Een tijd geleden hier gepost dat ik twijfelde om AC Shadows te kopen, uiteindelijk gekocht, genoten van de eerste uurtjes, maar na 10 uur was het toch weer heel repetitief en trok het verhaal mij niet genoeg.
Toen de move gemaakt om Skyrim er weer is bij te pakken (één van mijn favoriete games). Dit keer de Anniversy special edition, zonder mods om een keer ook de achievements te kunnen halen op de Xbox. En man, ik ben echt meteen weer helemaal verkocht. Ik begrijp nog steeds niet zo goed, waarom ik bij de ene game na een paar uurtjes het zat ben, en bij Skyrim er nu alweer 30 uur in heb gestopt en nog geen hoofdmissie gedaan heb en heel graag nog minstens 100 uur erin wil stoppen om alle questlines te voltooien. Blijf het knap vinden hoe Skyrim dat voor elkaar krijgt. VOoral de wereld, muziek en verhalen trekken mij heel erg in die game. Zeker met de hearthfire uitbreiding waarin je je eigen huis kan hebben en je al je toffe trofee 's en speciale equipment kunt bewaren.
Ik heb nu ook de drie hardcopy boekbundels gekocht, met alle boeken die in het spel zitten erin, plus art van de makers van Skyrim. Heerlijk, zeker omdat ik nog nooit een boek in Skyrim heb gelezen, omdat lezen via de televisie kut is.