Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.659
6.799
Goedemorgen lieve draft vrienden! Op zondag ochtend wil ik nog weleens uitslapen ja. Gelukkig was het fijn wakker worden net, met zo’n teamgenoot die klaarstaat om in te springen 😁 volgende pak ik zelf weer!
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en Brian

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.137
13.177
We durven wel te stellen dat er geen band is zoals dit collectief uit, Afkomstig uit het altijd mooie België, maken deze lui muziek die even buitenaards als werelds is. De rituele mix van voodoo, drone, metal, psych, improvisatie en (free)jazz heeft invloeden van over de hele wereld, zoals Tibet, India, Europa en de Arabische wereld. Als je de trip van Neptunian Maximalism nog niet hebt meegemaakt, dan is dit het moment! Daiitoku-Myōō No Ōdaiko!

1694364471928.png

@JB. (ik ben niet meer op de hoogte of Jesse bij is of niet) > @JK79 > @WesleyNoH
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
552
1.309
Dan meteen verder met mij eigen naam. Ik zag dat ik nog geen Nederlandse artiest had geboekt en dan is het even goed nadenken wie er zou passen in de huidige line-up en ook nog eens beschikbaar is.
Tot mijn verbazing was de volgende band nog niet gekozen. GGGOLDDD zal de line-up van ons kleinste podium (de tent) completeren.


Daarmee zal de line-up voor dit podium als volgt zijn op de zaterdag van Mentally Disturbed.
Zeal and Ardor
Alcest
Lacuna Coil
GGGOLDDD
Julie Christmass
Imminence
Kælan Mikla
Sylvaine​
@teunajax
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.137
13.177
Onze grafisch medewerker is op vakantie, dus ik heb zelf wat aan moeten kloten. Excuses voor het ongemak, Mea Culpa. Deze is speciaal voor @Brian (maar da's eigenlijk omdat jij de enige bent van wie ik weet dat je het fijne muziek vindt)!

Het project werd alweer in 1990 door Michael Cretu opgericht en sindsdien zijn er meer dan zeventig miljoen platen verkocht. Er zijn generaties mensen mee opgegroeid, maar desondanks zijn ze niet zo bekend bij het grotere publiek. Waarschijnlijk komt dat door het feit dat ze eigenlijk niet optraden. Dat was het geval totdat drie originele leden in 2019 de handen ineen sloegen en besloten om de nummers van Enigma naar de concertzalen te brengen! Op een festival optreden deden ze tot nu toe nog niet, maar samen met een strijkorkest komt Original Voices of Enigma nu naar From Her to Eternity voor een uniek optreden, dat ook wel te beschrijven valt als T.N.T. for the Brain!

1694371562180.png

@EdsjeFCB > @warriorandweirdo
 
Laatst bewerkt:

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.600
7.260
Onze grafisch medewerker is op vakantie, dus ik heb zelf wat aan moeten kloten. Excuses voor het ongemak, Mea Culpa. Deze is speciaal voor @Brian (maar da's eigenlijk omdat jij de enige bent van wie ik weet dat je het fijne muziek vindt)!

Het project werd alweer in 1990 door Michael Cretu opgericht en sindsdien zijn er meer dan zeventig miljoen platen verkocht. Er zijn generaties mensen mee opgegroeid, maar desondanks zijn ze niet zo bekend bij het grotere publiek. Waarschijnlijk komt dat door het feit dat ze eigenlijk niet optraden. Dat was het geval totdat drie originele leden in 2019 de handen ineen sloegen en besloten om de nummers van Enigma naar de concertzalen te brengen! Op een festival optreden deden ze tot nu toe nog niet, maar samen met een strijkorkest komt Original Voices of Enigma nu naar From Her to Eternity voor een uniek optreden, dat ook wel te beschrijven valt als T.N.T. for the Brain!

Bekijk bijlage 6382

@EdsjeFCB > @warriorandweirdo
Fantastische band die idd veel meer bekendheid verdiend!
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken