Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.233
745
15 bonnen per dag??
dat zijn 5 drankjes en 2 x eten
das niet bijzonder veel.

of werkt t op graspop anders?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Ik blijf er bij, bij de vervangers verdient malevolence echt een plaatsje. Ik kijk zo zwaar uit naar dat nieuw album. Mix van metal, hardcore en zelfs beatdown.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
Ik probeer altijd rond te komen van 25 bonnen op een dag. Per persoon. Dit is dan inclusief ontbijt, lunch, avondeten, bier.

Het fijne is dat ik dit in de voorverkoop al aanschaf, nog los van de goedkopere prijs. Als het dan toch niet helemaal lukt valt het ook wel weer mee want dan is het nog een keertje 100 euro bijbetalen.
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Op de camping op Graspop is het elke dag gratis ontbijt en op Alcatraz is er zelfs een buffet inbegrepen bij de VIP. In de tent hebben we uiteraard ook nog de nodige blikjes in de koelbox zitten. Ik denk niet dat ik veel bonnen bij zal moeten kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tomanos

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.585
Ik heb 20 bonnen per dag, ben benieuwd hoe ver ik er mee kom. Heb al geen idee meer hoe veel ik er heb gebruikt in 2019.

We haalden vaak ontbijt buiten het terrein bij de ingang, was net wat goedkoper en beter
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.666
Vrijdag plattegrond en maandag blokkenschema? Graspop doet dit wel vaker vlak achter elkaar. Ik ga de F5 alvast even invetten
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.790
7.638
Vrijdag plattegrond en maandag blokkenschema? Graspop doet dit wel vaker vlak achter elkaar. Ik ga de F5 alvast even invetten

Wilde net vragen inderdaad. Wat verwachten jullie, nu snel achtereenvolgend of nog een week of twee a drie niks?
 

stanvdv

Playlistbediener
11 nov 2019
28
1
Ik had even een mailtje gestuurd om te vragen naar de pendelbussen naar Dessel, met vandaag antwoord:

"Er zijn geen pendelbussen naar Dessel centrum omdat de Kiss & ride en de taxi’s daar niet meer zijn.
Enkel naar Mol station."

Beetje jammer, wij gingen altijd nog even boodschappen doen na het opzetten van de tenten
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken