Festileaks Festival Draft V: The Duo Penotti Edition

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.452
1.579
Ik zat met het idee in mijn hoofd om voor de volgende 'grote' draft, een snellere variant te organiseren voor eendaagsfestival met een bepaald thema (alleen Noord-Amerikaanse acts bijvoorbeeld). Is daar animo voor?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.199
4.434
Oh nee hoor, dat is geen groot geheim. Ik zit te denken aan een soort ABC systeem en dan geen restricties in keuze (qua overleden en relevant etc.). Maar ik ga daar tegen die tijd wel goed over nadenken en kom er hier op terug. Lijkt me wel wat voor ergens in de grijze maanden van het nieuwe jaar. December is zo'n drukke maand voor de meesten en voor je het weet zitten we er al bijna in ;)
Grijs is het hier, vrij uitzichtloos is de situatie (in NL in ieder geval) ook, dus kom maar door ;).
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Ik doe ook weer mee deze ronde denk ik!

Om in de Corona thematiek te blijven nog een idee voor de denktank: een relatief kleinschalige nichefestival (10k bezoekers) van 1 of 2 dagen met 2 podia. Zorgt voor een wat snellere ronde en mooie festivals om met elkaar weer op te starten. Uiteraard kunnen we ook weer volledig uitpakken.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.757
3.701
Ik ben een weekje naar Ierland. Dacht na 4 dagen festileaks maar weer eens checken, zie ik deze plots staan bij de topics met laatste reacties.. schrok me een hoedje! Was al bang dat er een nieuwe was die al vol zou zijn ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Timmetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.199
4.434
Denk dat het wel helder is, maar voor de zekerheid, ik doe ook mee. Benieuwd naar die ABC opzet.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Ik doe ook weer mee. Niet naar België of Duitsland, jongens! De kaartverkoop voor Baspop is begonnen, komt dat zien!
Dat is goed nieuws voor alle half vergeten glamrock bands uit de jaren 80! Worden die ook weer eens geboekt ;)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.523
10.752
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Gebruikers die dit onderwerp bekijken