Festileaks Festival Draft VIII

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Ik doe alleen mee met een echt andere spelopzet. Anders zit ik wel erg kort op elkaar weer dezelfde line-ups uit te pluizen. Dan sla ik liever een ronde over om daarna met verse inspiratie opnieuw mee te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
ik wacht ook de spelopzet even af. Het organiserende gedeelte laat ik aan iemand anders over :)
 
  • Wow
Waarderingen: Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.448
7.020
Heb twee ideeën ook wel:

- Max 1 (of 2) artiest per land van herkomst; (uitgaande van wat wikipedia zegt op hun pagina?) op goed vertrouwen dat iedereen zelf in de gaten houdt wat ze hebben
- Alleen maar overleden / gestopte artiesten/bands
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Heb twee ideeën ook wel:

- Max 1 (of 2) artiest per land van herkomst; (uitgaande van wat wikipedia zegt op hun pagina?) op goed vertrouwen dat iedereen zelf in de gaten houdt wat ze hebben
- Alleen maar overleden / gestopte artiesten/bands
Je zou ook zoiets als die ABC draft kunnen doen, dus iedere ronde een ander land.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.448
7.020
Je zou ook zoiets als die ABC draft kunnen doen, dus iedere ronde een ander land.

Ja, klopt, alleen welke landen pak je in de exclusieve rondes? Dat is het probleem als er veel meer landen dan rondes zijn

Maar wil best zo’n editie opzetten
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Mij maakt het niet zoveel uit wat we doen, maar heb op dit moment examens dus ook de organisatie gaat niet lukken.
Mss iets zoals die 80´s draft maar dan 90´s? Dan is het wel weer een volledig andere opzet.
Of idd de landenopzet kan ook leuk zijn
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ja, klopt, alleen welke landen pak je in de exclusieve rondes? Dat is het probleem als er veel meer landen dan rondes zijn

Maar wil best zo’n editie opzetten
ja zou ook bepaalde landen samen kunnen zetten in een ronde, als je denkt dat het moeilijker is om artiesten uit die landen te vinden.
bijvoorbeeld zuid oost azië samen pakken. zuid amerika, afrika opdelen in een paar stukken ofzo. en dan de landen die makkelijker zijn wel apart doen zoals VS, UK etc.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.448
7.020
ja zou ook bepaalde landen samen kunnen zetten in een ronde, als je denkt dat het moeilijker is om artiesten uit die landen te vinden.
bijvoorbeeld zuid oost azië samen pakken. zuid amerika, afrika opdelen in een paar stukken ofzo. en dan de landen die makkelijker zijn wel apart doen zoals VS, UK etc.

Of de deelnemers de landen laten kiezen; daar heb ik wel een idee voor

Zal het de komende tijd eens proberen uit te werken
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Tijdens de roadtrip heb ik ook aan de draft gedacht en ik dacht iets als een Relevante Draft? Of zoiets. We hebben het er vaak over... alleen acts die de laatste 3 (?) jaar een album uitgebracht hebben. Of laatste 2 en in 2023 zullen droppen.

Maar een ideetje die tijdens de kleine 5000 km over de weg hobbelen in mijn hoofd oppopte ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en Lion

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Tijdens de roadtrip heb ik ook aan de draft gedacht en ik dacht iets als een Relevante Draft? Of zoiets. We hebben het er vaak over... alleen acts die de laatste 3 (?) jaar een album uitgebracht hebben. Of laatste 2 en in 2023 zullen droppen.

Maar een ideetje die tijdens de kleine 5000 km over de weg hobbelen in mijn hoofd oppopte ;)
Tof idee. I'm in.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Tijdens de roadtrip heb ik ook aan de draft gedacht en ik dacht iets als een Relevante Draft? Of zoiets. We hebben het er vaak over... alleen acts die de laatste 3 (?) jaar een album uitgebracht hebben. Of laatste 2 en in 2023 zullen droppen.

Maar een ideetje die tijdens de kleine 5000 km over de weg hobbelen in mijn hoofd oppopte ;)
Relevantie, één van de mooiste woorden op dit forum!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken