Festileaks Draft XVII: Chosen by another

Tijd om even wat thema's van anderen erbij te pakken. Een reunie én mijn eigen glammetal, want het is toch leuk om ook een naam dichtbij mezelf te kiezen!

Na de "40 and fuck it" afscheidstour zijn ze nu terug voor de "50 and one more show" tour.

Twisted Sister

We're Not Gonna Take It is sowieso natuurlijk een gigantische protestsong (waartegen geen idee, maar we pikken het niet langer!), maar daarnaast is Dee Snider ook wel een echte eindbaas met in de jaren 80 de rechtzaak rondom muziek en de invloed op kinderen. Zie ook de video hieronder met de getuigenis van Dee, een mooi stukje muziekgeschiedenis en zeer indrukwekkend ook.

@warriorandweirdo en daarna @EdsjeFCB

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit en Blommie
Afgaande op hun bandnaam zou je het niet meteen verwachten, maar bij deze veganisten draait hun muziek volledig rond dierenrechten en ecologisme:
Cattle Decapitation!

Voorlopige indeling:

Main Stage 1: x - Steel Panther - Cypress Hill - Pantera - Joost
Main Stage 2: x - x - Alice In Chains - My Dying Bride - Evanescence
Marquee: Gutalax - x - Villagers Of Ionnina City - Cattle Decapitation - Paradise Lost

@EdsjeFCB
@Dante

La Fuente Aphex Twin TBA
New Wave TBA Portishead

¥ØU$UK€ ¥UK1MAT$U
TBA • TBA FeestDJRuud TBA • TBA
TBA Yves Berendse TBA TBA • Weval
Turfy Gang De Ambassade The Hacker

Je hebt wel wat veel namen voor een festival van 15 namen :LOL:

• Haha
Waarderingen: BlackwaterPark
🎉 Aankondiging: Russo komt naar ons festival! 🎉
1747312885718.png

We zijn verheugd om aan te kondigen dat Russo, de veelzijdige artiest, producer en YouTuber, zal optreden op ons festival! Met meer dan tien jaar ervaring in de muziekindustrie en een indrukwekkende lijst van hits, waaronder 'Onder Invloed' en 'Ushaïa', belooft zijn optreden een hoogtepunt van het festival te worden.

Russo, geboren als Rutger van Eck, brak al op jonge leeftijd door toen een van zijn mixen op veertienjarige leeftijd werd gedraaid op SLAM!FM. Sindsdien heeft hij zich ontwikkeld tot een van de hardst werkende artiesten van Nederland, met meer dan 50 tracks op zijn naam en samenwerkingen met onder andere de Bankzitters.

Zijn unieke '1 Hour Challenge' op YouTube, waarin hij samen met artiesten als Donnie en Roxy Dekker in een uur een track produceert, heeft hem een grote online aanhang opgeleverd. Daarnaast heeft hij recentelijk zijn eerste solo hit gescoord met 'Onder Invloed', waarmee hij zijn veelzijdigheid als artiest onderstreept.

Bereid je voor op een energieke show vol dikke beats, catchy hooks en een onvergetelijke sfeer. Russo's optreden op ons festival mag je niet missen!

📅 Datum: TBA
📍 Locatie: TBA
🎟️ Tickets: TBA

Houd onze kanalen in de gaten voor meer updates over het festival en de volledige line-up.

#Russo #LiveMuziek #Festival #NederlandseArtiest

@Timmetje @Lion

Artboard Copy 31.jpg

Blackbriar

Een band die regelmatig in drafts wordt geboekt. Het begon bij Draft IV, daarna volgden VIII, XI, XII, XIII, XIV, XVI en nu ook XVII!

Blackbriar komt voor het eerst naar ons festival!

Florence & The Machine – Baby Metal – Tarja – Marina – Charlotte Wessels – Ad Infinitum – Siouxsie – Seven Spires – Hanabie – Weyes Blood – Blackbriar

Next up: @Oasiss@Brian

"In totaal zijn er dus 15 rondes en worden er 15 exclusieve namen per deelnemer geboekt"

er is nergens een vrije keuze vermeld dus ik veronderstel dat het idd gewoon 15 exclusieve namen zijn. (Dat is ook het gene waar ik op heb gerekend voor mijn keuzes)

• Leuk
Waarderingen: BeWario en Sjakie de Wit
La Fuente Aphex Twin TBA
New Wave TBA Portishead

¥ØU$UK€ ¥UK1MAT$U
Portishead en Aphex Twin zijn je headliners habibti. 🥹

• Leuk
  • Confetti
Waarderingen: BeWario en Dante
La Fuente Aphex Twin TBA
New Wave TBA Portishead

¥ØU$UK€ ¥UK1MAT$U
Portishead - Yves Berendse zou wel een nare clash zijn ..

• Haha
Waarderingen: Dante
Via kompaan @warriorandweirdo is de slechtste slaapverwekkende muziek al geregeld, waarover later meer hoe deze toppers in mijn line-up wordt geplaatst. De volgende act vind ik op plaat fantastisch, maar live slaapverwekkend: Air performs Moon Safari.

• Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

Users who are viewing this thread