Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
5.304
2.245
Kan het alleen maar beamen! Tweemaal gezien, op RaR en Graspop en tweemaal kapot gegaan. Wat een heerlijke energie en ook gewoon goede nummers. Wat mij betreft de troonopvolger van RATM.

xydroh

Geliefde act
22 okt 2018
1.937
305
Klopt ongelooflijk veel sfeer op zo´n concert en dat komt ook mede dankzij de energie, die ze zelf uitstralen. Daarnaast komt Jason (zanger) meermaals in het publiek en de eerste keer dat ik ze zag, deed de gitarist een circle pit mee.
Ik heb ergens een filmpje gezien dat die gitarist zat te zwaaien met zijn gitaar bovenop de stellingen van het podium. (Minstens 10m hoog)
tijdens jera is die zo gitarist gewoon tot boven in de tent geklommen. Er zijn zeker betere zangers, maar de energie maakt alles wel goed

xydroh

Geliefde act
22 okt 2018
1.937
305
ik weet wel nie als we fever 333 op graspop kunnen verwachten, was volgens mij al enkele keren met werchter gelinked.
Langs de andere kant was het ook de bedoeling dat while she sleeps in 2020 op werchter ging staan en nu staan ze er ook weer.

• Leuk
Waarderingen: Paddy

wenteldave

Headliner
21 apr 2019
6.883
2.151
ik weet wel nie als we fever 333 op graspop kunnen verwachten, was volgens mij al enkele keren met werchter gelinked.
Langs de andere kant was het ook de bedoeling dat while she sleeps in 2020 op werchter ging staan en nu staan ze er ook weer.
Als ik de tourdata ook zie, is Werchter logischer. Staan in Oost-Europa met Graspop.

Loek123

Support act
7 nov 2019
852
220
Ben fever 333 wat gaan luisteren en klinkt inderdaad goed, paar live shows gekeken op youtube en ziet er zeker uit als een uitstekende live band.
Nu baal ik dat ik ze in 2019 niet gezien heb (al had ik het wel druk genoeg met CoB en lynyrd skynyrd)

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
5.304
2.245
Als ik de tourdata ook zie, is Werchter logischer. Staan in Oost-Europa met Graspop.
Denk ik ook, ik reken eigenlijk wel op hun komst op RW. Hebben ze ook verdiend om via de weg een groter publiek te bereiken. Ik hoop op een vroege mainstage spot. Aan de andere kant zou afsluiter The Slope op de TOP en ID dag ook geweldig zijn voor een unieke show.

Loek123

Support act
7 nov 2019
852
220
Ik verwacht eigenlijk niks meer qua nieuwe namen voor Graspop, als er niets meer bij komt ook prima zolang het maar weer eens een keer door gaat ben ik tevreden.

• Leuk
Waarderingen: duck

xydroh

Geliefde act
22 okt 2018
1.937
305
Ik verwacht eigenlijk niks meer qua nieuwe namen voor Graspop, als er niets meer bij komt ook prima zolang het maar weer eens een keer door gaat ben ik tevreden.
mooie ingesteldheid. en eigenlijk niet meer dan normaal, we zijn rotverwend met wat graspop ieder jaar opnieuw boekt

wenteldave

Headliner
21 apr 2019
6.883
2.151
Denk ik ook, ik reken eigenlijk wel op hun komst op RW. Hebben ze ook verdiend om via de weg een groter publiek te bereiken. Ik hoop op een vroege mainstage spot. Aan de andere kant zou afsluiter The Slope op de TOP en ID dag ook geweldig zijn voor een unieke show.
Beuken tijdens Imagine Dragons. Dat klinkt als een fantastisch plan!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Paddy

Subheadliner
16 dec 2014
4.154
783
The slope zou wel fantastisch zijn.

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
5.304
2.245
Complexity Fest heeft ook de handdoek gegooid zie ik net. Niet onverwacht, ben bang dat medio februari nog te vroeg is voor (grotere) leuke dingen.

wenteldave

Headliner
21 apr 2019
6.883
2.151
Complexity Fest heeft ook de handdoek gegooid zie ik net. Niet onverwacht, ben bang dat medio februari nog te vroeg is voor (grotere) leuke dingen.
Jep... Jammer. Verder heeft Gojira het eerste gedeelte van hun tour uitgesteld. Alle shows tot en met 9 februari worden verplaatst. Lijkt me dat Tilburg er ook gewoon uitgaat.

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
5.304
2.245
Jep... Jammer. Verder heeft Gojira het eerste gedeelte van hun tour uitgesteld. Alle shows tot en met 9 februari worden verplaatst. Lijkt me dat Tilburg er ook gewoon uitgaat.
Ja ik blijf duimen maar houd er serieus rekening mee. Vooral Alien Weaponry verwacht ik niet wat ik erg jammer vind. Dat pakketje maakte het juist zo fantastisch.

Loek123

Support act
7 nov 2019
852
220
Korn heeft een nieuw nummer uitgebracht; 'Forgotten', dat op het nieuwe album 'Requiem' komt te staan dat volgende maand uit komt.
Eerste nummer klinkt goed in ieder geval.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Geliefde act
22 okt 2018
1.937
305
Korn heeft een nieuw nummer uitgebracht; 'Forgotten', dat op het nieuwe album 'Requiem' komt te staan dat volgende maand uit komt.
Eerste nummer klinkt goed in ieder geval.
dit is al het 2e nummer dan, eerste was start the healing. Best ok nummer maar ik vond start the healing beter dan forgotten

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken