Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tijd weer voor een Nederlandse naam, we laten Joost uiteraard niet alleen staan. Voor de allerlaatste keer in een festivaltent. De likt, met die man van de kopstoot, komt een nog nader te noemen tent slopen. Komt dat zien want de heren stoppen er daarna mee.
Bij mijn volgende aankondiging zal ik een postertje proberen te droppen maar voor nu:
Het hoeft bij ons niet altijd snedige rock te zijn. Ook een rustig streepje piano met een hemelse stem moet kunnen. Het wordt genieten, met NORAH JONES!
Ok postertje komt toch later maar om het tempo erin te houden gooi ik er wel meteen een ]nieuwe naam in. En niet zomaar één. We vonden dat we nog steeds een beetje oemph misten in de nacht. Daarom hebben we niemand minder dan Charlotte de Witte geboekt. The ravequeen herself geeft ons even een stevige dosis techno zodat het feestje nog wel een tijdje doorflakkert.
Alle mullets verzamelen! Behalve zij die wellicht al vooraanstonden bij The Chats op The Lions Mouth. De jaarlijkse mullet bijeenkomst wordt dit jaar georganiseerd bij Amyl and the Sniffers op Secret Beach Experience!
Vrijdag Rosalía
Carly Rae Jepsen | Cat Power | Fever Ray | Grouper | James Holden & The Animal Spirits | Osees
Zaterdag Iggy Pop | Patti Smith
Mulatu Astatke | Death Grips | Injury Reserve | Mount Kimbie | Swans | Yo La Tengo
Zondag LCD Soundsystem Amyl and the Sniffers | At the Drive-In | Godspeed You! Black Emperor | Pan Daijing | Phoenix | Ustad Saami