Festileaks Festival Draft VIII

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
LOL, hoezo heb ik die de hele tijd achter de hand gehouden denkende dat die nog steeds niet waren gekozen.. Even zien dan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
foals-5.jpg


Foals!!!!

@Paddy nog steeds.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
De meest recente LP van Mount Kimbie is al enkele jaren oud maar achter de schermen is Dominic Maker van Mount Kimbie bijvoorbeeld betrokken bij artiesten als Slowthai en James Blake. Recentelijk kwam er ook nog een EP uit met een feature van eerstgenoemde. Het liefst zien we ze zoals op Love What Survives, één van de persoonlijke late-night favorieten van de organisatie.


550x497.jpg

Vrijdag
Rosalía
Carly Rae Jepsen | Cat Power | Fever Ray | Grouper | James Holden & The Animal Spirits | Osees

Zaterdag
Iggy Pop | Patti Smith |
Mulatu Astatke | Death Grips | Injury Reserve | Mount Kimbie | Swans | Yo La Tengo

Zondag
LCD Soundsystem
At the Drive-In | Godspeed You! Black Emperor | Pan Daijing | Phoenix | Ustad Saami

@mattman @anderhalvemunt
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.448
7.019
Jaaaaa motionless in white!!!

  • Motionless in White (YES!!)
Dit zouden voor mij eigenlijk allemaal must sees zijn volgend jaar dus hier word ik verdomd blij van!! 😃 😃

Wij van Baspop luisteren naar de fans en geven ze wat ze willen. Ook wij waren contractueel verplicht te wachten met deze aankondiging tot vanochtend (vandaar de vertraging), maar nu mogen we ze eindelijk aankondigen.

Motionless in White
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Wij van Baspop luisteren naar de fans en geven ze wat ze willen. Ook wij waren contractueel verplicht te wachten met deze aankondiging tot vanochtend (vandaar de vertraging), maar nu mogen we ze eindelijk aankondigen.

Motionless in White
:mad:🤯🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
 
  • Haha
Waarderingen: Paddy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken