Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
hiervan uitgaande verwacht ik het volgende:

headliners: SOAD, Judas Priest + 1
subheadliners: Korn, Deftones, The offspring

( The offspring zou ik echt mooi vinden)

Judas priest is voor mij een subheadliner.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
437
686
Heerlijk. Laat maar doorstromen.
Iron Maiden, System of a Down, Judas Priest, Gojira (opnieuw, maar dan liefst hoger), Alestorm, Korn,...
Laat maar komen!
Ook Jinjer op Graspop/Alcatraz; altijd welkom. Erg graag zelfs.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
pisser wrote:
hiervan uitgaande verwacht ik het volgende:

headliners: SOAD, Judas Priest + 1
subheadliners: Korn, Deftones, The offspring

( The offspring zou ik echt mooi vinden)

Judas priest is voor mij een subheadliner.

Deftones en Offspring als subheadliners? Is dat niet wat te hoog gegrepen voor het Graspop publiek?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
xydroh wrote:

pisser wrote:
hiervan uitgaande verwacht ik het volgende:

headliners: SOAD, Judas Priest + 1
subheadliners: Korn, Deftones, The offspring

( The offspring zou ik echt mooi vinden)


Judas priest is voor mij een subheadliner.

Deftones en Offspring als subheadliners? Is dat niet wat te hoog gegrepen voor het Graspop publiek?

Blijft een jubileum editie, daarnaast zou het wel kunnen als ze hun gewenste grotere weide gevonden hebben
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
koekdoos wrote:

xydroh wrote:

pisser wrote:
hiervan uitgaande verwacht ik het volgende:

headliners: SOAD, Judas Priest + 1
subheadliners: Korn, Deftones, The offspring

( The offspring zou ik echt mooi vinden)


Judas priest is voor mij een subheadliner.


Deftones en Offspring als subheadliners? Is dat niet wat te hoog gegrepen voor het Graspop publiek?

Blijft een jubileum editie, daarnaast zou het wel kunnen als ze hun gewenste grotere weide gevonden hebben

Volgens mij bedoelt hij het andersom. Dit zijn geen coheadline waardige acts. Vind ik althans. Offspring echt te ver over hun hoogtepunt heen en matige aansluiting met Graspop. Deftones perfecte sub act rond 8 uur op de main. Judas Priest zie ik wel co headliner zijn.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
xydroh wrote:

koekdoos wrote:

xydroh wrote:

pisser wrote:
hiervan uitgaande verwacht ik het volgende:

headliners: SOAD, Judas Priest + 1
subheadliners: Korn, Deftones, The offspring

( The offspring zou ik echt mooi vinden)


Judas priest is voor mij een subheadliner.


Deftones en Offspring als subheadliners? Is dat niet wat te hoog gegrepen voor het Graspop publiek?


Blijft een jubileum editie, daarnaast zou het wel kunnen als ze hun gewenste grotere weide gevonden hebben

Volgens mij bedoelt hij het andersom. Dit zijn geen coheadline waardige acts. Vind ik althans. Offspring echt te ver over hun hoogtepunt heen en matige aansluiting met Graspop. Deftones perfecte sub act rond 8 uur op de main. Judas Priest zie ik wel co headliner zijn.

Zo bedoelde ik het inderdaad.

Zou zeggen dat SOAD gewoon headliner is. Judas Priest de sub-headliner en Offspring en Deftones weet ik te weinig van qua formaat, maar lijkt me maximaal stapje onder de sub-headliner. Denk gewoon eigen lettertype op de poster, maar that's it?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Dan zit je er qua Deftones flink naast.
The Offspring is wat discutabeler, maar wel een naam die iedereen kent.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
346
643
Ondanks dat Maiden heeft aangekondigd niet op dezelfde plaatsen te spelen, mogen ze voor mij een uitzondering maken voor Graspop.

Vandaar: Iron Maiden - SOAD - Tool
Sub: Nightwish - Korn - Judas Priest

Het stemt me hoopvol dat Volbeat nog nergens opstaat. En godbetert Scorpions.
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
297
80
The offspring zou denk ik goed op sub staan. Zeer bekende band. Ik zou er een ticket voor kopen

Ik denk judas priest als headliner. Was toch een speciale tour dit of zo?
 

rdirks

Playlistbediener
8 feb 2019
22
0
Ik vermoed dat er van het trio Megadeth FFPD en Bad Wolves toch zeker 2 op Graspop zullen staan. Ben benieuwd in januari.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.137
5.525
Ik vermoed dat er van het trio Megadeth FFPD en Bad Wolves toch zeker 2 op Graspop zullen staan. Ben benieuwd in januari.

Daar ben ik zeker van, aanvankelijk was er een Belgische show in Brussel, maar toen de data bekend werden gemaakt, was die show opeens verdwenen. Dit zal hoogstwaarschijnlijk wel omwille van een graspopstek zijn.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Jinjer is headliner op Durbuy rock festival, die kunnen we dus ook vergeten voor graspop, ik denk dat een headlinerspot ook wel samenhangt met een exclusiviteitscontract.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Jinjer is headliner op Durbuy rock festival, die kunnen we dus ook vergeten voor graspop, ik denk dat een headlinerspot ook wel samenhangt met een exclusiviteitscontract.

Vette boeking voor Durbuy! Staat nog steeds op mijn lijstje om eens heen te gaan, vind het een erg leuk dorpje. Het hoeft zeker geen uitsluiting te zijn, volgens mij stond Candlemass dit jaar ook op beide festivals. Maar ben met je eens, de kans wordt kleiner. Hoop nog steeds op een mooi plekje voor Jinjer op GRaspop, deze band verdient het grotere podium.

EDIT: Zie dat Eluveite de andere bevestigde naam is. Erg mooie start. Ga weer eens een poging wagen om liefhebbers mee te krijgen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Novarock komt donderdag 9 uur met de eerste namen.
Eigenlijk verwacht ik niet veel nieuwe namen die we al bij Download of RaR/RiP gezien hebben, maar toch... Week voor Graspop, dus sowieso interessant.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Queen alvast niet op Graspop, 27 mei Sportpaleis.
Jammer, in Frankrijk doen ze Parijs en Hellfest...
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
Zit ik toch niet echt op te wachten in Dessel.
100 euro blijkbaar in Sportpaleis, laat maar dan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Queen alvast niet op Graspop, 27 mei Sportpaleis.
Jammer, in Frankrijk doen ze Parijs en Hellfest…

Queen op Hellfest? Dat is een serieuze oprekking van het begrip classic rock. Wil hen graag eens zien maar Graspop is daar niet het festival voor.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
DennisvdBr wrote:
Queen alvast niet op Graspop, 27 mei Sportpaleis.
Jammer, in Frankrijk doen ze Parijs en Hellfest…

Queen op Hellfest? Dat is een serieuze oprekking van het begrip classic rock. Wil hen graag eens zien maar Graspop is daar niet het festival voor.

Ik had ze nochtans vorig jaar met veel plezier geruild met Kiss.
Als Kiss, Def Leppard, Ghost, Europe, etc. kan, vind ik Queen zelfs nog een stevigere act. Die nummers zijn vuurwerk in klank! Ik zou hen graag eens zien, maar 100 euro, daar bedank ik voor.
Jammer dat TW Classic hen niet interessant genoeg vindt om een programma rond op te bouwen, want daar zou je er ook iets fijn van kunnen maken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken