Gaming

Ik heb de Forspoken demo net gespeeld. Ben er niet echt aan uit wat ik er van moet. Kwa gameplay voelt het vrij goed aan en makkelijk. Maar ik vraag me in de demo al af wat het doel is waarom ik dit allemaal doe. Ook lijkt het bewegen door de map een beetje raar aan te voelen.
Ik vond er echt geen klap aan. Lege wereld, lelijke graphics, irritante dialogen, domme AI. Gameplay was wel ok maar vond de controls en het wisselen van magie niet helemaal fijn werken.

Was net een early build en dat spel komt volgende maand al uit.

Ik vond er echt geen klap aan. Lege wereld, lelijke graphics, irritante dialogen, domme AI. Gameplay was wel ok maar vond de controls en het wisselen van magie niet helemaal fijn werken.

Oej dat is jammer om te lezen. Vond de beelden best boeiend eruit zien. Klinkt als een ps plus game dus

Ben nu sinds een paar dagen de nieuwe Monkey Island aan het spelen via Gamepass. Het is echt wel weer een beetje thuiskomen. Veel fanservice ook. Kan deze aan liefhebbers van het genre of mensen die het vroeger fijne games vonden echt aanraden. Heerlijke rustige winteravond game.
En net uitgespeeld. Wat een prachtige game.

En het einde
zag ik, hoe foreshadowing het ook was, absoluut niet aankomen. Raakte me ook wel wat.

Echt een absoluut pareltje.

Ja ik snap dit wel hoor. Maar ergens heb ik ook de hoop dat het een slechte demo is. Want de trailers zagen er tof uit, maar in demo heb ik bijvoorbeeld alle moeite met uit een dal komen. Ik neem toch aan dat ze dat verbeteren in de gewone game. Vind de maincharacter wel tof.

Ja ik snap dit wel hoor. Maar ergens heb ik ook de hoop dat het een slechte demo is. Want de trailers zagen er tof uit, maar in demo heb ik bijvoorbeeld alle moeite met uit een dal komen. Ik neem toch aan dat ze dat verbeteren in de gewone game. Vind de maincharacter wel tof.
Die game komt wel echt over een maand al uit dus heb er weinig vertrouwen in.

High on Life op Xbox en PC Gamepass is echt geinig. Van de makers van Rick en Morty.

Kon het toch niet laten om dit weekend Sonic binnen te hengelen. Vooralsnog voelt het allemaal wat doelloos en leeg aan. De wereld ziet er soms best mooi uit maar behaald niet zijn potentie.

Misschien moet ik er ingroeien.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en MarkD
Kon het toch niet laten om dit weekend Sonic binnen te hengelen. Vooralsnog voelt het allemaal wat doelloos en leeg aan. De wereld ziet er soms best mooi uit maar behaald niet zijn potentie.

Misschien moet ik er ingroeien.
Echt een vermakelijke B game haha.

final fantasy VII: Crisis Core: Reunion binnengehaald gisteren voor ps5

fijne remaster, en eindelijk het verhaal uitspelen want op PSP heeft er iemand mijne UMD disc gestolen...

en Final Fantasy 7 (psx versie & remake part 1) is gewoon een belachelijk goeie game

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Echt een vermakelijke B game haha.
Ik voel hem nog niet helemaal. Misschien komt het later wel. Ik heb me wel belachelijk goed vermaakt met Houseflipper overigens. Volgens mij van dezelfde maker als Thief Simulator. Totaal geen bijzondere game, maar verslavend in de eenvoud. Dat een huis schoonmaken zo leuk kan zijn.... laat mijn vrouw dit maar niet horen.

• Leuk
final fantasy VII: Crisis Core: Reunion binnengehaald gisteren voor ps5

fijne remaster, en eindelijk het verhaal uitspelen want op PSP heeft er iemand mijne UMD disc gestolen...

en Final Fantasy 7 (psx versie & remake part 1) is gewoon een belachelijk goeie game
Hoe is Reunion? Ik heb hem nog in seal liggen maar zoveel te spelen haha.

Hoe is Reunion? Ik heb hem nog in seal liggen maar zoveel te spelen haha.
ik ken de pijn, ik heb hier nog god of war 1 en valhalla liggen en ook, kena bridge of spirits, riders republic, far cry 6 en it takes two (allen nog in de plastiek behalve god of war 1)

maar vermakelijk en grote graphics update tegenover de originele.
soms een beetje houterige animaties dat je merkt dat het een handheld game was.

maar tot dusver een zeer fijne trip down memory lane voor mij

• Leuk
Ah, tof! Dan ga ik deze zsm spelen.

It Takes Two is geweldig trouwens! Hele leuke co op game.

• Leuk
Waarderingen: reaper
Nou Sonic ligt hier al digitale stof te happen. Maar Disney Dreamlight Valley draait overuren. In eerste instantie gekocht voor dochterlief, maar het is oprecht een leuke game die goed in elkaar steekt. Ja het is een dikke Animal Crossing ripoff. Maar in de Disney Universe en het lijkt zelfs meer “doel” te hebben dan AC. Is alleen niet in het Nederlands, maar goed daar leren ze alleen maar mee wat mij betreft.

Nou Sonic ligt hier al digitale stof te happen. Maar Disney Dreamlight Valley draait overuren. In eerste instantie gekocht voor dochterlief, maar het is oprecht een leuke game die goed in elkaar steekt. Ja het is een dikke Animal Crossing ripoff. Maar in de Disney Universe en het lijkt zelfs meer “doel” te hebben dan AC. Is alleen niet in het Nederlands, maar goed daar leren ze alleen maar mee wat mij betreft.
Ah tof, die kan ik nog via Gamepass spelen. Even proberen in de vakantie.

Heb jij hem op PS of Switch?

Ik zit nu middenin Trails From Zero. Heerlijke JRPG met een fantastisch combatsysteem. En ontiegelijk aanstekelijke deuntjes haha.

Ah tof, die kan ik nog via Gamepass spelen. Even proberen in de vakantie.

Heb jij hem op PS of Switch?

Ik zit nu middenin Trails From Zero. Heerlijke JRPG met een fantastisch combatsysteem. En ontiegelijk aanstekelijke deuntjes haha.
PS. Want was daar toen goedkoper dan op de Switch.

• Leuk

Users who are viewing this thread