Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Wel grappig alle clashes waar ik zelf last van heb staan er niet in, en van de 10 clashes hier vind ik alleeen nummer 10 lastig. Nog geen idee wat ik hier ga doen, scheelt dat beide geen absolute must see zijn. Misschien bij allebei even kijken.

Tiamat vs Alice cooper? Ik kies voor Bury Tomorrow :)
En bij nr1 ben je In Extremo vergeten ;) Ik twijfel nog steeds tussen In Extremo of Beartooth hier.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Trouwens wel jammer dat Korn maar 75 minuten speeltijd krijgt, dat is minder dan alle andere bands die een mainstage afsluiten.
Gezien de plek op de poster had ik iets meer speeltijd verwacht voor Korn en FFDP (die laatste krijgen 60min als co/sub headliner?)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Trouwens wel jammer dat Korn maar 75 minuten speeltijd krijgt, dat is minder dan alle andere bands die een mainstage afsluiten.
Gezien de plek op de poster had ik iets meer speeltijd verwacht voor Korn en FFDP (die laatste krijgen 60min als co/sub headliner?)

Lijkt me dat dat zo is, omdat er eigenlijk twee sub headliners of drie co headliners zijn, waarbij Judas Priest wel dé headliner ervan is.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Lijkt me dat dat zo is, omdat er eigenlijk twee sub headliners of drie co headliners zijn, waarbij Judas Priest wel dé headliner ervan is.
Ja eens maar als je 3 headliners hebt zou je toch verwachten dat die meer speeltijd krijgen dan andere bands die lager op de poster staan zoals whitesnake, foreigner, deep purple, saxon, dropkick murphys, a day to remember, megadeth, powerwolf, etc etc.

Maakt uiteindelijk ook allemaal niet zo veel uit natuurlijk, het zijn maar details. maar ik had persoonlijk een band minder op de zaterdag mainstage niet erg gevonden, met dan 75min voor ffdp en 90min voor Korn bijvoorbeeld.
 

SystemOfAClown

Nieuw lid
4 mei 2022
1
0
D'r is geen grenscontrole voor zover ik weet, maar mocht je gecontroleerd worden in België zelf en je kan het niet overleggen, dan ben je mooi in de aap gelogeerd. Die QR-code houdt in ieder geval dit in:
  • U moet een coronabewijs laten zien. Dit kan zijn:
    • een digitaal coronacertificaat met volledige vaccinatie (minimaal 2 weken oud voor aankomst in België), of;
    • een negatieve PCR-test die niet ouder is dan 72 uur voor aankomst in België, of;
    • een antigeentest die niet ouder is dan 24 uur voor aankomst, of;
    • een herstelcertificaat dat maximaal 6 maanden (180 dagen) voor aankomst in België is afgegeven. Dit herstelbewijs moet minimaal 11 dagen oud zijn op het moment van aankomst in België.
    • Kinderen tot 12 jaar hoeven niet getest te worden.
Reist u naar België en verblijft u minder dan 48 uur? Of bent u minder dan 48 uur buiten België geweest? Dan hoeft u geen coronabewijs te laten zien om in te reizen.
Enig idee of een volledige vaccinatie in België gewoon 2 vaccinaties zijn? Of is een booster ook verplicht? Kan het online nergens vinden.
 

epalmans

Nieuw lid
24 mei 2022
4
6
Als soort van pre-party komen we traditiegetrouw met wat vrienden bijeen en houden dan daarbij ook een Graspop/metal quiz.
Zijn er misschien mensen die van op afstand mee willen doen?
Laat maar weten in de comments.

Bij genoeg interesse kan ik dan een livestream opzetten (gratis natuurlijk).
Zal zijn op zaterdagavond 4 juni (tijd volgt).

??

FCDEE1A5-7ACC-457A-BB3A-DB31F3E7379A.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Als soort van pre-party komen we traditiegetrouw met wat vrienden bijeen en houden dan daarbij ook een Graspop/metal quiz.
Zijn er misschien mensen die van op afstand mee willen doen?
Laat maar weten in de comments.

Bij genoeg interesse kan ik dan een livestream opzetten (gratis natuurlijk).
Zal zijn op zaterdagavond 4 juni (tijd volgt).

??

Bekijk bijlage 1631
Super tof, ik ben spijtig genoeg niet thuis dan
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Als soort van pre-party komen we traditiegetrouw met wat vrienden bijeen en houden dan daarbij ook een Graspop/metal quiz.
Zijn er misschien mensen die van op afstand mee willen doen?
Laat maar weten in de comments.

Bij genoeg interesse kan ik dan een livestream opzetten (gratis natuurlijk).
Zal zijn op zaterdagavond 4 juni (tijd volgt).

??

Bekijk bijlage 1631
Oh, helaas kan ik dan niet. Examen zwarte gordel karate (als slechtziende)
En my ex-stacy / bizkit park in Bilzen. Als tickets niet vlug uitverkopen tenminste.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.822
Goed nieuws of soort van. De show op Graspop van Aerosmith was toch niet doorgegaan, dus we hoeven er niet meer pissig over te zijn.
Zo denk ik er ook over. De gezondheid is natuurlijk niet iets om over te lachen. Maar ergens vind ik het dikke karma. Eerst je Europese tour cancelen om elders beter te beuren. En dan deze tour elders alsnog moeten annuleren.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Interessant voor Alcatraz? De laatste namen zijn toegevoegd aan Knotfest Finland. De volledige line-up ziet er als volgt uit:
12 augustus: Nightwish, Lamb of God, Arch Enemy, Stam1na, Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus, Lähiöbotox, Huora, Sara en Bloodred Hourglass.
13 augustus: Slipknot, Bring Me the Horizon, Cradle of Filth, TesseracT, Blind Channel, Huoratron, Moonshot, Medeia, Shiraz Lane en Stoned Status.
Knotfest-A2-May-2022-4-768x1086.png
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Mooi line up wel. 5 mooie grote namen waarvan ik hoop dat ze volgend jaar op Graspop staan. (Slipknot, BMTH, Nightwish, LoG, Arch Enemy)

Blijft vreemd dat Nightwish België volledig overslaat dit festivalseizoen.
Jammer dat Lamb of god op Lokerse staat en niet gewoon als headliner op Alcatraz.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken