Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben volop bezig aan de voorbereidingen voor de draft. Het wordt iets wat in meer dan tien edities nog nooit werd gedaan. Maar ik hoop, en denk dat jullie het wel leuk zullen vinden.
Wanneer @Yannick de voorbereidingen heeft afgerond! Maar nu ben je nog vrolijk en enthousiast over de draft, maar wacht maar wanneer je over een tijdje als laatste aan de beurt bent in ronde 1!
Wanneer @Yannick de voorbereidingen heeft afgerond! Maar nu ben je nog vrolijk en enthousiast over de draft, maar wacht maar wanneer je over een tijdje als laatste aan de beurt bent in ronde 1!
Ergens in het middensegment vind ik juist wel fijn. Vind het ook wel weer jammer namelijk als je heel dicht op elkaar je aankondigingen kan doen en dan ineens lang moet wachten.
Weet je nog dat ik zei dat je nu nog vrolijk en enthousiast bent... Afhankelijk van de regels kan je (iedereen) nu alsnog Radiohead misgrijpen zonder Benelux datum.