Graspop Metal Meeting 2019 - Nieuws en geruchten

rpspeed

Campingartiest
28 nov 2018
86
0
new names!
U0AyvF9.png
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
346
643
Het kan goed zijn dat Ozzy gepland was voor Fortarock.
Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat Graspop dit jaar Ozzy weer zou boeken.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Geen Dream Theater Helaas. Tenacious D al bijna zeker niet en Avantasia sowieso niet. Jammer! Ik ken vrij weinig van dit pakketje maar wel weer wat luistermateriaal dus! Wat raden jullie aan?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
He dat is leuk, nieuwe namen! Behemoth al verwacht maar zeker blij dat ze bevestigd zijn. En goed dat Architects er staat en Gojira is altijd welkom. Clutch, Kvelertak en Beast in Black ook fijne toevoegingen. Wederom goed gedaan!
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.711
Na de uitverkochte editie van vorig jaar met 200.000 bezoekers, zijn 142 dagen voor aanvang alvast de VIP-dagtickets voor zondag uitverkocht. Ook met de andere ticketcategorieën gaan het aardig vooruit.

Totale uitverkoop zal wellicht niet opnieuw gebeuren maar zoals gewoonlijk zal het wel weer lekker druk worden.
 

rpspeed

Campingartiest
28 nov 2018
86
0
Deadland Ritual, the new project featuring Black Sabbath bassist Geezer Butler, ex-Guns N’ Roses/Velvet Revolver drummer Matt Sorum, Billy Idol guitarist Steve Stevens, and Apocalyptica/ex-Scars on Broadway vocalist Franky Perez.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=ep5NHWELz04[/video]
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Lekkere worp! :)
Zeer blij met Beast In Black, Gojira en Carpenter Brut!
Ook Kvelertak, Behemoth en Clutch mooie toevoegingen.
De metalcore-liefhebbers onder ons worden eveneens goed bediend met Architects, Beartooth, While She Sleeps en Atreyu, evenals de (melodic) death metal-fans met Behemoth, Insomnium en Gojira.
Weer genoeg luisterwerk voor de komende tijd in ieder geval!

Opvallend wel buiten While She Sleeps geen van de andere 'gelekte' namen (Accept, Alice In Chains, Belphegor, Black Rebel Motorcycle Club, Obituary).
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Ben nu wel erg benieuwd naar de podiumindeling. Had deze eigenlijk al wel verwacht tezamen met deze worp. Krijgen we dan op behoorlijk korte termijn een nieuwe reeks?
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Ben nu wel erg benieuwd naar de podiumindeling. Had deze eigenlijk al wel verwacht tezamen met deze worp. Krijgen we dan op behoorlijk korte termijn een nieuwe reeks?
Vorig jaar kwam de podiumindeling pas op 28 maart, 2 weken na de laatste reeks namen, dus ik verwacht beiden (helaas) ook dit jaar pas rond die tijd..
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Oei, dat heb ik dan behoorlijk verkeerd onthouden... Moet zeggen dat ik de undercard van Graspop dit jaar wel echt veel beter vind dan die van vorig jaar! Stiekem hoop ik dat Rob Zombie de Marquee headlinet ten tijde van Kiss bijvoorbeeld. Dan kom ik niet op het idee om Kiss te zien, waar ik later spijt van ga krijgen :p
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Oei, dat heb ik dan behoorlijk verkeerd onthouden… Moet zeggen dat ik de undercard van Graspop dit jaar wel echt veel beter vind dan die van vorig jaar! Stiekem hoop ik dat Rob Zombie de Marquee headlinet ten tijde van Kiss bijvoorbeeld. Dan kom ik niet op het idee om Kiss te zien, waar ik later spijt van ga krijgen ?

Die zondag inderdaad. Nu ook nog Gojira erbij, zullen zij Marque headlinen? Die dag is echt topheavy op een goeie manier. Wat een line-up weer dit jaar. En inderdaad, de undercard is erg sterk dit jaar. Zoveel moois om te luisteren. Borknagar is de lieveling van deze week. Nummers al Winter Trice zijn perfect voor dit jaar.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Zeer blij met Gojira, Behemoth, Architects, Kvelertak en Clutch.
Carpenter Brut ligt helemaal in de lijn van de boeking van Pertubator van vorig jaar.
Deadland Ritual heeft misschien interessante leden, maar de muziek is toch maar vrij saai.

Geen grote verrassingen. Ik ben benieuwd naar wat ze precies met de donderdag gaan doen.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Oei, dat heb ik dan behoorlijk verkeerd onthouden… Moet zeggen dat ik de undercard van Graspop dit jaar wel echt veel beter vind dan die van vorig jaar! Stiekem hoop ik dat Rob Zombie de Marquee headlinet ten tijde van Kiss bijvoorbeeld. Dan kom ik niet op het idee om Kiss te zien, waar ik later spijt van ga krijgen
1f61b.svg
Geweldige undercard inderdaad!
Het is zelfs met maar liefst 23 namen op de eerste 5 rijen, en nog een hoop topnamen op de regels daaronder, moeilijk om te zeggen waar die undercard eigenlijk begint... :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken