Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
ik verwacht ook niet gauw de laatste namen, denk eerder dat er wat info komt over de graspop metal moose 20 febr. in het sportpaleis. en pas ergens in maart wat meer info en namen voor GMM.
Ik vrees dat als er info komt over moose bar dat het over een uitstel zal gaan.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
ghost co headline tour in amerika samen met volbeat is gisteren begonnen. Best wel coole maskers voor de ghouls, 4 costume changes voor Tobias geteld.

Voor mij is dit gewoon een headliner volgende graspop passage, misschien in een constructie met 2 headliners zoals we Within temptation/avenged sevenfold en judas pries/korn hebben dit jaar.

Zie dit toch als een grote kanshebber voor 2023
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Hé, maar wie weet gaan die shows wel door. Kan natuurlijk alsnog. Ik wil best zittend die shows ervaren.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
Een probleem is dat voor binnendingen de maximumcapaciteit is gesteld op 1.250. Met een capaciteit van 3.000 in 013 en een compleet uitverkochte show op 20 februari (en 19 februari zal vast niet minder dan 2.000 hebben) gaat dit hem gewoon niet worden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Een probleem is dat voor binnendingen de maximumcapaciteit is gesteld op 1.250. Met een capaciteit van 3.000 in 013 en een compleet uitverkochte show op 20 februari (en 19 februari zal vast niet minder dan 2.000 hebben) gaat dit hem gewoon niet worden.
Oh, absoluut, maar wie weet worden ze opeens wel heel creatief, zoals Rutte zei.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Hoe creatief je ook bent, aan die maximumcapaciteit ontkom je niet. Dat is of uitloten of verplaatsen.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.844
Da's snel. Avatar is verplaatst naar 12 maart 2023... En 29 maart voor de AB. De gehele tour is verplaatst.
Klote inderdaad, blijft weinig over van mijn 'superweekend' met Avatar, Beast In Black en Bloodywood.
Die laatste zal 'm ook wel niet gaan worden, vrees ik..
Ik heb heel goede hoop voor de zomer, maar maart is ons gewoon nog niet gegund, zo lijkt het (eerder ook al Sabaton naar mei verplaatst).
19 maart nog Draconian in Enschede gepland (en als back-up Das Oktober Metalfest op dezelfde dag in Eindhoven), maar ook die zijn dus allesbehalve zeker..

Ik begin dan ook maar mijn hoop richting april te verschuiven, met Durbuy Rock Festival (8-9 april) en de tour van Pure Reason Revolution (double headliner met Gazpacho).
PRR pas een jaartje ofzo geleden leren kennen, maar inmiddels grijs gedraaid, wat een fenomenale band is dat zeg! Zou wat mij betreft ook zeker niet misstaan op GMM (wordt misschien eens de hoogste tijd voor een dedicated prog metal/rock stage?)!
Ik twijfel alleen nog tussen maandag 11 april in Keulen en woensdag 13 april in Mezz in Breda (iemand bekend met die zaal?; tevens 14 april in Zwolle overigens).



 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.844
ghost co headline tour in amerika samen met volbeat is gisteren begonnen. Best wel coole maskers voor de ghouls, 4 costume changes voor Tobias geteld.

Voor mij is dit gewoon een headliner volgende graspop passage, misschien in een constructie met 2 headliners zoals we Within temptation/avenged sevenfold en judas pries/korn hebben dit jaar.

Zie dit toch als een grote kanshebber voor 2023
Helemaal eens, ik schrijf ze ook al met pen op voor 2023.
Laatste single is ook weer heel lekker, en doet iets meer denken aan de 'oude' Ghost:

 
  • Leuk
Waarderingen: xydroh

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Helemaal eens, ik schrijf ze ook al met pen op voor 2023.
Laatste single is ook weer heel lekker, en doet iets meer denken aan de 'oude' Ghost:


die nieuwe opener kan ik best wel smaken, zou blijkbaar kaiserion heten. Beetje spinal tap momentje omdat het doek niet meteen los wou komen bij de start
 
  • Haha
Waarderingen: MetalLimbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken