Gaming

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Kneitergoeie reviews voor Hogwarts Legacy. Daar gaat m'n weekend. :p
Goed om te horen! Ik heb er nog geen eentje voorbij zien komen maar hoopte al dat de game ook zo goed zou gaan worden als het eruit zag. Ik heb hem nog niet gekocht maar als die echt goed is ga ik het wel overwegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Kneitergoeie reviews voor Hogwarts Legacy. Daar gaat m'n weekend. :p
Al begonnen? Ik heb vanavond nog een drukke avond ivm sport, maar ik laat hem zo toch even installeren op mn PS5 zodat ik vannacht het avontuur kan beginnen.

Hebben jullie de normale of de Deluxe versie?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik heb de normale gekocht (wilde geen 25 euro meer betalen om een paar dagen eerder te kunnen spelen). DHL dropt hem vanavond af.

Nu nog vol in Path B van Nier Automata. Die eerst even uitspelen. :D
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Hier ook vanavond binnen en dit weekend helemaal vrij gepland(inclusief vriendin die weekendje weg is). Zin in!

Sowieso nog veel in het verschiet. God of War, Horizon Forbidden West en Last of Us Part 1(PS5) moet ik nog aanschaffen en spelen. Mocht iemand die nog verkopen voor een kleiner prijsje, houd ik mij aanbevolen. 65 voor een 20tal uurtjes playthrough vind ik meestal iets teveel.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik heb de normale gekocht (wilde geen 25 euro meer betalen om een paar dagen eerder te kunnen spelen). DHL dropt hem vanavond af.

Nu nog vol in Path B van Nier Automata. Die eerst even uitspelen. :D
Ja het was eerder spelen en een of andere potion toch? Ik koop bijna geen disc versies meer, dus ik hengel hem wel online binnen. dan heeft die deluxe versie helemaal geen toegevoegde waarde.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ja, zoiets? Ik vind over het algemeen al die Deluxe editions vaak een ripoff haha.

Hier ook vanavond binnen en dit weekend helemaal vrij gepland(inclusief vriendin die weekendje weg is). Zin in!

Sowieso nog veel in het verschiet. God of War, Horizon Forbidden West en Last of Us Part 1(PS5) moet ik nog aanschaffen en spelen. Mocht iemand die nog verkopen voor een kleiner prijsje, houd ik mij aanbevolen. 65 voor een 20tal uurtjes playthrough vind ik meestal iets teveel.
God of War kun je tussen 30 en 40 euro oppikken op Marktplaats vanwege de PS5 bundels. Horizon kun je denk ik het beste een PS4 versie van zoeken (die zijn vaak goedkoper) want er is een free digital PS5 upgrade.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ja, zoiets? Ik vind over het algemeen al die Deluxe editions vaak een ripoff haha.


God of War kun je tussen 30 en 40 euro oppikken op Marktplaats vanwege de PS5 bundels. Horizon kun je denk ik het beste een PS4 versie van zoeken (die zijn vaak goedkoper) want er is een free digital PS5 upgrade.
Woow thnx voor de tip, vooral die laatste.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
368
119
Hier ook vanavond binnen en dit weekend helemaal vrij gepland(inclusief vriendin die weekendje weg is). Zin in!

Sowieso nog veel in het verschiet. God of War, Horizon Forbidden West en Last of Us Part 1(PS5) moet ik nog aanschaffen en spelen. Mocht iemand die nog verkopen voor een kleiner prijsje, houd ik mij aanbevolen. 65 voor een 20tal uurtjes playthrough vind ik meestal iets teveel.
Stuur mij t.z.t. even een berichtje voor TLOU Part I. Je mag hem wat mij betreft lenen
 
  • Geweldig
Waarderingen: MarkD

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Ik moet van mezelf eerst the Last of Us weer uitspelen voordat ik aan Hogwarts mag beginnen. The Last of Us is de tweede keer toch weer net zo magistraal als de eerste playthrough, had ik eigenlijk niet meer verwacht.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Voor nu mijn Hogwarts preorder toch maar geretourneerd. Er zit nog teveel content in Nier Automata en over 1,5 week komt ook Yakuza al.

Legacy moet maar even wachten.

Nier Automata is een parel trouwens. Fantastische soundtrack ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Voor nu mijn Hogwarts preorder toch maar geretourneerd. Er zit nog teveel content in Nier Automata en over 1,5 week komt ook Yakuza al.

Legacy moet maar even wachten.

Nier Automata is een parel trouwens. Fantastische soundtrack ook.
Hogwarts is echt heel tof, en ik been niet eens HP fan. Maar wat een wereld zeg, schitterend.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies en Timmetje

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ik ben ook bezig, nu een paar uur in zitten. Maar overal lees is dat het er allemaal zo fantastisch uit ziet, maar ik vind het grafisch nou niet bepaald hoogstaand en haalt mij soms ook gewoon uit het moment. Welke instellingen hebben jullie?

AS Valhalla vond ik er echt veel beter uit zien.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik ben ondertussen nog volop van Nier aan het genieten. Misschien 1 van de beste games die ik ooit heb gespeeld.

Half game gerelateerde vraag: Gister aan Last of Us op HBO begonnen. Eerste helft van aflevering 1 was super, daarna vond ik het wat inzakken. Twijfel om verder te kijken. Is de serie verder wat de moeite waard?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ik ben ondertussen nog volop van Nier aan het genieten. Misschien 1 van de beste games die ik ooit heb gespeeld.

Half game gerelateerde vraag: Gister aan Last of Us op HBO begonnen. Eerste helft van aflevering 1 was super, daarna vond ik het wat inzakken. Twijfel om verder te kijken. Is de serie verder wat de moeite waard?
Ja absoluut! Echt doorkijken. Vooral aflevering 3 is een zeer indrukwekkende en ontroerende aflevering
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik ben ook bezig, nu een paar uur in zitten. Maar overal lees is dat het er allemaal zo fantastisch uit ziet, maar ik vind het grafisch nou niet bepaald hoogstaand en haalt mij soms ook gewoon uit het moment. Welke instellingen hebben jullie?

AS Valhalla vond ik er echt veel beter uit zien.
Er zullen vast wel net iets mooiere games zijn. Maar gewoon hoe het kasteel er uit ziet is wel magisch uit hoor. Of dat dorpje alleen al, zoveel sfeer. En de aankleding in de game ook, het is gewoon puik werk.

Vind de opstart nu wel een beetje traag gaan. Hopelijk komt daar verandering in.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Het ziet er allemaal vrij sfeervol uit in de reviews maar ook wel als een standaard open wereld spel. Vol fetch quests e.d.
Dat vooral het HP thema de game tof maakt.

Is dat ook echt zo of is de game qua gameplay en missies enzo ook wel wat boeiend?

Net Forspoken uit (die was uiteindelijk best tof en zat ook vol magie) en zoals ik eerder zei nu met Nier bezig dus voorlopig wel even genoeg open world games gehad haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Gebruikers die dit onderwerp bekijken