Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Kan iemand mij even vertellen of Alter Bridge in 2023 op Graspop zal staan? Zou mij enorm helpen bij mijn beslissing of ik hier een ticket voor ga kopen :)

Ze hebben natuurlijk nog wel iets in te halen
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.014
Kan iemand mij even vertellen of Alter Bridge in 2023 op Graspop zal staan? Zou mij enorm helpen bij mijn beslissing of ik hier een ticket voor ga kopen :)

Ze hebben natuurlijk nog wel iets in te halen
Ik zou je daarover geen zorgen maken.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Kan iemand mij even vertellen of Alter Bridge in 2023 op Graspop zal staan? Zou mij enorm helpen bij mijn beslissing of ik hier een ticket voor ga kopen :)

Ze hebben natuurlijk nog wel iets in te halen
Kans lijkt me heel groot. Al lijkt RW me ook nog wel een kanshebber als die inderdaad wat harder programmeren volgend jaar met SOAD en RATM. Maar dat is echt puur speculeren. Kortom. je hebt hier niks aan.
 
  • Haha
Waarderingen: Loek123 en Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Begin maar vast te vissen dan.
Inderdaad. Groot fan van de band maar de AFAS was al met moeite vol met sterk voorprogramma. Soms is de wereld oneerlijk maar Alter Bridge gaat de Ziggo niet vol krijgen. Die band lijkt tegen een soort plafond aan te stoten waar ze niet doorheen komen. Worden ook geen headliner ergens bijvoorbeeld. Hoe dat komt?
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Vorige keer verkochten ze AFAS uit en ook Halestorm staat als headliner al in zalen als AFAS. Daarnaast ben ik er vrij zeker van dat ze, net als bij bijvoorbeeld Bastille en BMTH, de tweede ring dicht houden
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.014
Avatar heeft Noord-Amerikaanse data aangekondigd voor van de zomer (6 juli tot 31 juli). Kunnen we hier nog iets verwachten of zal het gewoon die paar data in augustus zijn (paar losse shows en shows als support van Sabaton) (naast Hellfest en Rock Imperium in juni)?

En kunnen we nog data voor Haken verwachten? Die moeten nog steeds hun vervangende data aankondigen (met o.a. Melkweg en Doornroosje). Single is best prettig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
nog 50 dagen !!!! de zon schijnt, koningsdag ?, ik heb vandaag wel tijd om het blokkenschema door te nemen en een planning te maken!!:ROFLMAO:
Je kan Dennis zijn countdown post niet stelen trouwens, Graspop begint een dag eerder dan Pinkpop. Als je over 50 dagen komt aankakken heb je oa. Iron Maiden en Volbeat al gemist ;)
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Joslittel en prins

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
ja het begint toch wel al te dringen, zouden er nog zoveel cancellations op til zijn?
 

Rob 'n Roll

Playlistbediener
26 apr 2022
22
28
neem toch ook aan dat de merchandise (shirts) en festival guides (met blokkenschema) onderhand al bij de drukker moeten zijn. of is dat binnen een paar dagen gedrukt?
Als drukker zijnde:
Die guides zullen wel jaarlijks ingepland zijn eind mei/begin juni (en zelfde formaat hebben) en dan kan het snel gaan, zodra de drukker het bestand ontvangt gaat dit er vliegensvlug door. Merch is een iets ander verhaal (textieldruk), maar wederom: door een vast stramien gaat dit vrij snel.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
niet de eerste keer dat er bands op de merch staan die in de laatste maand(en) gecancelled hebben
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
electric callboy staat volgend jaar in de lotto arena, aangezien die 2 avonden trix al uitverkocht waren en best wel veel vraag op ticketswap denk ik dat die wel eens kan uitverkopen.

Zorgt dan wel dat ze op een exclusief lijstje beginnen staan, niet veel bands op graspop kunnen dat. Laat me wel denken dat die geen opvulpositie meer zullen aanvaarden en enkel nog een positie in de bovenste lijn met hun logo.

laatste band die dat deed die ik me kan herinneren is skillet, en die staan toch al vrij hoog tegenwoordig.
 
Laatst bewerkt:

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
electric callboy staat volgend jaar in de lotto arena, aangezien die 2 avonden trix al uitverkocht waren en best wel veel vraag op ticketswap denk ik dat die wel eens kan uitverkopen.

Zorgt dan wel dat ze op een exclusief lijstje beginnen staan, niet veel bands op graspop kunnen dat. Laat me wel denken dat die geen opvulpositie meer zullen aanvaarden en enkel nog een positie in de bovenste lijn met hun logo.

laatste band die dat deed die ik me kan herinneren is skillet, en die staan toch al vrij hoog tegenwoordig.
Electric Callboy staat niet op GMM dit jaar, toch? Wel op Alcatraz als ik me niet vergis.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Electric Callboy staat niet op GMM dit jaar, toch? Wel op Alcatraz als ik me niet vergis.
ja, maar ze zijn wel een serieuse kandidaat vervanger voor de komende cancellations . ze touren die periode op verschillende festivals, en hebben een gat tijdens graspop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken