Gehoorbescherming/oordoppen

• Onderwerp starter Onderwerp starter elo
  • Startdatum Startdatum
Sinds Mogwai op Best Kept Secret 2018 me een permanente fluittoon heeft bezorgd, draag ik oordoppen op maat. Van Audia Akustik, met 15 dB demping.
Werkten zeer goed, maar ik moet ze na het optreden van The 1975 verloren zijn, want toen ik vorige week naar Placebo wilde vertrekken waren ze nergens te bespeuren.
De volgende dag meteen naar het hoorcentrum om nieuwe te laten maken, maar die ga ik pas binnen twee weken hebben.
Ondertussen twee optredens gedaan met van die siliconen dopjes, maar dat werkte echt niet goed. Bij Placebo sloten ze mijn gehoorgang niet volledig af, waardoor ik toch weer eens thuiskwam met een fluittoon. Bij Idles heb ik er andere geprobeerd, maar dan was het geluid echt afgrijselijk slecht.
Gisteren dan maar de Loop Experience universele oordopjes gekocht en die zouden nú in mijn brievenbus moeten zitten... Vanavond daar dan mee naar Roisin Murphy. Benieuwd of die beter werken.
Zijn deze dan ook op maat gemaakt? of hoop je dat goede kwaliteit oortjes het werk al doen, want ik ben zelf eigenlijk op zoek nu naar op maat gemaakte oortjes, want bij mij sluit de gehoorgang echt vaak niet af.

Hier moest ik ook heel erg aan wennen!

Fijn dat dit topic is aangemaakt. Mijn op maat gemaakte oordoppen (Noizezz) zijn aan vervanging toe. Ik ben mij voorzichtig aan het oriënteren op nieuweHey
Hey Franzzz mag ik vragen, waarom dat ze aan vervanging toe zijn en kan je verder op maat gemaakte oordoppen wel aanraden?

Zijn deze dan ook op maat gemaakt? of hoop je dat goede kwaliteit oortjes het werk al doen, want ik ben zelf eigenlijk op zoek nu naar op maat gemaakte oortjes, want bij mij sluit de gehoorgang echt vaak niet af.
Haha welke doppen heb je het nu over, er worden er meerdere genoemd in 1 bericht.
Die Loops zijn niet op maat gemaakt, die Audio Akustiks wel

Hey Franzzz mag ik vragen, waarom dat ze aan vervanging toe zijn en kan je verder op maat gemaakte oordoppen wel aanraden?
Je gehoorgang blijft je hele leven veranderen van vorm. Dus otoplastieken moeten eigenlijk na 2/3 jaar vervangen worden op goed te blijven dempen. Is het nog steeds dubbel en dwars waard wat mij betreft.

• Leuk
Waarderingen: slyke
Je gehoorgang blijft je hele leven veranderen van vorm. Dus otoplastieken moeten eigenlijk na 2/3 jaar vervangen worden op goed te blijven dempen. Is het nog steeds dubbel en dwars waard wat mij betreft.
oh kijk aan, dat was me niet duidelijk. Bedankt ja ik het lijkt mij het ook waard. Na al deze tijd wel klaar voor echt goede oortjes. Misschien al helemaal omdat ik momenteel met deze oordoppen hiermee rondloop😅 ( was wel een cadeautje).

oh kijk aan, dat was me niet duidelijk. Bedankt ja ik het lijkt mij het ook waard. Na al deze tijd wel klaar voor echt goede oortjes. Misschien al helemaal omdat ik momenteel met deze oordoppen hiermee rondloop😅 ( was wel een cadeautje).
Hahahah wat een bijzondere oordoppen.

Persoonlijke tip: Mijn oordoppen zitten vast aan een koord die vervolgens weer aan mijn shirt is geklipt. Dit zorgt er voor dat als ik ze even niet nodig ik, ik gewoon mijn oordoppen uit kan trekken zonder mij zorgen hoef te maken om ze kwijt te raken, echt een uitkomst. Mocht je ze halen zou ik zeker informeren of dit mogelijk is.

Verder heeft Beter Horen echt mega vaak iets van 20/30 procent korting op oordoppen op maat. Mocht je de tijd hebben om hier op te wachten is dit ook wel aan te raden denk ik. Afspraken zitten wel heel snel vol volgens mij.

Hahahah wat een bijzondere oordoppen.

Persoonlijke tip: Mijn oordoppen zitten vast aan een koord die vervolgens weer aan mijn shirt is geklipt. Dit zorgt er voor dat als ik ze even niet nodig ik, ik gewoon mijn oordoppen uit kan trekken zonder mij zorgen hoef te maken om ze kwijt te raken, echt een uitkomst. Mocht je ze halen zou ik zeker informeren of dit mogelijk is.

Verder heeft Beter Horen echt mega vaak iets van 20/30 procent korting op oordoppen op maat. Mocht je de tijd hebben om hier op te wachten is dit ook wel aan te raden denk ik. Afspraken zitten wel heel snel vol volgens mij.
Absoluut aanraden waard. Ik ben vorig jaar overgestapt naar op maat gemaakte Pluggerz oordoppen en die zitten dus vast een koord die aan mijn shirt is geklipt. Ik ben overgestapt omdat ik nu vaak als fotograaf ergens sta en dan wil je goede gehoorbescherming hebben maar heel eerlijk ook op festivals gebruik ik ze nu met liefde en ik snap niet meer dat ik het met universele kon.

• Leuk
Waarderingen: slyke

Users who are viewing this thread