Haha die pendulum video![]()
Terror (band) - Wikipedia
en.wikipedia.org
![]()
Pendulum (drum and bass band) - Wikipedia
en.wikipedia.org
Wat een bagger kwaliteit
en toen zag ik opeens volop mijn eigen gezicht in beeld
dat was even schrikken
Haha die pendulum video![]()
Terror (band) - Wikipedia
en.wikipedia.org
![]()
Pendulum (drum and bass band) - Wikipedia
en.wikipedia.org
Haha, ik probeerde inderdaad een beetje de sfeer en chaos van dat optreden te vangen.Haha die pendulum video
Wat een bagger kwaliteit
en toen zag ik opeens volop mijn eigen gezicht in beeld
dat was even schrikken
Haha, ik deed stiekem hetzelfdeNet zoals @Dr. Hannibal kopieert, doe ik mee aan deze gemakzucht
Ministry - Paradise Lost: 0-10
Terror - Pendulum: 0-10
Apocalyptica - Pennywise: 10-0
DevilDriver - Danzig: 0-10

Uhh, die score komt niet echt overeen met je toelichting..Satyricon - Amenra: 9 - 1
Amenra dan toch. Belgen toch maar boven. Satyricon heb ik ooit in de toenmalige Biebob nog gezien in de veronderstelling dat ik dat een leuke band vond, maar eigenlijk vond ik het maar oer saai en ben daarna m'n interesse in die band verloren. Een "leuk voor even maar niet voor m'n hele leven" band zeg maa
Aangepast. Moest omgekeerd zijnUhh, die score komt niet echt overeen met je toelichting..![]()
3:33, mooi tijdstip om te reageren. Jammer dat ik niet om 6:66 kan reageren..Iced Earth - Lamb Of God: 6-4
Tja, wie hier al een tijdje langer meeloopt kent wellicht nog wel mijn oude gebruikersnaam en avatar, die ik na de bestorming van het Capitool in 2021 maar snel vervangen heb...
Toch blijft het natuurlijk fantastische muziek, die ik zo heel af en toe nog wel eens beluister.
Nu heeft hij zijn straf natuurlijk wel uitgezeten en spijt betuigd, en een reünie is inmiddels ook niet meer ondenkbaar. Mocht het daar ooit van komen, dan zal ik waarschijnlijk toch wel weer vooraan staan.
Lamb Of God heb ik nog steeds niet live gezien, maar kijk ik wel naar uit op Alcatraz dit jaar.
Misschien dat ik daarna anders erover denk, maar voor nu geef ik Iced Earth toch net het voordeel.
Suicidal Tendencies - Death Angel: 0-0
Kan ik allebei niks mee, laat ik aan me voorbij gaan.
Satyricon - Amenra: 6-4
Poeh, een lastige...
Satyricon heb ik eigenlijk pas een jaar geleden ontdekt in het voorprogramma tussen Rotting Christ en Behemoth in 013. Daarvoor had ik ze altijd afgedaan als generieke black metal, maar bij het inluisteren bleek ik daar toch naast te zitten. Eigenlijk gewoon een hele toffe band met lekkere, toegankelijke, haast 'catchy' (een woord dat je niet snel associeert met black metal) nummers die lang in je hoofd blijven hangen (The Pentagram Burns
, K.I.N.G., Black Crow on a Tombstone, Mother North), enkele zelfs met clean vocals (Phoenix
). Ze doen me eigenlijk veel denken aan Carach Angren, die tot mijn favorieten behoren.
Amenra is natuurlijk een topband, met zeer intense nummers die tot diep in je ziel kunnen snijden. En als het me raakt, dan raakt het me ook hard. Maar het hangt ook van het moment af, soms raak ik er niet zo makkelijk in, en dan kan het ook wel snel gaan vervelen.
Satyricon krijgt daarom toch net het streepje voor van mij, ook al zijn ze vanzelfsprekend kansloos tegen Amenra.
Biohazard - Polyphia: 1-0
Polyphia heb ik geprobeerd in te komen, en het is muzikaal gezien ongetwijfeld geniaal, maar dat eindeloze gepingel werkt bij mij nogal snel op de zenuwen...
Biohazard heb ik niet veel mee, maar is toch een heel klein beetje jeugdsentiment, daarom krijgen ze nog een puntje.