GMM Marquee Bracket

Ministry - Paradise Lost: 0-10
Terror - Pendulum: 0-10
Apocalyptica - Pennywise: 10-0
DevilDriver - Danzig: 0-10

Ministry - Paradise Lost: 6-4
Moeilijke clash. All hope is lost, we kiezen toch voor psalm 69.

Terror - Pendulum: 0-0
Beiden niet echt mijn ding.

Apocalyptica - Pennywise: 7-3
Voelt toch of je een bro in de steek laat, maar de cello’s winnen het.

DevilDriver - Danzig: 7-3
Heb met Danzig niet zo veel.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Sorry voor de vertraging.
Ben zelf laat, dus neem de laatste 3 lijstjes nog maar mee.
AA komt daarmee nog akelig dicht in de buurt van AE (mooi duel, net als COB-DT die heel lang gelijk opgingen!), maar uiteindelijk heeft het geen gevolgen meer voor de uitslag, die bij deze dus vaststaat. :)

Bekijk bijlage 19356

Snel door met de volgende duels:

Bekijk bijlage 19354

Ministry - Paradise Lost:
Terror - Pendulum:
Apocalyptica - Pennywise:
DevilDriver - Danzig:
Bij won is de besluiteloosheid toe geslagen. Is kijken want deze ronde bij hem oplevert.

Ministry - Paradise Lost: 4-6
Oei, beide bands zijn goeie subtoppers in dit format, dus jammer dat er eentje al richting de losers bracket moet. Lichte voorkeur voor PL door hun sterke laatste album, waarmee ze net wat relevanter blijven dan Ministry.

Deze is wel heel duidelijk en Pendulum gaat sowieso veel stemmen krijgen in dit spelletje, denk ik. Maar hoe tof ik Pendulum ook vind: ik hoop toch dat ze uiteindelijk niet het gehele spel winnen. Ze staan zeker niet misplaatst als Marquee headliner, maar de ultíéme Marquee headliner gaat hopelijk wel echt een metalband zijn.

Apocalyptica - Pennywise: 3-3
Hmm, ik vind beiden niet echt Marquee headliner (meer). Bands die ik 20 jaar geleden erg tof vond, maar in mijn beleving sindsdien helemaal niets relevants meer hebben gedaan. Het is al die tijd hetzelfde kunstje gebleven.

DevilDriver - Danzig: 10-0
Het verrast me eerlijk gezegd wel hoe weinig liefde DevilDriver tot nu toe heeft gekregen hier. De gigantische circlepits door de hele Marquee heen waren altijd legendarisch bij hun sets. Onwijs goeie herinneringen aan! Tegenwoordig ook niet echt een Marquee headliner meer, maar ik ben wel onwijs benieuwd naar hun nieuwe album dat dit jaar gaat verschijnen.

Voor mij heel duidelijk en vind PL altijd vermakelijk. Ministry: begint na 2 nummer ongeveer hetzelfde te klinken. Dus ok maar niet voor lang.

Terror - Pendulum: 5-5
allebei niet gezien, mogelijk dat volgende keer pendulum kijken.....
Apocalyptica - Pennywise: 3 - 7
DevilDriver - Danzig : 2-8

Ministry - Paradise Lost: 5-5
DevilDriver - Danzig: 5-5

Ministry - Paradise Lost: 10-0
DevilDriver - Danzig: 0-0

Het is niet vaak dat wij volledig op een lijn zitten wat muziek betreft, maar nu toch :) Ministry maar even symbolisch nog wat steunen ook al ben ik akkoord met winst voor Paradise Lost, waar het wel naar uitziet. Taaie matching wederom. Pendulum was zelfs buiten de tent nog mooi en Terror is niks voor mij dus makkelijke keuze, cellos zijn prachtige instrumenten, laatste twee namen zeggen mij weinig. Copy - paste - go!

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: Joslittel en Koekdoos
Ministry - Paradise Lost: 1 - 9
Van Ministry pas recent één nummertje gaan waarderen. Intussen ook live gezien. Maar daarmee is het genoeg voor mij. Terwijl ik van Paradise Lost al bijna heel m'n leven fan ben en zij met The Plague Within voor mij één van de beste metal platen allertijden afgeleverd hebben

Terror - Pendulum: 5 - 5
Euh joa ... Terror ... toffe band. Pendulum op de LF was ik nu niet van onderstenboven. Zou legendarischer zijn geweest op Graspop. Kweet het niet. Kust m'n kloten

Apocalyptica - Pennywise: 5 - 5
Allebei eigenlijk even groot fan

DevilDriver - Danzig: 10 - 0
Ik ken eigenlijk enkel Misfits een beetje, en ik heb geen behoefte aan Danzig als ik zie (ik ben wel fan van die Loudwire filmpjes op YouTube met bv 10 bandleden die elkaar niet kunnen uitstaan en mister Glenn komt daar nogal vaak in voor) wat een eikel dat is. Misfits heeft tof nummer dat juist door Metallica gecoverd is. De rest geraak ik niet door. Dus dan maar Devildriver. Die heb ik ooit live gezien maar dat was wel op MS2 van Graspop. Dus niet in de marquee. Toffe circle pits ook daar inderdaad, zoals @Jamel al zei

• Metal!
Waarderingen: Jamel
Ministry - Paradise Lost: 4-6
Terror - Pendulum: 2-8
Apocalyptica - Pennywise: 2-8

Paradise Lost een van de bands die ik het vaakst zag. Ministry is niet echt mijn ding. Duidelijke zaak voor mij

Terror - Pendulum: 4-6

Beide doen me niet zo veel, maar ik zou eerder de tent in stappen bij de laatstgenoemde

Apocalyptica - Pennywise: 2-8

Apocalyptica vond ik vroeger wel leuk (zit bij mij in de categorie 'gimmick'), maar ben er nu wel klaar mee. Pennywise geeft me meer energie.

DevilDriver - Danzig: 10-0

Glenn is een eikel wat mij betreft.

Terror - Pendulum: 10-0
DevilDriver - Danzig: 5-5

Ministry - Paradise Lost: 3-7
Terror - Pendulum: 1-9
Apocalyptica - Pennywise: 8-2
DevilDriver - Danzig: 1-9