Festileaks Draft XXI: Live Aid anno 2026

Naam twee: Guns N' Roses. Met de eerste de beste "meest lelijke foto" die ik kon vinden op google.

Bekijk bijlage 21710

@Brian en daarna @Paddy
MILJAARDE EH!!!! Ik dacht het daar juist nog hé. "Nog 5 mensen, als Koekdoos geweest is en die heeft ze niet zit ik normaal safe".

Die kwam bij mij een duet zingen met Brian Johnson!

Maar allee als er één iemand is van wie ik het nog iets of wat kan verdragen ... ik ben Avantasia en Megadeth nog niet vergeten ;) (op 2 manieren zelfs Avantasia, gij weet wat de tweede is ;) )

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Nu deze optie er nog ligt, koppen we hem graag in. We gaan naar Engeland voor de volgende reünie. Ook op DTRH gezien, een gedeelte ervan welteverstaan.

1783533492327.png

The Smiths

@Paddy @WesleyNoH

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Gehoorbeschadiging!?
Als je graag naar een festival wil dat zich inzet tegen gehoorbeschadiging, dan raad ik je aan een ticket te kopen voor Hear The Future! :)
Voor meer vragen en info over het festival, kan je steeds op onze website terecht! Meer bands worden later bekend gemaakt! (y)Screenshot_20260705_213933_Chrome.jpg

MILJAARDE EH!!!! Ik dacht het daar juist nog hé. "Nog 5 mensen, als Koekdoos geweest is en die heeft ze niet zit ik normaal safe".

Die kwam bij mij een duet zingen met Brian Johnson!

Maar allee als er één iemand is van wie ik het nog iets of wat kan verdragen ... ik ben Avantasia en Megadeth nog niet vergeten ;) (op 2 manieren zelfs Avantasia, gij weet wat de tweede is ;) )

Als je niks had geschreven over “de vrienden van AC/DC”, dan had ik ze niet direct geboekt. Dat was echt het moment dat ik meteen dacht “oke, hij gaat 100% GNR”…

Users who are viewing this thread