Festileaks Draft XVIII: draft of the future

Wow respect @Yannick 😲

Ik ontdek deze draft nu pas en weet nog niet of ik blij of jaloers ben dat ik de deadline gemist heb… 🤔

Iedereen veel succes en plezier in ieder geval! Ik ga meelezen, dat moet ook al ontzettend leuk zijn. En als er iemand is van wie ik het op een gegeven moment moet overnemen, laat maar weten.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Yannick
Kendrick Lamar komt naar de wei van Werchter!
Wij zijn verheugd om de eerste Belgische festivalshow sinds 2023 te hosten van deze raplegende. De albums Good kid, mA.A.d city en To Pimp A Butterfly zetten hem op de kaart, DAMN. lanceerde hem volledig naar de top. Na een inwendige verkenningstocht keerde hij door een dissbattle met Drake weer helemaal terug op de voorgrond. Sindsdien bleef hij uiterst productief en komt hij eindelijk naar Werchter om een verbluffend spektakel neer te zetten.
@BlackwaterPark

IMG_7927.pngIn 2030 keert ze terug naar de Main Stage van Rock Werchter… groter, magischer en nog meeslepender dan ooit.

Met trots kondig ik aan dat Lana Del Rey onze donderdag headliner wordt.

Sinds jaar en dag weet ze zalen en festivals te betoveren met haar unieke mix van melancholie, glamour en tijdloze songs. Op Werchter 2030 opent ze ons weekend met een droomshow die de weide in vuur en vlam zal zetten.

@MadMandra27 -> @Dante

Vrijdag aankondiging.png

Little Simz is een artieste die grenzen verlegt en telkens opnieuw weet te verrassen. Vijf jaar geleden zette ze met Lotus een nieuwe standaard neer in de Britse hiphop en soul. Sindsdien ging haar carrière in een stroomversnelling: awards, lovende recensies en vooral een steeds groter, internationaal publiek.

Op vrijdag 5 juli staat Little Simz als Barn-headliner geprogrammeerd. Haar songs zijn krachtig en persoonlijk, haar liveshows meeslepend en indrukwekkend. Rock Werchter is bijzonder blij om haar dit mooie plekje op de affiche te geven.

Een artieste in volle bloei. Een naam om met stip te noteren!

Next: @Dante @JK79

Laatst bewerkt:
Zou je de slang op de 1e pagina kunnen zetten? Daar had je die placeholder voor neergezet denk ik?
De slang staat in de masterlist bij Rounds. Ik kan 'm hier ook zetten natuurlijk, maar dacht aangezien jullie die toch vaker zouden gebruiken voor welke acts nog beschikbaar zijn en hoeveel je budget precies is.

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Bekijk bijlage 15963In 2030 keert ze terug naar de Main Stage van Rock Werchter… groter, magischer en nog meeslepender dan ooit.

Met trots kondig ik aan dat Lana Del Rey onze donderdag headliner wordt.

Sinds jaar en dag weet ze zalen en festivals te betoveren met haar unieke mix van melancholie, glamour en tijdloze songs. Op Werchter 2030 opent ze ons weekend met een droomshow die de weide in vuur en vlam zal zetten.

@MadMandra27 -> @Dante
Is ze nog met haar alligator man in 2030? :p

De slang staat in de masterlist bij Rounds. Ik kan 'm hier ook zetten natuurlijk, maar dacht aangezien jullie die toch vaker zouden gebruiken voor welke acts nog beschikbaar zijn en hoeveel je budget precies is.
Gooi ook maar hier! Zullen momenten zijn dat ik snel even tussendoor moet posten en de list niet snel kan openen.

• Leuk
Waarderingen: Yannick en MadMandra27

Je weet dat je die masterlist veel automatischer kan laten lopen? :p

Nav de aankondiging werden onder meer Justin Bieber (voormalig Pinkpop-headliner!), BIGBANG, SOMBR, Taemin, Swae Lee, The Rapture en meer toegevoegd. Nine Inch Noize is niet beschikbaar, @mattman je mag kiezen of je Nails of Noize wil haha.

• Thinking
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Blommie
Je begint met aan aantal opties als headliner boven The Last Dinner Party en aan het einde van ronde 2 zijn er al 3 van de 4 weg. Gelukkig zijn we nog net op tijd om onze 4e optie te promoveren tot headliner en afsluiter van het festival op zondag.
Uiteindelijk is het gevoelsmatig ook een ideale combi geworden zo en dus een geluk bij een ongeluk dat de andere drie al exclusief gekozen zijn.

Boygenius zal Rock Werchter in 2030 gaan afsluiten.

@EdsjeFCB

Users who are viewing this thread