidsredenen. Allé de zaalshow in België las ik. Schiet me niet neer als ik me vergis. Dus graspop zal later wel kunnen. Slaapwel.
Edit: Deze pagina wordt gesloten na het laatste verslag van graspopo 2023.
Pantera is weer "bij elkaar gekomen" wat maar 2 bandleden zijn met zakk wylde en nog iemand
RATM zou volgend jaar wel touren geloof ik, maar dat is 100% werchter en zeker geen graspop.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
P22, al ontdek ik nu, met deftig terug te lezen, dat Loek die bevestiging meldde voor download. Oeps 🙃
Anyway, benieuwd of ze er volgende week al iets over onthullen.
Ps2? Ik ben voorgeprogrammeerd om dan aan de Playstation 2 te denken.. gaat geen belletje rinkelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Gebruikers die dit onderwerp bekijken