Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
screenshot_20210521-215128-png.230


lff-2021-eu-jpg.232


poster-europese-editie-png.218


V6aLruc.jpg


jozzfest-eurotrip-png.220


poster-png.211


4114e848-73ae-400b-a283-8fb6d7b0cf97-jpeg.214


generatedfestivalposter-1-min-png.200


brightwasthenight-jpg.202


baspop-eu-editie-jpg.238


lovefull-poster-jpg.242


festivallineupeuropeanedition-jpg.244


wjaGQYJ.png


rock-blomberghen-1-jpg.235


Timpop-2021-Goed.jpg
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.298
6.496
Ik heb veel luisterwerk voor de boeg de komende dagen om de kleine(re) pareltjes te ontdekken op het affiche, ben er nog niet uit welke tickets ik neem.
Dus mocht je je line-up nog verder willen promoten, graag! Mag hier of via een privé berichtje.
Wellicht kun je uit mijn poster en clashfinder halen wat ik zou kunnen waarderen :)
Beetje pop, dance, britpop en indie rock zie ik?
Volg op mijn festival deze route zou ik zeggen voor een top weekend!
Vr: Keir - 4B2M - Alice Merton - Johan - Dry Cleaning - CHVRCHES - Certain Animals - Lykke Li - Queen's Pleasure - Justice
Za: Wies - EX:RE - Jain - Bombay Bicycle Club - Smith and Burrows - The Vaccines - Hozier - Catfish and the Bottlemen - James Holden - Dadi Freyr - Mura Masa/Rosalía
Zo: The Big Moon - Working Men's Club - School is cool - Romy - Field Music - White Lies - Thom Yorke - Orange Skyline - The XX
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.298
6.496
Misschien als tussenoplossing dat jij de 15 posters in je eerste bericht (post 5) op de eerste pagina kan zetten. Ik ben nu al een paar keer aan het klooien geweest en het lukt me echt niet :S
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.958
8.602
Jongens wat een parels, nu ik alle lineups zo onder elkaar zie. Kiezen is verliezen. Straks ff stemmen!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.226
4.493
Ja, stemmen is echt heel lastig. Ik heb vanochtend gestemd en zou het nu alweer anders doen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.165
4.305
Op verzoek van @HollandiaFCB een beetje zelfpromotie van Paddy Power Festival. Enkele namen, waarvan ik toch wel erg blij ben dat ze er staan:

MOSCOW DEATH BRIGADE​

Moscow Death Brigade is een techno-rap-punkband uit Rusland die circle pit waardige Hip-Hop maakt. Een unieke en fijne agressieve mix van electro, hardcore punk en rap, doordrenkt met graffiti en street culture en op smaak gebracht met een hele duidelijke progressieve sociale boodschap; tegen oorlog, tegen racisme en tegen iedere andere vorm van discriminatie.



Idris Elba​

Idris Elba kennen we natuurlijk als Luther en als succesvol filmacteur. Maar hij draait van jongs af aan als DJ. In 2019 stond hij, tot verrassing van velen, op Coachella.


Primordial​

De Ierse folkmetal band Primordial zal ook niet iedereen kennen. De Ieren hebben een eigenzinnige mix gevonden in een sound die zich te midden van blackmetal, progressive metal en folkmetal bevindt. Geen enkele band klinkt als Primordial, mede door de krachtige en emotionele zang van Alan ‘Naihmass Nemtheanga’ Averill. De Ieren stonden in 2019 op Wacken:

Hladno Pivo​

Hladno pivo (Kroatisch voor "koud bier") is een Kroatische punkrockband. De mannen hebben nog in het voorprogramma van de Ramones gestaan.


https://youtu.be/_sVrOJWl750
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.298
6.496
De voorverkoop loop nog niet zo hard als bij Lowlands of DTRH, toch minder knaldrang dan gedacht. 8 kopers hebben we tot nu toe. Van alle deelnemers verwacht ik op zijn minst nog een stem ;)

Het verschil tussen de nummer 1 en de nummers 2 is 1 punt. 2 festivals staan een-na-laatste met 1 verkocht ticket en een festival heeft nog geen kaarten weten te verkopen.

Dus aanschaven die kaarten nog!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.165
10.492
Op verzoek van @HollandiaFCB een beetje zelfpromotie van Paddy Power Festival. Enkele namen, waarvan ik toch wel erg blij ben dat ze er staan:

MOSCOW DEATH BRIGADE​

Moscow Death Brigade is een techno-rap-punkband uit Rusland die circle pit waardige Hip-Hop maakt. Een unieke en fijne agressieve mix van electro, hardcore punk en rap, doordrenkt met graffiti en street culture en op smaak gebracht met een hele duidelijke progressieve sociale boodschap; tegen oorlog, tegen racisme en tegen iedere andere vorm van discriminatie.



Idris Elba​

Idris Elba kennen we natuurlijk als Luther en als succesvol filmacteur. Maar hij draait van jongs af aan als DJ. In 2019 stond hij, tot verrassing van velen, op Coachella.


Primordial​

De Ierse folkmetal band Primordial zal ook niet iedereen kennen. De Ieren hebben een eigenzinnige mix gevonden in een sound die zich te midden van blackmetal, progressive metal en folkmetal bevindt. Geen enkele band klinkt als Primordial, mede door de krachtige en emotionele zang van Alan ‘Naihmass Nemtheanga’ Averill. De Ieren stonden in 2019 op Wacken:

Hladno Pivo​

Hladno pivo (Kroatisch voor "koud bier") is een Kroatische punkrockband. De mannen hebben nog in het voorprogramma van de Ramones gestaan.


https://youtu.be/_sVrOJWl750
Goed dat je Primordial wat liefde geeft. Goede band! En die club uit Moskou is een nobele onbekende voor mij maar die vind ik wel erg tof! Fijne underground vibe, goede tip.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken