Festileaks Draft XXI: Live Aid anno 2026

Hear The Future doet niet aan VIP. Iron Maiden trouwens ook niet. Bij ons (IM en HTF) is iedereen gelijk
Dus we mogen geen VIP ticket bij je boeken? Staat genoteerd. :LOL:

Ik zou in dit spelletje het gewoon toelaten anders eindig je straks perongeluk onderaan. ;)

Eerst maar eens mijn goede doel presenteren:

No guts, no glory!​

Stichting No Guts No Glory vervult muzikale wensen van mensen met kanker – jong en oud – en hun mantelzorgers.

Dus we mogen geen VIP ticket bij je boeken? Staat genoteerd. :LOL:

Ik zou in dit spelletje het gewoon toelaten anders eindig je straks perongeluk onderaan. ;)
Of het is psychologische oorlogsvoering door op deze manier juist mensen enthousiast te krijgen voor een VIP ticket......

Loneliness Pfp GIF by PetitsFreresdesPauvres

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: AngieH en Timmetje
Hear The Future doet niet aan VIP. Iron Maiden trouwens ook niet. Bij ons (IM en HTF) is iedereen gelijk

Ik wil zelf ook geen VIP. Ook al ben ik Antwerpenaar en zullen velen mij dus een dikke nek vinden. Ik heb er misschien ene maar ik ben er gene

En ja bij Hillfest was er wel een VIP formule maar achter af gezien heb ik daar spijt van. Ik heb mijn ziel aan de duivel verkocht zonder na te denken en zal dat niet meer doen

Het is gewoon een beetje flavour tekst. Je mag 4 tickets kopen en je geeft aan welke van de 4 je een extra punt wil geven (welke je dus daadwerkelijk het beste vindt). Voor de leuk heb ik het VIP tickets genoemd, zoals je bij de grotere drafts dagtickets en weekendtickets hebt.

Speciaal voor jou mogen het voor jouw festival wel Golden Circle tickets zijn!

• Leuk
Waarderingen: won666
Het is gewoon een beetje flavour tekst. Je mag 4 tickets kopen en je geeft aan welke van de 4 je een extra punt wil geven (welke je dus daadwerkelijk het beste vindt). Voor de leuk heb ik het VIP tickets genoemd, zoals je bij de grotere drafts dagtickets en weekendtickets hebt.

Speciaal voor jou mogen het voor jouw festival wel Golden Circle tickets zijn!
Of tickets voor een meet & greet met won himself? Een biertje & hapje met de organisator van het event.

Denk dat het leuker is bij de eindpresentatie, maar het staat je vrij om een extra berichtje ervan te maken, weet alleen dat het niet een exclusieve naam is.
Ik had eigenlijk een ideale presentator maar die blijkt niet meer vrij want zijn of haar band is juist door iemand aangekondigd, en hij of zij heeft mij niet eens op de hoogte gebracht :(

Maar ik ben wel blij voor het forumlid dat hij of zij de band (of het kan ook een singer/songwriter of whatever zijn) heeft! :)

HEAR - THE - FUTURE

Vandaag maken we de laatste naam bekend, en het is nog een enorm verrassing! Zeiden we eerst dat het een cover band ging worden, kunnen we vandaag met veel trots aankondigen dat het als nog een band met eigen werk is geworden. En niet zomaar een band! Op Graspop 2024 speelden ze de hele marquee kapot, wereldwijd worden ze op handen gedragen voor hun mix van elektronische muziek en rockmuziek, en verkochten ze miljoenen platen. We hebben het over niemand minder dan Pendulum!

Bij deze is de affiche compleet. Onze presentator en meer informatie over het beperken van gehoorschade maken we later bekend

Het tijdschema kunnen we al wel meegeven

13 h 00 - 13 h 30: Nervosa
13 h 50 - 14 h 20: Triggerfinger
14 h 40 - 15 h 10: Yungblud
15 h 30 - 16 h 10: Franz Ferdinand
16 h 30 - 17 h 10: Airbourne
17 h 30 - 18 h 15: Alter Bridge
18 h 35 - 19 h 35: Red Hot Chili Peppers
20 h 00 - 20 h 45: Axl Rose FT Elton John And Friends
21 h 15 - 23 h 15: Ac/Dc
23 h 30 - 00 h 30: Pendulum

1784288990449.png