Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.681
6.856
Goedemorgen allemaal!

De volgende band voor INSANE Bastonbury heeft gisteren een nieuwe single uitgebracht, dus vandaag is de perfecte tijd om ze te boeken. Speciaal voor mijn verjaardag! Ik heb ze ooit gezien als voorprogramma, en sindsdien ben ik groot fan van hun gothic metal.

Blackbriar


@Oasiss --> ik
Gefeliciteerd, fijne verjaardag gewenst!
 
  • Confetti
Waarderingen: InsaniTiny

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.655
7.361
Goedemorgen allemaal!

De volgende band voor INSANE Bastonbury heeft gisteren een nieuwe single uitgebracht, dus vandaag is de perfecte tijd om ze te boeken. Speciaal voor mijn verjaardag! Ik heb ze ooit gezien als voorprogramma, en sindsdien ben ik groot fan van hun gothic metal.

Blackbriar


@Oasiss --> ik
Van harte. Maak er een mooie dag met 2 aankondigingen van;)
 
  • Confetti
Waarderingen: InsaniTiny

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.176
13.373
Thành phố Hồ Chí Minh, oftewel Ho Chi Minhstad, oftewel Saigon. Een klein lesje geschiedenis leert dat het de plek is voor 'gezellige' momenten. Weinig mensen weten echter dat HCMS tegenwoordig een bruisende stad is met een levende economische sector, een broeiplaats voor technologische vooruitgang en media. Ook is er bruisende muzikale wereld. Hun debuutalbum Ngủ Ngày Ngay Ngày Tận Thế werd aardig ontvangen, maar bekendheid buiten Vietnam hebben ze hiermee nog niet gehaald. Gelukkig kwam daar in april van dit jaar het tweede album: *1. Conclusie: binnen Vietnam gaat het ze voor de wind, daarbuiten hebben ze nog een lange weg te gaan. Is dat erg? Nee hoor, niet als je van hele fijne experimentele en genre-overschrijdende muziek houdt. Gelukkig hebben ze wel een plaatsje op From Her to Eternity gekregen om een doorbraak te bewerkstellingen: Rắn Cạp Đuôi Collective!

1694887399372.png

Nog steeds @mattman > @Martijn.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken