Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft: De Presentaties
Ik had een dagkaartje bij @Oasiss voor de vrijdag. Klassiek gevalletje “rennen van podium naar podium”. TLDP > Froukje > RÜFUS DU SOL > Royel Otis > Fontaines DC is echt een heerlijk rijtje
Ik had een dagkaartje bij @Oasiss voor de vrijdag. Klassiek gevalletje “rennen van podium naar podium”. TLDP > Froukje > RÜFUS DU SOL > Royel Otis > Fontaines DC is echt een heerlijk rijtje
Alleen nog een dagticket over voor de top 3. Mijn weekendtickets waren voor: Sunset Riot, Bastonbury en We Love Phoebe en een dagticket voor de vrijdag van Revolt.
3. Sounds of the Labyrinth (@warriorandweirdo) 6 combi's, 2 dagtickets (20 punten)
Voor de tweede keer nodigt Pan ons uit in zijn magische universum vol met de meest wonderlijke klanken. En er is meer. Ook 3 geweldige curatoren geven hun muzikale geheimen prijs: de Australische psychedelica-geniën King Gizzard & The Lizard Wizard, artrockers Black Country, New Road en Blur-frontman Damon Albarn. Naast dat ze elk 2 unieke sets zullen brengen, brengen ze ook hun favoriete artiesten mee. En dat kon veel mensen overtuigen! Zowel zaterdags als zondags zakt er tevens een dagjesbezoeker af naar dit festival met maar liefst 5 podia.
Met 4 podia in het teken van de elementen kon deze organisatie op veel bijval van de ticketaanschaffers rekenen. Waar de vrijdag eruit sprong met de Oasis-combo, stonden er op zaterdag (Dua Lipa) en zondag (The Weeknd) klinkende namen als afsluiters geprogrammeerd. Het is dan ook die zaterdag die de meeste dagjesmensen over de streep konden trekken.
1. Rock Blomberghen (@Blommie) 10 combi's, 2 dagtickets (32 punten)
"Rock Blomberghen staat altijd garant voor een mooie line-up," luidde het bij de organisatie. "Deze keer zijn we voor iets kleinere headliners gegaan, maar voor een ongelooflijk sterk programma in de breedte." En dat kunnen we als host van deze Draft enkel maar bevestigen! Met ruime voorsprong kapen ze de winst weg én dus een ijzersterk programma. Ik kan het echt niet beter stellen. Hulde, proficiat, chapeau!
Bedankt iedereen om mee te doen en tot de volgende Draft! (of ergens anders vroeger al hihi)
Bedankt voor het stemmen allemaal! Ik was zelf erg tevreden over mijn mengelmoes en het is altijd fijner om daar ook erkenning voor te krijgen
Mijn Combi's gingen naar Pentafest, Sounds Of The Labyrinth en Ouroborus Open Air
Mijn Dagtickets: Fontaines DC ea op Live Forever Festival, Sleep Token ea op Sunset Riot 2025
Ik ben zelf heel content met mijn gedeelde vierde plaats! Niet slecht voor de eerste keer mee te doen! En dikke proficiat aan de top 3! Stuk voor stuk mooie affiches.
Merci @MadMandra27 voor deze draft te organiseren!
Ik moet zeggen dat ik verbaasd ben dat er zo veel dagtickets voor de vrijdag van sunset riot zijn verkocht. ik had gedacht dat de zondag populairder zou zijn.