Gaming

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Iemand trouwens Saints Row gespeeld? Is dat de moeite?

Ja en nee. Een schim van wat het was. Veel bugs, humor is amper aanwezig, elke missie is hetzelfde. Soundtrack viel (op IDLES en de klassieke zender na) tegen. Vervelende karakters. En wat ik vooral jammer vond; In die eerste Saint's Row games kon je ook winkels overvallen enzo en dat is ook weg.

Echt zo'n ''wacht tot ie op PS PLUS staat'' game. Ik heb hem halverwege de main story verkocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ja en nee. Een schim van wat het was. Veel bugs, humor is amper aanwezig, elke missie is hetzelfde. Soundtrack viel (op IDLES en de klassieke zender na) tegen. Vervelende karakters. En wat ik vooral jammer vond; In die eerste Saint's Row games kon je ook winkels overvallen enzo en dat is ook weg.

Echt zo'n ''wacht tot ie op PS PLUS staat'' game. Ik heb hem halverwege de main story verkocht.
Thanks dan wacht ik even. Ondanks PS plus heb ik behoefte aan een nieuwe grote game. Maar eerst Fifa uiteraard
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
En God of War bijna!

Deathloop al gespeeld? Ook echt een aanrader.
Ja Deathloop heb ik vrijwel direct gekocht. Maar dat was niet echt helemaal mijn game uiteindelijk, vond vooral de gameplay niet echt lekker. Zo moet ik God Of War komt hier zeker in het bakje te liggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
En God of War bijna!

Deathloop al gespeeld? Ook echt een aanrader.
Het is uiteindelijk Life Is Strange: True Colors geworden. En hoewel de gameplay niet hoogstaand is. Ben ik echt een sucker voor dit soort verhalende spellen. De setting, prachtige muziek, een goed uitgewerkt karakter. Ik hou van dit soort spellen. Idem wat gold van Firewatch is dat de game als een vakantie aanvoelde. Top.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Die was echt fantastisch inderdaad. Ik hou er ook enorm van.

Ik zag dat 428 Shibuya Scramble ook op PSPlus staat. Hele bizarre en grappige visual novel. Aanrader.

Eergisteren zelf Xenoblade 3 gekocht. Spijt van. Saai verhaal en echt absurd lange cutscenes.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Die was echt fantastisch inderdaad. Ik hou er ook enorm van.

Ik zag dat 428 Shibuya Scramble ook op PSPlus staat. Hele bizarre en grappige visual novel. Aanrader.

Eergisteren zelf Xenoblade 3 gekocht. Spijt van. Saai verhaal en echt absurd lange cutscenes.
Een saai verhaal met lange cutscenes is wel een hele slechte combinatie. Dat is hetzelfde als een B film kijken.

Ben nu bezig met Spiderman nadat een maat me al een paar keer had aangespoord om deze op te starten, supergame! Erg fijne gameplay, veel te doen en goede graphics.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Een saai verhaal met lange cutscenes is wel een hele slechte combinatie. Dat is hetzelfde als een B film kijken.

Ben nu bezig met Spiderman nadat een maat me al een paar keer had aangespoord om deze op te starten, supergame! Erg fijne gameplay, veel te doen en goede graphics.
Xenoblade had op een gegeven moment een savepoint tussen de cutscenes. Dan weet je hoe laat het is.

Groot fan van JRPGs en verhalende games maar als de characters zo saai zijn en er cutscenes van
ruim twee uur
inzitten, laat dan maar.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Xenoblade had op een gegeven moment een savepoint tussen de cutscenes. Dan weet je hoe laat het is.

Groot fan van JRPGs en verhalende games maar als de characters zo saai zijn en er cutscenes van
ruim twee uur
inzitten, laat dan maar.
WAT!! Dat is echt belachelijk haha, dat is dan toch geen gamen meer?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Als het goeie cutscenes zijn en een spannend verhaal is (zoals in MGS) dan kan het zo nu en dan wel. Maar dit was echt een gevalletje ''characters herhalen elke cutscene hun motivatie''. Helemaal klaar mee. :p

Zonde want de combat is wel tof.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Nieuwe FIFA trial staat vanaf vandaag online voor iedereen met Gamepass en EA Play. Zag dat ze
Ted Lasso en zijn team
hebben toegevoegd. Erg tof.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Ja echt nice! Had het al gelezen in aankondiging van EA zelf. Ben heel benieuwd hoe de gameplay gaat zijn dit jaar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Nieuwe FIFA trial staat vanaf vandaag online voor iedereen met Gamepass en EA Play. Zag dat ze
Ted Lasso en zijn team
hebben toegevoegd. Erg tof.
Ik moet nog wachten tot vrijdag. Ga ze geen extra geld gunnen op deze manier.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Er is een app op de PS, die heet EA Play. Als het goed is kun je daar een gratis proefmaand aanvragen en via daar Fifa 10u spelen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Lame, dan doen ze dat niet meer. Vorig jaar zelf nog wel gebruik van gemaakt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken