Festileaks Festival Draft VIII

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.562
4.485
Ik zag ze in 2019 de jupiler stage afbreken en afgelopen jaar braken ze de main stage af. Ze hebben tijdens hun performance meer energie dan ridders, die vechten voor hun kasteel. Nu komen ze ons podium afbreken: Beartooth!
@Oasiss @Rikkie
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.178
10.528
Deze Portugezen heeft de organisatie vorig jaar pas echt ontdekt. Makers van prachtige gothic metal met enkele festivalanthems in het repertoire. Een nummer als Alma Mater galmt heerlijk door de tent. We zijn daar heel dat Moonspell de volgende naam voor JozzFest is!

Deze clip blijft heerlijk, we waren er zelf bij. Bij de openingsriff hoor je het publiek al meezingen.

@ThijsDB
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.178
10.528
Bij de organisatie van JozzFest zijn we onder de indruk van de metalscene van onze zuiderburen. En aangezien we JozzFest organiseren in België verdienen deze bands een prominente plek op ons affiche. Daarom boeken we met erg veel trots de beste extreme metalband van België. Gezien om 12 uur op Graspop en om 0.00 uur op Alcatraz en twee keer totaal omvergeblazen door de orkaankracht van dit trio. Intensere black metal wordt er bijna niet gemaakt. Daarom zijn we extreem blij om met Wiegedood de volgende boeking voor JozzFest bekend te maken.


@Rikkie
 
Laatst bewerkt:

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.562
4.485
Bij de organisatie van JozzFest zijn we onder de indruk van de metalscene van onze zuiderburen. En aangezien we JozzFest organiseren in België verdienen deze bands een prominente plek op ons affiche. Daarom boeken we met erg veel trots de beste extreme metalband van België. Gezien om 12 uur op Graspop en om 0.00 uur op Alcatraz en twee keer totaal omvergeblazen door de orkaankracht van dit trip. Intensere black metal wordt er bijna niet gemaakt. Daarom zijn we extreem blij om met Wiegedood de volgende boeking voor JozzFest bekend te maken.


@Rikkie
Allee haal je er nog mooi twee van mijn vrije keuzes weg
 
  • Geweldig
Waarderingen: Joslittel

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.562
4.485
Een band die nog hoog staat op mijn eigen must-see list. Ze maken geen harde metal, of offeren niet in tempels als gimmick, maar voor mij passen ze op een metalfestival qua overlappende fanbase. Vandaar mogen ze op Rock Blomberghen komen spelen. Throwing Copper is de bekendste plaat met hits als I Alone en all over you, daarnaast hebben ze ook nog genoeg ander fantastisch materiaal om een heerlijke setlist te maken. Live zal ook naar ons festival komen!
@HollandiaFCB
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.178
10.528
Een band die nog hoog staat op mijn eigen must-see list. Ze maken geen harde metal, of offeren niet in tempels als gimmick, maar voor mij passen ze op een metalfestival qua overlappende fanbase. Vandaar mogen ze op Rock Blomberghen komen spelen. Throwing Copper is de bekendste plaat met hits als I Alone en all over you, daarnaast hebben ze ook nog genoeg ander fantastisch materiaal om een heerlijke setlist te maken. Live zal ook naar ons festival komen!
@HollandiaFCB
Nice! Ik denk dat het zomaar op Graspop nog kan werken ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.191
Ook weinig tijd.
Aankondiging Naam Zaterdag
Rap God, Mac Miller!

Supersonic Lake IJssel Festival 2023 - Tot Nu Toe Aangekondigd
Vrijdag

Björk
Sharon van Etten | Mogwai | Perfume Genius
Sun Kil Moon | Sun Ra Arkestra | Black Midi | Preoccupations
Zaterdag
Usher & the Roots
Maxwell | Mac Miller | BadBadNotGood | Turnstile | Lianne La Havas | Yussef Dayes | DIIV | Explosions in the Sky | Katatonia | Arooj Aftab (Curator)
Zondag
Nine Inch Nails
Max Richter | A$AP Rocky | Nathy Peluso | The Roots & Friends (ft. Gary Clark Jr., Cory Henry & Bilal) | Charlotte Gainsbourg
Vendredi sur Mer | Nduduzo Makhathini | Yves Tumor | Liturgy

@Lion > @royke
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken