Festileaks Draft XVIII: draft of the future

Een Nederlands-Belgische combo voor Rock Werchter 2030.

"Dan trek je de capaciteit van je nieuwe Wave-tent (de voormalige Dance Hall) op van 12.500 naar 15.000 toeschouwers, is het kot al meteen te klein voor je co-headliner op donderdag. Véél te klein." Zo klonk de commentaar in Humo na de passage van onze volgende act op Pukkelpop in 2025. Gelukkig is het veld voor onze Main Stage op zondag wel groot genoeg, want ook in 2030 is deze Nederlandse nog steeds een fenomeen: Roxy Dekker!

Onze tweede act is één van onze favoriete nationale bands. De afgelopen jaren bewezen ze zich live als een echte oerkracht, en dat loont nu in hun grote debuut op Rock Werchter. Dat doen ze meteen groots, met een plekje op ons hoofdpodium op vrijdag: Maria Iskariot!

Al 22 namen pronken op de line-up van Rock Werchter 2030:

Donderdag: Florence + The Machine, Zaho De Sagazan, Pulp, Fat Dog, Fever Ray & Matt Berninger
Vrijdag: Gojira, Idles, FKA Twigs, Soulwax, Maria Iskariot & Man/Woman/Chainsaw
Zaterdag: Tame Impala, Loyle Carner, Ethel Cain, Pet Shop Boys & Wardruna
Zondag: Pearl Jam, Sigur Rós, Brutus, Kamasi Washington & Roxy Dekker

Meer namen volgen snel.

@mattman
@Oasiss

Met Paleface Swiss halen we de nieuwe sensatie uit de deathcore binnen. Brute breakdowns, ongenadige energie en een show die gegarandeerd de zwaarste moshpit van het weekend veroorzaakt. Dit wordt chaos, precies zoals het hoort.

De tweede band gaan we ook al aankondigen in afwachting van de goedkeuring van de organisatie:

Breaking Benjamin, De Amerikaanse rockgigant met meer dan twee decennia aan anthems. Hun mix van post-grunge, alternative metal en onverwoestbare refreinen heeft wereldwijd miljoenen fans overtuigd – en nu eindelijk ook de wei van Werchter.

Festileaks Draft XVIII.jpg
Festileaks Draft XVIII.jpg
@MadMandra27 -> @Dante

Met een nieuw album op zak afgelopen week hoorde de organisatie de bevestiging voor deze Barnhead in 2030: Zwangere Guy. Verder nog een straffe dame die in de namiddag de Main al eens zal doen daveren: Poppy.

Next: @Dante @JK79

Met een nieuw album op zak afgelopen week hoorde de organisatie de bevestiging voor deze Barnhead in 2030: Zwangere Guy. Verder nog een straffe dame die in de namiddag de Main al eens zal doen daveren: Poppy.

Next: @Dante @JK79
Ik twijfelde enorm over die laatste maar vond die te duur voor de spot (en sowieso wat overpriced). Wel een mooie boeking!

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Ik twijfelde enorm over die laatste maar vond die te duur voor de spot (en sowieso wat overpriced). Wel een mooie boeking!
Make It Rain Money GIF

Heel slecht voorbereid na een nachtje nachtbus, maar daar gaan we.

Geen Arctic Monkeys, geen Foo Fighters, geen Queens Of The Stone Age, maar wel Dave Grohl, Josh Homme en Alex Turner (en Miles Kane)! Them Crooked Vultures en The Last Shadow Puppets.
Lang genoeg hebben jullie de tijd gekregen om New Order een barn head spot te gunnen.

Als laatste een naam die in de tent voor Ben Howard zal staan, Warhaus
@JK79

@Dante

Heel slecht voorbereid na een nachtje nachtbus, maar daar gaan we.

Geen Arctic Monkeys, geen Foo Fighters, geen Queens Of The Stone Age, maar wel Dave Grohl, Josh Homme en Alex Turner (en Miles Kane)! Them Crooked Vultures en The Last Shadow Puppets.
Lang genoeg hebben jullie de tijd gekregen om New Order een barn head spot te gunnen.

Als laatste een naam die in de tent voor Ben Howard zal staan, Warhaus
@JK79

@Dante
Zo, setje namen wel hoor!

Friendly reminder aan iedereen: Als je graag namen wil toevoegen aan de lijst, dan mag je me steeds pm'en. En als er festivalaankondigen zijn met nieuwe bands of artiesten die er nog niet in staan, dan maak ik ze steeds bekend.

• Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB en MadMandra27
A for effort tho
Haha thanks!

Sorry Yannick, ik ben een beetje ad hoc bezig als ik de beurt krijg. Zoek niet alles op en kies gewoon wat namen die ik leuk vind.
Wel wat andere drukte hier zoals dalijk vervangende paspoorten ophalen in Lima omdat we onze kwijt waren geraakt op de Galapagos eilanden 😅 Stuur je zo een bericht over een naam

Users who are viewing this thread