Festileaks Festival Draft VIII

anderhalvemunt

Campingartiest
29 aug 2022
50
251
Tijd weer voor een Nederlandse naam, we laten Joost uiteraard niet alleen staan. Voor de allerlaatste keer in een festivaltent. De likt, met die man van de kopstoot, komt een nog nader te noemen tent slopen. Komt dat zien want de heren stoppen er daarna mee.

Bij mijn volgende aankondiging zal ik een postertje proberen te droppen maar voor nu:

@randyrw @Timmetje
 

anderhalvemunt

Campingartiest
29 aug 2022
50
251
Ok postertje komt toch later maar om het tempo erin te houden gooi ik er wel meteen een ]nieuwe naam in. En niet zomaar Ć©Ć©n. We vonden dat we nog steeds een beetje oemph misten in de nacht. Daarom hebben we niemand minder dan Charlotte de Witte geboekt. The ravequeen herself geeft ons even een stevige dosis techno zodat het feestje nog wel een tijdje doorflakkert.

@mattman @teunajax
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Voor het aan @teunajax is, is het weer tjjd voor een volgende naam. Hoog bezoek op ons festival. The artist currently known as

King Princess.

King+Princess+-+26.06.2019-10.jpg


Dag 1
Bon Iver - Robyn
Herbie Hancock - Four Tet - Mark Lanegan Band
The Kills - Spiritualized - King Princess - Sampha

Dag 2
The XX
Thom Yorke Tomorrows Modern Boxes - Peggy Gou
Squid - Kae Tempest - Charlotte AdigƩry & Bolis Pupul

Dag 3
Diana Ross
The Good The Bad and The Queen - De La Soul and band
Low - The Internet - Floating Points - Thurston Moore Group​
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Alle mullets verzamelen! Behalve zij die wellicht al vooraanstonden bij The Chats op The Lions Mouth. De jaarlijkse mullet bijeenkomst wordt dit jaar georganiseerd bij Amyl and the Sniffers op Secret Beach Experience!



Vrijdag
RosalĆ­a
Carly Rae Jepsen | Cat Power | Fever Ray | Grouper | James Holden & The Animal Spirits | Osees

Zaterdag
Iggy Pop | Patti Smith
Mulatu Astatke | Death Grips | Injury Reserve | Mount Kimbie | Swans | Yo La Tengo

Zondag
LCD Soundsystem
Amyl and the Sniffers | At the Drive-In | Godspeed You! Black Emperor | Pan Daijing | Phoenix | Ustad Saami

@Paddy @Yannick
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken