Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.590
6.586
Schwarzwalder Metalfest

0007.jpg


De laatste toevoeging voor het vrijdagse hoofdpodium is de progmetal band Pain of Salvation. Met hun mix tussen prachtige melodieuze passages en heerlijke harde riffs passen zij perfect tussen de rest van de hoofdpodium programmering die dag, maar met een vocale stijl die meer aan alternative doet denken, en natuurlijk hun eigen muzikale verhalen en concepten, brengt deze band ook weer iets unieks in de prog line up.


@Yannick > @MadMandra27
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.932
12.525
Schwarzwalder Metalfest

0007.jpg


De laatste toevoeging voor het vrijdagse hoofdpodium is de progmetal band Pain of Salvation. Met hun mix tussen prachtige melodieuze passages en heerlijke harde riffs passen zij perfect tussen de rest van de hoofdpodium programmering die dag, maar met een vocale stijl die meer aan alternative doet denken, en natuurlijk hun eigen muzikale verhalen en concepten, brengt deze band ook weer iets unieks in de prog line up.


@Yannick > @MadMandra27
Ik wacht al ellenlang op een Nederlandse zaalshow, die maar niet komt!
 
  • Verdrietig
Waarderingen: nikita en Dr. Hannibal

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
347
1.036
Veel introductie heeft deze band niet nodig. Het feit dat er van hen een gesigneerd album aan onze muur hangt zegt genoeg.


Myrath


@Oasiss --> ik
 
Laatst bewerkt:

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
347
1.036
Tijd voor lekkere powermetal.

De volgende band is bezig met een nieuw album, wat ze komend jaar ongetwijfeld ten gehore zullen brengen op INSANE Bastonbury. Het eerste nummer wat ik ervan gehoord heb (Ghost In The Mist) klinkt in ieder geval al lekker, met een stuk hardere sound dan ik van ze gewend ben.

From Canada with love:

Unleash The Archers


@nitotheno --> @wenteldave
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
535
1.290
Tijd voor lekkere powermetal.

De volgende band is bezig met een nieuw album, wat ze komend jaar ongetwijfeld ten gehore zullen brengen op INSANE Bastonbury. Het eerste nummer wat ik ervan gehoord heb (Ghost In The Mist) klinkt in ieder geval al lekker, met een stuk hardere sound dan ik van ze gewend ben.

From Canada with love:

Unleash The Archers


@nitotheno --> @wenteldave
Eens checken hoe ze klinkt komende zaterdag bij Ayreon.
 
  • On fire
  • Geweldig
Waarderingen: InsaniTiny en Brian

Gebruikers die dit onderwerp bekijken