Festileaks Festival Draft V: The Duo Penotti Edition

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Het is geen Nostradamus voorspelling maar ik verwacht een slagveld bij de Q,X en Z.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
Dat is goed nieuws voor alle half vergeten glamrock bands uit de jaren 80! Worden die ook weer eens geboekt ;)

Het is geen Nostradamus voorspelling maar ik verwacht een slagveld bij de Q,X en Z.

Geen idee natuurlijk wat de exacte opzet wordt, maar er vanuit gaande dat er inderdaad een verschil in formaat bands moet zitten door het affiche heen, zullen er menig mooie glamrock bands bij zitten. Heb al verschillende headliners voor ogen en ook de Q, X en Z zullen gemakkelijk op te vullen zijn voor mij :p

Misschien heb ik al wel contact gehad met wat headliners en al wat namen vastgelegd :unsure:
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Geen idee natuurlijk wat de exacte opzet wordt, maar er vanuit gaande dat er inderdaad een verschil in formaat bands moet zitten door het affiche heen, zullen er menig mooie glamrock bands bij zitten. Heb al verschillende headliners voor ogen en ook de Q, X en Z zullen gemakkelijk op te vullen zijn voor mij :p

Misschien heb ik al wel contact gehad met wat headliners en al wat namen vastgelegd :unsure:
Vergeet niet dat je mij natuurlijk een cursus in dat genre hebt gegeven... Wellicht heb je een concurrent gecreëerd ;).
 
  • Haha
Waarderingen: theblackmadness

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408

Hij is aangemaakt. Ben benieuwd of jullie je een beetje in dit concept kunnen vinden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken