Gaming

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ik zie het nu pas... eigen na de eerste week niet meer aangeraakt :D. Vanavond weer eens kijken. Ondertussen ben ik weer helemaal opnieuw bezig met RDR2, denk ik al mijn 5e playtrough ofzo. Wat blijft deze game toch geweldig, wat mij betreft het beste ooit gemaakt.
Is daar inmiddels al een goede remake van voor PS5? Nog nooit RDR2 aangeraakt, maar heb wel zin in zo iets.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Zonde. RDR3 zal ook wel even op zich laten wachten tot ver na de komst van GTA6 vermoed ik.
Ja vast en zeker. Denk dat het ook nog wel een jaar of 2 kan duren voordat we een nieuwe GTA te zien krijgen. Maarja GTA V is nog steeds een van de best verkopende games. Nu gaat GTA 6 een instant buy worden hier hoor, maar op een of andere manier kijk ik er ook niet echt naar uit atm? Persoonlijk vind ik ook RDR > GTA. Die game heeft zoveel diepgang, zelfs na een keer of 5 spelen kom ik tal van nieuwe dingen tegen.

De wereld zit bomvol mysteries en waanzinnige verhaallijnen. De graphics zijn nog steeds prachtig, en de scenery is erg divers. Kwa audio is de game ook geniaal. José Gonzalez en Jamie Lidell in RDR1... man man man wat heb ik daar destijds van genoten. En dan in RDR2 die track van Daniel Lanois, man zelden zoveel feeling in een game gehad.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ja vast en zeker. Denk dat het ook nog wel een jaar of 2 kan duren voordat we een nieuwe GTA te zien krijgen. Maarja GTA V is nog steeds een van de best verkopende games. Nu gaat GTA 6 een instant buy worden hier hoor, maar op een of andere manier kijk ik er ook niet echt naar uit atm? Persoonlijk vind ik ook RDR > GTA. Die game heeft zoveel diepgang, zelfs na een keer of 5 spelen kom ik tal van nieuwe dingen tegen.

De wereld zit bomvol mysteries en waanzinnige verhaallijnen. De graphics zijn nog steeds prachtig, en de scenery is erg divers. Kwa audio is de game ook geniaal. José Gonzalez en Jamie Lidell in RDR1... man man man wat heb ik daar destijds van genoten. En dan in RDR2 die track van Daniel Lanois, man zelden zoveel feeling in een game gehad.
Ja mooi om te horen. Ik heb RDR1 geprobeerd, maar ik kwam toen echt van de hardcore shooters af wat allemaal fast-pace is natuurlijk. De game was destijds veel te langzaam voor mij en dus altijd links laten liggen. Dito voor RDR2.

Ik weet zeker dat ik er wel helemaal in kan gaan verliezen. Destijds ook gehad bij Fallout 3, die ik echt helemaal suf heb gespeeld.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Voor RDR2 moet je echt even de tijd nemen. Game begint vrij sloom. Op een gegeven moment opent de wereld zich en dan wordt het een fantastische speelervaring.

Recent nog op de XSX gespeeld en je merkt niet dat het een paar jaar oude game is. Ziet er nog fantastisch uit en speelt heerlijk weg.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Voor RDR2 moet je echt even de tijd nemen. Game begint vrij sloom. Op een gegeven moment opent de wereld zich en dan wordt het een fantastische speelervaring.

Recent nog op de XSX gespeeld en je merkt niet dat het een paar jaar oude game is. Ziet er nog fantastisch uit en speelt heerlijk weg.
Ik hou wel van trage games, ik moet overdag altijd al snel en haat hebben. Laat me in mij vrije tijd maar even op mijn gemak doen.

En mijn eerste playtrough speelde ik ook op volle snelheid. Maar na zoveelste keer stop ik juist meer tijd in al het overige wat de game te bieden heeft. Zo ben ik nu veel meer te vinden bij het kampvuur om de verhalen, terwijl ik de eerste keer een echte einzelganger was. Ik kwam enkel in het kamp wanneer het van de missies nodig was. Nu doe ik het andersom en leer de bende ook veel meer te waarderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202

Ik vind het geen verkeerd lijstje voor wat PS plus gaat bieden.
Oh, maar dit is wel tof. Ik heb The Last of Us dus nog nooit gespeeld, maar moet er toch eens van komen. Geloof dat ik alleen Uncharted 4 heb gespeeld, dus ook wel top dat die andere erbij komen. Voor de rest vrijwel alles gespeeld of vind ik niks. Locoroco is een aanrader voor iedereen...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220

Ik vind het geen verkeerd lijstje voor wat PS plus gaat bieden.
Zeer nice! Hier zit een pak spellen tussen die ik nog moet/wil spelen met oa Returnal, Spiderman, Death Stranding, laatste Uncharted en Guardian of the Galaxy. Hoer ga ik zeker voor. Blij mee!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ja ik ga ook voor Plus Extra. Meerwaarde voor Premium zie ik vooralsnog niet, maar het lijstje voor een PS5 bezitter is echt helemaal prima zeg.

Ik ben benieuwd hoe deze upgrade gaat als je nog een half jaar Plus hebt, weet iemand dit?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
De gehele Bioshock collectie is gratis op te halen bij Epic Game Store. Voor de mensen die deze geweldige games nooit gespeeld hebben, hengel hem binnen.

Toch wel fijn hoor. Mijn Library zit vol met gratis games van de Epic Game Store, en heb er echt nog nooit 1 cent aan uitgegeven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik snap niet wat mensen leuk vinden aan Elden Ring.
Voor mij de fantastische open wereld om te ontdekken, geweldig vechtsysteem, talloze manieren om gevechten aan te pakken.... elke speelsessie bracht weer nieuwe avonturen en verrassingen. Van even die grot bekijken tot een volledige dungeon inc geniale baas ontdekken. En de boss battles zijn echt epic. Mijn goty, al niet game of all time. Fantastisch sfeervol ook.

Hoe ver ben je? En wat staat je tot dusver tegen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken