Festileaks Draft XX: Thematische chaos

tegen volgende woensdag klaar geraken voor de presentatie lijkt me wel haalbaar! zelfs met een weekendje Parijs in het vooruitzicht!

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Deed control f op de hoofdpagina en kwam hem niet tegen, als het wel zo is let me know

Helmut goes metal is wel net gekozen inderdaad, ik weet niet of de “goes metal” als sideproject wordt gezien, want al die metalshows worden wel zo genoemd en zo stond ie ook op Graspop.

Met gewoon “Helmut Lotti” verwacht ik meer zijn normale klassieke oeuvre?

Helmut goes metal is wel net gekozen inderdaad, ik weet niet of de “goes metal” als sideproject wordt gezien, want al die metalshows worden wel zo genoemd en zo stond ie ook op Graspop.

Met gewoon “Helmut Lotti” verwacht ik meer zijn normale klassieke oeuvre?
Ik vervang hem dan wel, ben van mening dat dit dan niet zou mogen.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Even wat Brits geweld toevoege

The La's

Dan hebben we, met nog 1 exclusieve ronde te gaan

Thema 1

Oasis, PULP, Richard Ashcroft, Ash, Supergrass, The Last Shadow Puppets en The La's

Thema 2

Taylor Swift, The Cure, Pet Shop Boys, PJ Harvey, Tom Waits, Peter Bjorn & John, Anna of the North, Fenny Lily, Ry X en Adrienne Lenker

Thema 3: (inkoppertje)

Pussycat dolls, Caribou, Atomic Kitten, Fleet Foxes, Modest Mouse, Young the Giant, Maya Hawke

Thema 4:

Korn, Knocked Loose, Hatebreed, Channel Zero

Thema 5:

Miley Cyrus, Gracie Abrams, Inhaler en Baxter Dury

Thema 6:

Steve Miller Band, Kurt Vile, Clean Bandit, Anouk, Orgel Joke en Lange Frans

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: AngieH en InsaniTiny
Mij denk ik niet, doe het hele weekend vrijwilligerswerk bij een pinksterevenement met dinsdag de afbouw, zal proberen komende dagen al wat te doen maar ben er bang voor....
tegen volgende woensdag klaar geraken voor de presentatie lijkt me wel haalbaar! zelfs met een weekendje Parijs in het vooruitzicht!

Tot en met volgende week woensdag is dan hopelijk beter haalbaar zoals ook voor BlackwaterPark. Denk niet dat we het echt langer dan dat moeten maken, zodat we niet weer zo’n trage afsluiting krijgen die half vergeten wordt.

Even wat Brits geweld toevoegen

Primal Scream

en

The La's

Dan hebben we, met nog 1 exclusieve ronde te gaan

Thema 1

Oasis, PULP, Richard Ashcroft, Primal Scream, Supergrass, The Last Shadow Puppets en The La's

Thema 2

Taylor Swift, The Cure, Pet Shop Boys, PJ Harvey, Tom Waits, Peter Bjorn & John, Anna of the North, Fenny Lily, Ry X en Adrienne Lenker

Thema 3: (inkoppertje)

Pussycat dolls, Caribou, Atomic Kitten, Fleet Foxes, Modest Mouse, Young the Giant, Maya Hawke

Thema 4:

Korn, Knocked Loose, Hatebreed, Channel Zero

Thema 5:

Miley Cyrus, Gracie Abrams, Inhaler en Baxter Dury

Thema 6:

Steve Miller Band, Kurt Vile, Clean Bandit, Anouk, Orgel Joke en Lange Frans
Ik heb Primal Scream.

Geüpdatete podiumindeling:

Podium één:
Rage Against The Machine | Kendrick Lamar | Olivia Dean
Hayley Williams | Boygenius | Kacey Musgraves | Little Simz
Zara Larsson | Run The Jewels | Pinkpantheress | Primal Scream
Kali Uchis | The Kooks | Sophie Ellis-Baxter en... The Killers

Podium twee:
FKA Twigs | Grian Chatten | Janelle Monáe
Addison Rae | BICEP (live) | Djo | Mabel | Slayyyter
Denzel Curry | Kae Tempest

Podium drie:
Alabama Shakes | Young Fathers | Nia Archives
Sampha | King Krule | KOKOROKO | Yves Tumor & It's Band

Podium vier:
Iggy Pop | Band Of Horses | Robert Plant & Alison Krauss
The Gaslight Anthem | Animal Collective | Blonde Redhead

• Leuk
Waarderingen: mattman
Vroeger luisterde ik veel naar Japanse muziek. Zo ontdekte ik de zogenoemde "Utaite"; Japanse amateur-zangers en -zangeressen die in hun vrije tijd bekende nummers coveren en uploaden. Één van deze zangeressen waar ik toen fan van werd is Ado. Buiten de kleine wereld van Utaite helemaal niet bekend, maar wat een stem!

Jullie snappen vast mijn verbazing toen ik in het Imagine Dragons-nummer Take me to the Beach opeens de stem van Ado, de onbekende Utaite hoorde! Blijkt ze inmiddels niet meer zo onbekend, ze verkoopt in Japan namelijk hele zalen uit. We halen haar graag naar Nederland:

Ado

Aankondiging 38.jpg

En als tweede naam: Una paloma blancaaaa~ I'm just a bird in the skyyyy!

George Baker
Aankondiging 37.jpg

@BeWario --> @mattman

• Leuk
Waarderingen: BeWario en AngieH
Wat houdt die presentatie in? Moet ik een filmpje opnemen waarin ik mijn line up voorstel ofzo?

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Wat houdt die presentatie in? Moet ik een filmpje opnemen waarin ik mijn line up voorstel ofzo?
Dat is wat je er zelf van maakt! De meeste maken een postertje en clashfinder. Gewoon een (lang) bericht waar we het concept van ons festival uitleggen om de deelnemers te overtuigen om te stemmen

Dat is wat je er zelf van maakt! De meeste maken een postertje en clashfinder. Gewoon een (lang) bericht waar we het concept van ons festival uitleggen om de deelnemers te overtuigen om te stemmen
Aaaahhhh at da mo is. Ne poster heb ik al. En opstelle die schreef ik tijdens mijn schooltijd aan de lopende band. De uitzonderlijke gave die ik heb en dankbaar voor ben is dat ik kan typen en nadenken over mijn inhoud tegelijk. Enige nadeel is dat er daardoor soms veel spreektaal in mijn teksten komt maar ok

Alleen clashfinders. Daar ben ik niet goed mee. Maar desnoods maakt chat gpt die wel voor mij!

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark

Users who are viewing this thread