Festileaks Draft XXI: Live Aid anno 2026

Naam twee: Guns N' Roses. Met de eerste de beste "meest lelijke foto" die ik kon vinden op google.

Bekijk bijlage 21710

@Brian en daarna @Paddy
MILJAARDE EH!!!! Ik dacht het daar juist nog hé. "Nog 5 mensen, als Koekdoos geweest is en die heeft ze niet zit ik normaal safe".

Die kwam bij mij een duet zingen met Brian Johnson!

Maar allee als er één iemand is van wie ik het nog iets of wat kan verdragen ... ik ben Avantasia en Megadeth nog niet vergeten ;) (op 2 manieren zelfs Avantasia, gij weet wat de tweede is ;) )

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Nu deze optie er nog ligt, koppen we hem graag in. We gaan naar Engeland voor de volgende reünie. Ook op DTRH gezien, een gedeelte ervan welteverstaan.

1783533492327.png

The Smiths

@Paddy @WesleyNoH

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Gehoorbeschadiging!?
Als je graag naar een festival wil dat zich inzet tegen gehoorbeschadiging, dan raad ik je aan een ticket te kopen voor Hear The Future! :)
Voor meer vragen en info over het festival, kan je steeds op onze website terecht! Meer bands worden later bekend gemaakt! (y)Screenshot_20260705_213933_Chrome.jpg

• On fire
Waarderingen: MadMandra27
MILJAARDE EH!!!! Ik dacht het daar juist nog hé. "Nog 5 mensen, als Koekdoos geweest is en die heeft ze niet zit ik normaal safe".

Die kwam bij mij een duet zingen met Brian Johnson!

Maar allee als er één iemand is van wie ik het nog iets of wat kan verdragen ... ik ben Avantasia en Megadeth nog niet vergeten ;) (op 2 manieren zelfs Avantasia, gij weet wat de tweede is ;) )

Als je niks had geschreven over “de vrienden van AC/DC”, dan had ik ze niet direct geboekt. Dat was echt het moment dat ik meteen dacht “oke, hij gaat 100% GNR”…

HEAR - THE - FUTURE

Vandaag kondigen we twee top acts aan!

Axl Rose FT Elton John & Friends. Iedereen herinnert zich natuurlijk de legendarische performance van beide heren op Live Aid 1992. En iedereen weet nog steeds dat Axl Rose ooit ingevallen heeft als zanger voor Ac/Dc. Helaas kon hij met zijn eigen band niet aanwezig zijn op Hear The Future, maar hij wou solo wel zeker even langs komen! En wie kan hij dan beter meenemen dan zijn goede vriend Elton John? De twee zullen al zeker nummers al Your Song, Paradise City, Rocket Man en Welcome To The Jungle brengen. Maar we mogen ons ook verwachten, zo lieten de heren weten, aan enkele verrassingen!

De line up zal bestaan uit

Axl Rose: zang
Elton John: zang en piano
Brian May: gitaar
Joel O'Keefe: gitaar
Silke Blansjaar: basgitaar
Chad Smith: drums

Daarnaast zijn we enorm trots om Red Hot Chili Peppers te mogen aankondigen. Deze Amerikaanse rock band verkocht niet minder dan 100 miljoen albums wereld wijd en worden nog steeds gezien als een van de grootste rock/funk bands ter wereld. In 2012 traden ze in de voetsporen van Ac/Dc, door net als hen te worden opgenomen in de rock n' roll hall of fame!

Binnenkort kondigen we nog 7 andere topacts aan!

1783546013132.png

HEAR - THE - FUTURE

Vandaag kondigen we twee top acts aan!

Axl Rose FT Elton John & Friends. Iedereen herinnert zich natuurlijk de legendarische performance van beide heren op Live Aid 1992. En iedereen weet nog steeds dat Axl Rose ooit ingevallen heeft als zanger voor Ac/Dc. Helaas kon hij met zijn eigen band niet aanwezig zijn op Hear The Future, maar hij wou solo wel zeker even langs komen! En wie kan hij dan beter meenemen dan zijn goede vriend Elton John? De twee zullen al zeker nummers al Your Song, Paradise City, Rocket Man en Welcome To The Jungle brengen.
Mag dit @Koekdoos ? Dit was niet meer dan 1 gezamenlijk gastoptreden. Beetje een stretch om daar ineens een duo / band van te maken imo.

Mag dit @Koekdoos ? Dit was niet meer dan 1 gezamenlijk gastoptreden. Beetje een stretch om daar ineens een duo / band van te maken imo.
"Zijprojecten zijn nog wel mogelijk. Stel: iemand kiest The Mars Volta, dan is het nog mogelijk om de Omar Rodriguez-Lopez Group te kiezen. Ook wanneer een soloartiest een zijproject heeft met een andere soloartiest, dan is dit toegelaten."

Maar dit was geen zijproject. Dit was 1 gezamenlijk gastoptreden van één nummer. Ze hebben nooit vaker samen opgetreden voor zover ik weet.

Maakt mij verder niet uit hoor, maar het is wel goed om te weten ivm de volgende keuzes.

Maar dit was geen zijproject. Dit was 1 gezamenlijk gastoptreden van één nummer. Ze hebben nooit vaker samen opgetreden voor zover ik weet.

Maakt mij verder niet uit hoor, maar het is wel goed om te weten ivm de volgende keuzes.
Ik zou zeggen als ze het 1x hebben gedaan voor het goede doel, waarom dan niet een 2e keer?

• Leuk
Waarderingen: won666
Desnoods kan ik de naam nog altijd veranderen in "Hear The Future All Star Band". Op Back To The Beginning werden ook supergroepen samen gesteld :)

Users who are viewing this thread