Festileaks Draft XVIII: draft of the future

Tijd voor de laatste die op het grote veld speelt en de drie tent headliners die, tromgeroffel, allemaal (gedeeltelijk) tijdens de headliner speelt.

We beginnen met de vrijdag. Nadat Yann Tiersen ons heeft getrakteerd op een mix van dance en piano muziek blijven de heupen loswiegen met

Jungle.png

En met de eerste 3 kwartier overlap met Tiësto speelt in de tent

Yves.png

Op de zaterdag is er ook voor 40 min een alternatief voor System of a Down, namelijk

Zara.png

En dan kan de afsluitende zondag act die een volledig uur overlapping heeft met Adele niet ontbreken.

100.png

@Timmetje @Martijn

Is de tent niet wat te klein voor Zara? Die verkoopt een Ziggodome uit.

Laatst bewerkt:
Is de tent niet wat te klein voor Zara? Die verkoopt een Ziggodome uit.
Ik dacht Afas, maar zie idd dat de Ziggo uitverkocht is over een maand. Icm niet meer relevant over 5 jaar dacht ik dat een tent spot wel te rechtvaardigen is. Ik ga er nog even over nadenken.

Geen idee hoe groot de Tent op Pinkpop is, maar ik had ze zelf als voorlaatste staan in de Barn. Dus lijkt me wel te kunnen.
Je kunt de tent het beste vergelijken met klubc op Werchter. Natuurlijk is het bij mij tegelijkertijd met een stukje Kraftwerk en SoaD, dus de vraag hoe vol die tent effectief zou staan. Blijft natuurlijk nog de vraag of het realistisch is :unsure:

Tijd voor de laatste die op het grote veld speelt en de drie tent headliners die, tromgeroffel, allemaal (gedeeltelijk) tijdens de headliner speelt.

We beginnen met de vrijdag. Nadat Yann Tiersen ons heeft getrakteerd op een mix van dance en piano muziek blijven de heupen loswiegen met

Jungle.png

Yves.png

Op de zaterdag is er ook voor 40 min een alternatief voor System of a Down, namelijk

Zara.png

En dan kan de afsluitende zondag act die een volledig uur overlapping heeft met Adele niet ontbreken.

100.png

@Timmetje @Martijn
Zara Larsson stond klaar als laatste Barnhead…

• Haha
Waarderingen: Koekdoos

Jungle.png

Yves.png

Zara.png

100.png

@Timmetje @Martijn
Jammer dat Yves niet het voorprogramma mag doen van Tiesto op de Main. 🤔😂

• Haha
Waarderingen: Dante
Ik zou Zara btw wel gevoelsmatig op de main/Noord zetten. Is geen kleine popgirlie hoor.

Ik wissel Zara Larsson om met Confidence Man. Dus Zara Larsson staat als tweede op de main en Confidence Man sluit de tent af.

Ook een keer een thematische aankondiging. Twee dieren: Goat en Tapir!
Ken beide niet, maar de naam Tapir! is natuurlijk gewoon grappig en als je dan met het scrollen ook nog Goat tegenkomt, dan moet je dat natuurlijk gewoon aankondigen.

Tapir! is weer terug van weggeweest na een hiatus van 5 jaar als opener van de zuid-stage en Goat doet gewoon hun ding in de tent.

@WesleyNoH en daarna @warriorandweirdo

Rock Werchter 2030 (3).png
Rock Werchter 2030 (4).png

Hupla, daar zijn opnieuw twee nieuwe namen voor Rock Werchter 2030. Deze keer kijken we naar de vrijdag en specifiek naar de KluB C stage. Midden op de dag krijgen we daar eerst The Japanese House. De Engelse Amber Mary Bain zal met haar stem het publiek helemaal veroveren. Na haar is het dan tijd voor Vince Staples. Zo gaan we over naar West-Coast Hip-Hop.

Donderdag
Main Stage: Snail Mail - James Blake - Inhaler - Noah Kahan - Gracie Abrams
Barn: Royksopp - X - Bleachers - Jamie XX
KluB C: Yard Act - Maggie Rogers

Vrijdag
Main Stage: Two Door Cinema Club - The Hives - X - Teddy Swims - Michael Kiwanuka - Machine Gun Kelly
Barn: Barry Can't Swim
KluB C: The Japanese House - Vince Staples - X - X

Zaterdag
Main Stage: Pommelien Thijs - X - Dua Lipa
KluB C: Weyes Blood - Charlotte Gainsbourg

Zondag
Main Stage: Rise Against - Jungle - Stromae
Barn: Marc Rebillet - Flume
KluB C: Charlotte Adigéry & Boris Pupul - Becky Hill - Alt-J

@warriorandweirdo @mattman

Users who are viewing this thread