UK Glastonbury 2025

Pulp op Glasto is een van de beste en vetste dingen die ik ooit heb mogen meemaken. De band speelde enorm straks en Jarvis is een baas van een frontman. Als Disco2000 al als de grootste hit ooit wordt ontvangen weet je wat er nog volgt. Common People als afsluiter een van de grootste volksfeesten waar ik ooit onderdeel van mocht zijn. Dit massaal meewchreeuwen met een vol veld uitzinnige Britten is zo ontzettend gaaf. Deze gaat de boeken in

Pulp op Glasto is een van de beste en vetste dingen die ik ooit heb mogen meemaken. De band speelde enorm straks en Jarvis is een baas van een frontman. Als Disco2000 al als de grootste hit ooit wordt ontvangen weet je wat er nog volgt. Common People als afsluiter een van de grootste volksfeesten waar ik ooit onderdeel van mocht zijn. Dit massaal meewchreeuwen met een vol veld uitzinnige Britten is zo ontzettend gaaf. Deze gaat de boeken in

Pffff, je kunt je ongeveer niet eens voorstellen hoeveel keer gaver dit nog geweest is dan de al geweldige AFAS show. Mooi hoor! 👌

• Geweldig
Waarderingen: Joslittel
Iemand een geitenpaadje om Glasto online te kunnen zien? Met vpn lukt niet en ik ontvang geen BBC.

Tering man, wat een feest was dat

• On fire
Waarderingen: Brian en Joslittel
Pffff, je kunt je ongeveer niet eens voorstellen hoeveel keer gaver dit nog geweest is dan de al geweldige AFAS show. Mooi hoor! 👌
Dit was mijn eerste keer Pulp en denk eigenlijk dat ik zie hierna ook nooit meer moet gaan zien. Zeker niet in NL

• Leuk
Waarderingen: JP5
Ik ben vol jaloezie dit topic aan het lezen! Misschien komende jaren toch maar eens proberen heen te gaan, want de sfeer die daar hangt lijkt me niet ergens hier te evenaren

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel
Scissor Sisters waren vol en afgesloten en Doechii wat te ver (spijt!) dus toch maar een kijkje gaan nemen bij Neil Young. Paar echte classics en daarvan aardig genoten maar zo'n hele set is niet helemaal mijn ding. Veld was ook halfleeg. Denk dat ze daar toch beter een andere headliner (of Charli) neer hadden kunnen zetten. Dit was de perfecte teatimeslot act geweest.

Verder echt een toptoptopdag. Verslagje volgt!

Weet iemand waar je kan zien welke band ze gaan uitzenden? Ik ben benieuwd of Turnstile in aanmerking gaat komen.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread