Festileaks Draft XVII: Chosen by another

Aangezien ik weinig slaap heb als kersverse papa, kan ik die extra vrijgekomen tijd maar best aan een Draft besteden! Zin in :love:

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Als we voor 20oktober klaar zijn, zou ik ook graag weer meedoen. Zal er dus wat vanaf hangen wanneer we starten, maar kijk er al weer naar uit!

• Leuk
Waarderingen: Dante
Ik ben ook wel weer bij! Mits we voor December een beetje klaar zijn, dan ga ik op reis :)

Oi, nu ben ik wel benieuwd naar t format. Zal wel mee lezen maar mee doen zal me niet gaan lukken denk ik 😢

Ik ben volop bezig aan de voorbereidingen voor de draft. Het wordt iets wat in meer dan tien edities nog nooit werd gedaan. Maar ik hoop, en denk dat jullie het wel leuk zullen vinden. 🫣
Verleid me uit mijn lossen, Yannick! De spanning giert door mijn lijf. Benieuwd met wat je nu weer gaat afkomen 👀

• Haha
  • On fire
Waarderingen: Koekdoos en Oasiss
Im Ready Lets Go GIF by Leroy Patterson

Wanneer @Yannick de voorbereidingen heeft afgerond! Maar nu ben je nog vrolijk en enthousiast over de draft, maar wacht maar wanneer je over een tijdje als laatste aan de beurt bent in ronde 1!
Ieder nadeel heeft zijn voordeel! Je mag dan wel direct 2x aankondigen ;). ergens halverwege vind ik persoonlijk vervelender

Ieder nadeel heeft zijn voordeel! Je mag dan wel direct 2x aankondigen ;). ergens halverwege vind ik persoonlijk vervelender

Ergens in het middensegment vind ik juist wel fijn. Vind het ook wel weer jammer namelijk als je heel dicht op elkaar je aankondigingen kan doen en dan ineens lang moet wachten.

• Winning
Waarderingen: MadMandra27

Users who are viewing this thread