Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan het alleen maar beamen! Tweemaal gezien, op RaR en Graspop en tweemaal kapot gegaan. Wat een heerlijke energie en ook gewoon goede nummers. Wat mij betreft de troonopvolger van RATM.
Klopt ongelooflijk veel sfeer op zo´n concert en dat komt ook mede dankzij de energie, die ze zelf uitstralen. Daarnaast komt Jason (zanger) meermaals in het publiek en de eerste keer dat ik ze zag, deed de gitarist een circle pit mee.
Ik heb ergens een filmpje gezien dat die gitarist zat te zwaaien met zijn gitaar bovenop de stellingen van het podium. (Minstens 10m hoog)
ik weet wel nie als we fever 333 op graspop kunnen verwachten, was volgens mij al enkele keren met werchter gelinked.
Langs de andere kant was het ook de bedoeling dat while she sleeps in 2020 op werchter ging staan en nu staan ze er ook weer.
ik weet wel nie als we fever 333 op graspop kunnen verwachten, was volgens mij al enkele keren met werchter gelinked.
Langs de andere kant was het ook de bedoeling dat while she sleeps in 2020 op werchter ging staan en nu staan ze er ook weer.
Ben fever 333 wat gaan luisteren en klinkt inderdaad goed, paar live shows gekeken op youtube en ziet er zeker uit als een uitstekende live band.
Nu baal ik dat ik ze in 2019 niet gezien heb (al had ik het wel druk genoeg met CoB en lynyrd skynyrd)
Denk ik ook, ik reken eigenlijk wel op hun komst op RW. Hebben ze ook verdiend om via de weg een groter publiek te bereiken. Ik hoop op een vroege mainstage spot. Aan de andere kant zou afsluiter The Slope op de TOP en ID dag ook geweldig zijn voor een unieke show.
Ik verwacht eigenlijk niks meer qua nieuwe namen voor Graspop, als er niets meer bij komt ook prima zolang het maar weer eens een keer door gaat ben ik tevreden.
Ik verwacht eigenlijk niks meer qua nieuwe namen voor Graspop, als er niets meer bij komt ook prima zolang het maar weer eens een keer door gaat ben ik tevreden.
Denk ik ook, ik reken eigenlijk wel op hun komst op RW. Hebben ze ook verdiend om via de weg een groter publiek te bereiken. Ik hoop op een vroege mainstage spot. Aan de andere kant zou afsluiter The Slope op de TOP en ID dag ook geweldig zijn voor een unieke show.
Jep... Jammer. Verder heeft Gojira het eerste gedeelte van hun tour uitgesteld. Alle shows tot en met 9 februari worden verplaatst. Lijkt me dat Tilburg er ook gewoon uitgaat.
Jep... Jammer. Verder heeft Gojira het eerste gedeelte van hun tour uitgesteld. Alle shows tot en met 9 februari worden verplaatst. Lijkt me dat Tilburg er ook gewoon uitgaat.
Ja ik blijf duimen maar houd er serieus rekening mee. Vooral Alien Weaponry verwacht ik niet wat ik erg jammer vind. Dat pakketje maakte het juist zo fantastisch.
Korn heeft een nieuw nummer uitgebracht; 'Forgotten', dat op het nieuwe album 'Requiem' komt te staan dat volgende maand uit komt.
Eerste nummer klinkt goed in ieder geval.
Korn heeft een nieuw nummer uitgebracht; 'Forgotten', dat op het nieuwe album 'Requiem' komt te staan dat volgende maand uit komt.
Eerste nummer klinkt goed in ieder geval.