Gaming

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Van de week Marvel Midnight Suns begonnen dankzij een mooie korting bij MediaMarkt. Voelt en speelt als een veredelde mobile game, maar dan wel een verdraaid verslavende.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Van de week Marvel Midnight Suns begonnen dankzij een mooie korting bij MediaMarkt. Voelt en speelt als een veredelde mobile game, maar dan wel een verdraaid verslavende.
Heb daar eerder goede dingen over gehoord ja. Maar gezien ik geen cardgame liefhebber ben en niet veel met Marvel heb laat ik deze rustig passeren.

Dat het een mooi game jaar mag worden met iets meer spannende releases dan 2022. Misschien dat dit mijn eerste Xbox jaar gaat worden ivm Starfield.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Heb daar eerder goede dingen over gehoord ja. Maar gezien ik geen cardgame liefhebber ben en niet veel met Marvel heb laat ik deze rustig passeren.

Dat het een mooi game jaar mag worden met iets meer spannende releases dan 2022. Misschien dat dit mijn eerste Xbox jaar gaat worden ivm Starfield.
Mocht je een goede internetverbinding en een Smart TV hebben kun je de game als het goed is straks ook spelen via de Xbox Gamepass app.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Mocht je een goede internetverbinding en een Smart TV hebben kun je de game als het goed is straks ook spelen via de Xbox Gamepass app.
Nope, komt voorlopig niet naar Gamepass juist, en daar baal ik van, wil `m graag proberen eer ik `m koop, maar hij is ook al nergens te pindakazen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ik had het over Starfield haha. Al zou het me niets verbazen als Midnight Suns ook snel op GP verschijnt.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
Ik had het over Starfield haha. Al zou het me niets verbazen als Midnight Suns ook snel op GP verschijnt.
Ben heel benieuwd naar Starfield, wordt ontzettend gehyped. Zal het echt zo grensverleggend zijn? De beschreven omvang van de game schrikt me eigenlijk een beetje af. Na Valhalla wel een beetje klaar met die monstergames (160 uur gespeeld).
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
De enige game waaar ik nu echt naar uit kijk is Hogwarts Legacy, ondanks alle controverse eromheen door Rowling
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
De enige game waaar ik nu echt naar uit kijk is Hogwarts Legacy, ondanks alle controverse eromheen door Rowling
Ik ben daar echt reuze benieuwd naar. Heeft de potentie om een geweldige game te worden waarbij je de HP wereld op een schitterende wijze kan ontdekken. Ik wacht wel de reviews af of het spel naast een mooie wereld meer te bieden heeft. De gameplay kan immers ook heel snel eentonig worden.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
De enige game die ik dit jaar blind ga kopen is Final Fantasy 16. Kijk ik enorm naar uit als FF fan. Spiderman 2 is ook een release waar ik naaruit kijk maar net pas deel 1 volledig uit en Miles Morales op een kwart. Dus nog voldoende slingeravonturen voor de komende periode.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ik heb Hogwarts Legacy (met een Amazon code, dus was wat goedkoper) op pre-order. Mazzel is dat Amazon pre-orders altijd iets later verstuurd, dus kan alsnog de reviews even afwachten.

Daarnaast kijk ik enorm uit naar Persona 3 en 4 op Gamepass, Fire Emblem, Yakuza Ishin, Trails to Azure (Zero net uit en die was fenomenaal), Tears of a Kingdom, Starfield en Final Fantasy. Genoeg te spelen weer dit jaar. :D
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Ik ben tijdens de feestdagen maar eens aan mijn backlog begonnen, nu eerst DOS 2, dan ben ik later in het jaar helemala klaar voor de volledige release van Baldur`s Gate 3, die ik al in bezit heb als EA
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.316
1.325
Ben heel benieuwd naar Starfield, wordt ontzettend gehyped. Zal het echt zo grensverleggend zijn? De beschreven omvang van de game schrikt me eigenlijk een beetje af. Na Valhalla wel een beetje klaar met die monstergames (160 uur gespeeld).
Dat laatste zei ik ook en ondertussen wel weer 200 uur in Modern Warfare 2 zitten...🧐
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ik vond Valhalla zelf ook wel behoorlijk vermoeiend worden na een paar uur. Prachtige game en de combat was heerlijk maar wel behoorlijk repetitief. Dan vond ik Oddysey en recenter Immortals Fenyx Rising leuker.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
Ik vond Valhalla zelf ook wel behoorlijk vermoeiend worden na een paar uur. Prachtige game en de combat was heerlijk maar wel behoorlijk repetitief. Dan vond ik Oddysey en recenter Immortals Fenyx Rising leuker.
Oddysey staat nog op mijn te spelen lijst die door de nieuwe PS Plus opzet opeens gigantisch groot geworden is. Wat een snoeppot is dat toch. Maar nu toch eerst ff God of War Ragnarok doorspelen en dan komt de backlog weer aan de beurt. Uncharted 4, Like a Dragon, Oddysey, judgement, Returnal, Days gone, Horizon Forbiden West.. Waar te beginnen?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Oddysey staat nog op mijn te spelen lijst die door de nieuwe PS Plus opzet opeens gigantisch groot geworden is. Wat een snoeppot is dat toch. Maar nu toch eerst ff God of War Ragnarok doorspelen en dan komt de backlog weer aan de beurt. Uncharted 4, Like a Dragon, Oddysey, judgement, Returnal, Days gone, Horizon Forbiden West.. Waar te beginnen?
Returnal, en elke keer als je je controller door het raam wil gooien terug naar Like A Dragon! En Days Gone overslaan, draak van een spel. :p
 
  • On fire
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Ik zie dat de eerste Life Of Strange games nu op PS Plus staan. Zijn die de moeite? Met True Colors heb ik me uitstekend vermaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Ja die zijn fantastisch. Ik zou met 1 beginnen, dan Before the Storm spelen, en dan deel 2.
Sorry, met Before The Strom begonnen. Toffe opening. Alleen heb nu Episode 1 gespeeld en begint hij nu te zeuren dat ik iets moet kopen in de PS store om door te kunnen. Terwijl de full game al geïnstalleerd heb. En als ik klik op meer informatie dan zegt hij dat het geïnstalleerd staat op de versie dus die ik nu geïnstalleerd heb. Vaag. Even verwijderen en opnieuw downloaden vanavond denk ik.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Sorry, met Before The Strom begonnen. Toffe opening. Alleen heb nu Episode 1 gespeeld en begint hij nu te zeuren dat ik iets moet kopen in de PS store om door te kunnen. Terwijl de full game al geïnstalleerd heb. En als ik klik op meer informatie dan zegt hij dat het geïnstalleerd staat op de versie dus die ik nu geïnstalleerd heb. Vaag. Even verwijderen en opnieuw downloaden vanavond denk ik.
Niet perongeluk de demo gedownload?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken